οι κηπουροι τησ αυγησ

Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Δηλαδή μας λένε με τον τρόπο τους ότι αντιγράφουν τις πρακτικές του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικότερα ότι ο φίλος μου ο Τάκης (Θεοδωρικάκος) αντιγράφει τον συριζαίο υπουργό Τόσκα, ο οποίος το 2017 έκανε κρίσεις για να αποστρατεύσει τον πλέον επιτυχημένο επικεφαλής της Αντιτρομοκρατικής, τον υποστράτηγο Αντώνη Μπάκα. Χωρίς εξήγηση καμία. Αναιτιολόγητα, εντελώς! Τόσο που πίστεψα ότι τον αποστράτευσε ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί είμαστε κουμπάροι - τον έχω παντρέψει και έχω βαφτίσει τον γιο του....

Από "ΤΑ ΝΕΑ"


"ΤΑ ΝΕΑ", 21/03/23

Αντιγράφουν ΣΥΡΙΖΑ;

Δεν μου αρέσει, και δεν μου αρέσει καθόλου, αυτός ο πόλεμος που μαίνεται στο υπουργείο Προ.Πο. (Προστασίας του Πολίτη, υποτίθεται…) και είχε ως αποτέλεσμα τον εξοβελισμό του τέως αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. κυρίου Σκούμα. Ο τρόπος της αποπομπής και τα όσα του απέδωσαν ως λόγο για την καρατόμησή του αφήνουν έκθετη την πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Η οποία αφενός διαρρέει ότι «ήταν της Γεροβασίλη» ο εξ Αρτης ορμώμενος τέως αρχηγός, αφετέρου ότι βαρύνεται με γκρίζες αποφάσεις. Αφήνω κατά μέρος το «ήταν της Γεροβασίλη» - πρόκειται προφανέστατα για μια ανοησία. Διότι αν ήταν της επιρροής τής πρώην υπουργού Προ.Πο. και νυν γραμματέως της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ (που, και να ήταν, δεν το θεωρώ και έγκλημα, εδώ που τα λέμε), τότε γιατί τον προήγαγαν προ επταμήνου στη θέση του αρχηγού και προ διμήνου περίπου του ανανέωσαν και τη θητεία; Κι από πότε οι φιλίες ή ακόμη και οι προσωπικές σχέσεις, ενδεχομένως, παίζουν ρόλο στην προαγωγή ενός ανώτατου αξιωματικού;

Δηλαδή μας λένε με τον τρόπο τους ότι αντιγράφουν τις πρακτικές του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικότερα ότι ο φίλος μου ο Τάκης (Θεοδωρικάκος) αντιγράφει τον συριζαίο υπουργό Τόσκα, ο οποίος το 2017 έκανε κρίσεις για να αποστρατεύσει τον πλέον επιτυχημένο επικεφαλής της Αντιτρομοκρατικής, τον υποστράτηγο Αντώνη Μπάκα. Χωρίς εξήγηση καμία. Αναιτιολόγητα, εντελώς!

Τόσο που πίστεψα ότι τον αποστράτευσε ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί είμαστε κουμπάροι - τον έχω παντρέψει και έχω βαφτίσει τον γιο του.

Δεν μου αρέσει, λοιπόν, αυτό που γίνεται…

Στόχος σε ένα αλισβερίσι

Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου να μαθαίνω ότι μέσα σε όλο αυτό το άθλιο αλισβερίσι γίνεται προσπάθεια να εμπλακεί ένας πραγματικά χρηστός άνθρωπος και ακαταπόνητος εργάτης στα καθήκοντά του, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου.

Ο Λευτέρης Οικονόμου, το γνωρίζει όλη η κυβέρνηση, και το Μέγαρο Μαξίμου, είναι ένας αληθινός σταχανοβίτης, απόλυτα αφοσιωμένος στον Κυριάκο, κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί και ουδείς μπορεί να του καταλογίσει το παραμικρό. Εκτός από εκείνους που τον θεωρούν εμπόδιο στις επιδιώξεις και τις φιλοδοξίες τους. Διερωτώμαι, αλήθεια, αν το κάνουν από άγνοια ή πιστεύουν ότι «πες πες, στο τέλος κάτι θα μείνει» για να επιτύχουν τον στόχο που δεν είναι άλλος από την απομάκρυνση και του Οικονόμου από τη θέση του…

Από τα Χανιά στην Α΄ Πειραιά

Τίποτε δεν είναι εύκολο σε αυτή τη ζωή - και ας φαίνεται. Να, πάρτε παράδειγμα την υπόθεση του «πολλά βαρύ και όχι» Πολάκη. Εστειλε την επιστολή (που ακόμη να μάθουμε ποιος του την έγραψε) με τις συγγνώμες κι άλλα θύματα, που λέει κι ο τεράστιος Πασχάλης Τερζής, ο αρχηγός τον επανατοποθέτησε στο ψηφοδέλτιο, μη χάσουν τα Χανιά βελόνι, και το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά. Βασικά ανέκυψε «δόξη και τιμή». Ορθιο. Και σοβαρό. Και απαιτεί λύση. Αμεση. Διότι επανέρχεται στα Χανιά ο Πολάκης, αλλά τι κάνεις με τον Γιώργο Σταθάκη, τον οποίο θέλεις, σώνει και καλά, να τον έχεις στην επόμενη Βουλή; Και οι δύο δεν χωράνε, ένας θα εκλεγεί στα Χανιά, κι αυτός θα είναι ο Πολάκης. Οχι ο σοβαρός Σταθάκης.

Επειδή ο άλλος έχει στήσει από χρόνια το «μαγαζί» και βοηθούντος και του Facebook το έχει κάνει πλέον «γωνία». Είναι ακούνητος. Οπότε, κάτι πρέπει να κάνεις με τον Σταθάκη, κρίμα είναι να μείνει δεύτερη φορά εκτός Βουλής. Δεδομένου ότι το θέμα με απασχόλησε χθες, παρότι προσωπικές σχέσεις δεν διαθέτω μεν με τον κ. Σταθάκη - πέρα από μια «καλημέρα» ορισμένες φορές που ερχόταν στο Da Capo -, αλλά ενδιαφέρομαι γενικώς για τη βελτίωση της ποιότητας του κοινοβουλίου, αποφάσισα να έρθω σε επαφή με τον άνθρωπό μου στην Κουμουνδούρου. Ο καλός αυτός άνθρωπος με ενημέρωσε λοιπόν ότι βρέθηκε «μια, κάποια, λύση» για τον κύριο Σταθάκη, την οποία μπορεί να συνοψίσω σε μία λέξη: «μετακινείται».

Συγκεκριμένα, μετακινείται στο ψηφοδέλτιο της Α' Πειραιά και η μετακίνηση αυτή ενδεχομένως να σημάνει και την αποστρατεία του μπαρμπα-Θοδωρή (Δρίτσα) του «μπαρουτοκαπνισμένου». Δεν γνωρίζω πώς θα το εκλάβει αυτός ο τελευταίος, διότι έχει ήδη ανακοινωθεί (όπως και η σύζυγός του κυρία Τασία Χριστοδουλοπούλου στην Α' Αθηνών), αλλά τα πράγματα - με διαβεβαίωσε ο δικός μου - είναι όπως μου τα μετέφερε.

Αν υποψιαστώ ότι θα ανοίξει άλλο μέτωπο στον Πειραιά εξαιτίας του Πολάκη, θα στενοχωρηθώ ιδιαίτερα. Το επισημαίνω.

Ερχονται δύσκολες μέρες

Με ρωτούν συγγενείς και φίλοι πώς και είμαι στο απυρόβλητο Πολάκη - εν αντιθέσει με 15 άλλους στοχοποιηθέντες συναδέλφους μου, οι οποίοι αναρτήθηκαν προ 20ημέρου σε ηλεκτρονική αφίσα και για τους οποίους ο Πολάκης δεν έπραξε ούτε το ελάχιστο - μια συγγνώμη και προς αυτούς.

Απαντώ, προς ενημέρωση όλων: υπάρχει μια δικαστική απόφαση. Ο Πολάκης έχει καταδικαστεί από δική μου αγωγή, έπειτα από έναν οχετό ύβρεων και συκοφαντιών που με έφεραν στα όριά μου, να μου καταβάλει εντόκως 12.000 ευρώ. Επίσης έχει καταδικαστεί σε 5.000 ευρώ πρόστιμο, μέχρι να αποσύρει τις επίμαχες, υβριστικές και συκοφαντικές αναρτήσεις.

Πονηρός όπως είναι, με εξαίρεσε, διότι το πεντοχίλιαρο είναι πεντοχίλιαρο και δεν παίζεις με αυτά.

Στο μεταξύ, του έχω νέα: εκδικάστηκε την Πέμπτη και δεύτερη αγωγή, για «μήνυμα» που μου απέστειλε μέσω αγγελιαφόρου, ότι «η δεύτερη φορά θα είναι με αίμα». Η απόφαση αναμένεται…

Και του έχω και άλλα νέα: όπως εγκύρως με ενημέρωσε εις εκ των απειληθέντων με προγραφή δημοσιογράφων, ετοιμάζεται - είναι στα σκαριά δηλαδή - ομαδική αγωγή από ορισμένους από τους 15 «προγραφέντες» συναδέλφους μου αλλά και μηνυτήρια αναφορά, πράγμα που υπαινίχθηκε προχθές και ο Ν. Χατζηνικολάου.

Ερχονται δύσκολες μέρες για τον «πολλά βαρύ και όχι». Δεν θα περάσει καλά, νομίζω…

Ψηφοφόροι από το... Μπανγκλαντές

Ενα ντοκουμέντο που έχω στα χέρια μου δεν είναι του Κωστάκη (Βαξεβάνη), αλλά πρόκειται για βίντεο. Απεικονίζει προεκλογική συγκέντρωση στη Μανωλάδα Ηλείας και το ακροατήριο είναι κάπως «περίεργο». Φέρνει σε πολιτική συγκέντρωση σε κάποιο υπόγειο στην Ντάκα του Μπανγκλαντές ή στο Κανταχάρ του Αφγανιστάν. Δεν ακούγονται συνθήματα, αλλά πού και πού το ακροατήριο, το οποίο ακούει σιωπηλά τον διερμηνέα, χειροκροτεί. 

Ομιλητής είναι ένας παλιός γνώριμός μας, ο γνωστός Μάκης Μπαλαούρας, ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος μιλάει ελληνικά και ο μεταφραστής μεταφέρει στο ακροατήριο, σε μια γλώσσα ακατάληπτη σε εμένα, όσα πάνω - κάτω υποστηρίζει. Ο Μάκης που δεν είναι ρατσιστής, ούτε κι εγώ φυσικά, αναφέρεται στις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων αυτών που, ως φαίνεται, είναι εργαζόμενοι στις φυτείες της περιοχής, καταγγέλλει τη ΝουΔου ότι ναυλώνει… αεροπλάνα και φέρνει παράνομα εργάτες από άλλες χώρες για να εργαστούν στα χωράφια (και να τους πάρουν τις δουλειές…) και μετά τους στέλνει, λέει, πίσω στις χώρες τους. 

Το ακροατήριο δεν φαίνεται να αντιδρά και πολύ στις αναφορές σε… αεροπλάνα (και πώς να αντιδράσει; Αφού και οι ίδιοι «από άλλες χώρες» ήρθαν στα μέρη μας και όχι με τρόπο που θα τον χαρακτήριζες και νόμιμο), αλλά όταν ο Μάκης τούς καλεί να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές και υψώνει και τη γροθιά σφιγμένη, ακούγονται και κάτι power από κάτω.

Ωραία ατμόσφαιρα, αγωνιστική, αλλά σε μένα ένα ερώτημα έχει ανακύψει μετά τη θέαση του βίντεο: ψηφίζουν όλοι αυτοί στις εκλογές; Διότι υπάρχει μια μικρή προϋπόθεση ως προς αυτό: να έχουν πάρει ελληνική υπηκοότητα και να έχουν αποκτήσει πλήρη δικαιώματα. Αν έχουν αποκτήσει όμως (που δεν έχουν…), πώς δικαιολογείται ο διερμηνέας για να μεταφράσει στη γλώσσα τους τα… σοφά λόγια του αγωνιστή Μπαλαούρα;

Πάσα εξήγηση δεκτή…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου