Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
της παρατάξεώς του χαστούκισε µες στην εκκλησία τη βουλευτή Αγγελική ∆εληκάρη. Επειδή αυτή ψήφισε τον νόµο για τα οµόφυλα ζευγάρια. Εχασε την υποµονή της η γυναίκα, οι βαθιές ανάσες που πήρε δεν τη βοήθησαν. Το χέρι της κινήθηκε αντανακλαστικά, κατ’ εντολήν του νευρικού της συστήµατος, που η ίδια το ταυτίζει µε το Αγιον Πνεύµα. Και µετά υποθέτω ότι γονάτισε, είπε τρία πατερηµά για να ανακουφίσει την ψυχή της. Αυτά είναι της πλάκας, θα µου πείτε. Το σοβαρό στην υπόθεση είναι ο διαχωρισµός της κοινωνίας σε «κατηγορουµένους» και «κατηγόρους». Η µεγάλη ιδέα του διχασµού, η οποία µπορεί να έχει ξεπέσει, στο περιθώριο όµως κυκλοφορούν ανάµεσά µας πολλοί πρόθυµοι να την αναβιώσουν. Το ακόµη σοβαρότερο είναι ότι ο κ. Νατσιός δίδασκε παιδάκια του δηµοτικού.
Το όνοµά του είναι Κυριάκος Βελόπουλος. Αυτός προειδοποίησε όσους βουλευτές ψήφισαν τον «αντιχριστιανικό» νόµο για τα οµόφυλα ζευγάρια να µην εµφανισθούν στις εκκλησίες το Πάσχα. Προσέξτε την υποκρισία: απειλεί όσους τον ψήφισαν. ∆εν λέει τίποτε για όσους τον εφάρµοσαν όπως ο κ. Κασσελάκης.
Εκλεκτικές συγγένειες. Η απορία µου είναι απλή: πώς είναι δυνατόν η Εκκλησία να µην έχει αντιδράσει ώς σήµερα στο γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος πουλούσε επιστολές του Ιησού µε τον ίδιο τρόπο που πουλούσε φάρµακο για τη φαλάκρα. Πώς είναι δυνατόν, κανένας ιεράρχης να µην έχει βροντοφωνάξει ότι ο Ιησούς δεν έγραψε επιστολές, τουλάχιστον κατά την Καινή ∆ιαθήκη. Ευτυχώς ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυµος παρενέβη χθες, για να εξηγήσει στον κ. Βελόπουλο ότι κανείς δεν έχει το δικαίωµα να αποφασίζει ποιος θα πηγαίνει στην εκκλησία. Ο ταρτουφισµός είναι επικίνδυνος για τη δηµοκρατία µας; Είναι βασανιστικός επειδή υποτιµά τη νοηµοσύνη µας. Το 2015 έσπειρε τη διχόνοια στο όνοµα του αντιµνηµονιακού αγώνα και της Αριστεράς που συνέπραξε µε την εθνικιστική ∆εξιά. Το 2024, παλεύει µε το θρησκευτικό αίσθηµα του πληθυσµού. Καταγγέλλει όσους ψήφισαν τον γάµο των οµοφύλων, αλλά αφήνει στο απυρόβλητο τον αριστερό Κασσελάκη. Η τέχνη του Ταρτούφου.
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 27/04/24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου