οι κηπουροι τησ αυγησ

Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης έκανε λόγο για ψεύδη και στοιχειοθέτησε ότι: 1ον Το πρώτο είναι ότι χρωστάω στο Δημόσιο. Δεν χρωστάω τίποτα 2ον δεν έχω ποτέ καταδικαστεί 3ον δεν έχω πάρει κανένα δάνειο. Το δάνειο που έχω πάρει για το σπίτι μου, το εξυπηρετώ κανονικά. Όπως είπε, «είμαι εγγυητής σε εταιρεία στην οποία ήμουν μικρομέτοχος και από την οποία αποχώρησα το 2005....

Από "ΤΑ ΝΕΑ/ηλεκτρονική έκδοση", αλλά η...











Είναι επίθεση δολοφονίας χαρακτήρα», είπε ο Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στον ΑΝΤ1 σχετικά με το δημοσίευμα που τον θέλει να έχει πάρει δάνειο και να μην το εξυπηρετεί.

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης έκανε λόγο για ψεύδη και στοιχειοθέτησε ότι:

1ον Το πρώτο είναι ότι χρωστάω στο Δημόσιο. Δεν χρωστάω τίποτα

2ον δεν έχω ποτέ καταδικαστεί

3ον δεν έχω πάρει κανένα δάνειο. Το δάνειο που έχω πάρει για το σπίτι μου, το εξυπηρετώ κανονικά.

Όπως είπε, «είμαι εγγυητής σε εταιρεία στην οποία ήμουν μικρομέτοχος και από την οποία αποχώρησα το 2005.

Μετά η τράπεζα πήρε ακίνητα της εταιρείας και ήθελε να κάνει ανάκληση της γονικής παροχής, η οποία έκλεισε με την έφεση που έκανα. Δεν καταδικάστηκα, δεν τελεσιδίκησε.

Παραμένω υπεύθυνος για την εγγύηση, δεν γνωρίζω τίποτα για το δάνειο, γιατί δεν έχω σχέση με την εταιρεία».

Και σε σχετικό ερώτημα απάντησε πως, αν η εταιρεία δεν εξυπηρετήσει το δάνειο, «θα το εξυπηρετήσω εγώ. Όμως δεν γνωρίζω τι κάνει η εταιρεία και τι χειρισμούς κάνει με την τράπεζα. Είναι πολύ δύσκολη η επικοινωνία, ένας από τους μετόχους έχει πεθάνει».

Εξήγησε πως επρόκειτο για εταιρεία κατασκευαστική, που πήρε το δάνειο για ανάπτυξη, που δόθηκε με κάλυψη 120%.

Στη συνέχεια « σε ανύποπτο χρόνο ήρθε η τράπεζα μετά από πέντε χρόνια να αμφισβητήσει τη γονική παροχή».

Ερωτηθείς αν δέχθηκε όχληση από την τράπεζα, για το υπόλοιπο του δανείου, είπε πως, «ξέρω ότι, εκπλειστηριάστηκαν ακίνητα, υπάρχει ένα υπόλοιπο ποσό κι αν δεν πληρωθεί το ποσό, θα το πληρώσω εγώ. Παραμένω υπεύθυνος για το συγκεκριμένο δάνειο. Μου είπαν ότι υπάρχει ένα υπόλοιπο, αυτοί μου είπαν ότι είμαι εγγυητής σε όλο το ποσό, το 1,8».


-λέγεται και πατσαβούρα-επιμένει στρεψόδικα


Το θέμα με τις δανειακές υποχρεώσεις του αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης συνεχίζει να απασχολεί την επικαιρότητα με τον ίδιο να μιλά για «επίθεση δολοφονίας χαρακτήρα» και τον υπουργό Ανάπτυξης να παίρνει το μέρος του σημειώνοντας πως «δεν υπάρχει κανένα σημείο εύνοιας».

Ο Νίκος Παπαθανάσης έδωσε χθες μια πρώτη απάντηση για το αποκλειστικό δημοσίευμα του Documento που αποκαλύπτει πως o εξωκοινοβουλευτικός υπουργός χρωστάει σε δάνεια στην Eurobank, 1,45 εκατ. ευρώ, τα οποία όχι μόνο δεν εξυπηρετεί, αλλά στη λογική του «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος», μεταβίβασε την ακίνητη περιουσία του στα παιδιά του.

Έκανε λόγο για «ψεύδη» και στοιχειοθέτησε ότι: «Δεν χρωστάω τίποτα στο δημόσιο, δεν έχω ποτέ καταδικαστεί και δεν έχω πάρει κανένα δάνειο παρά μόνο για το σπίτι μου και το εξυπηρετώ κανονικά».

Όσον αφορά τα χρωστούμενα επανέλαβε: «Είμαι εγγυητής σε εταιρεία στην οποία ήμουν μικρομέτοχος και από την οποία αποχώρησα το 2005. Μετά η τράπεζα πήρε ακίνητα της εταιρείας και ήθελε να κάνει ανάκληση της γονικής παροχής, η οποία έκλεισε με την έφεση που έκανα. Δεν καταδικάστηκα, δεν τελεσιδίκησε. Παραμένω υπεύθυνος για την εγγύηση, δεν γνωρίζω τίποτα για το δάνειο, γιατί δεν έχω σχέση με την εταιρεία».

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Ευρισκόμενος σε δύσκολη θέση καθώς χιλιάδες δανειολήπτες αγωνιούν καθημερινά για την εξυπηρέτηση των δανείων τους, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα αν η εταιρεία δεν εξυπηρετήσει το δάνειο, είπε πως «θα το εξυπηρετήσω εγώ. Όμως δεν γνωρίζω τι κάνει η εταιρεία και τι χειρισμούς κάνει με την τράπεζα. Είναι πολύ δύσκολη η επικοινωνία, ένας από τους μετόχους έχει πεθάνει».

Εξήγησε πως επρόκειτο για κατασκευαστική εταιρεία που πήρε το δάνειο για ανάπτυξη που δόθηκε με κάλυψη 120%.

Στη συνέχεια « σε ανύποπτο χρόνο ήρθε η τράπεζα μετά από πέντε χρόνια να αμφισβητήσει τη γονική παροχή».

Ερωτηθείς αν δέχθηκε όχληση από την τράπεζα, για το υπόλοιπο του δανείου, είπε πως, «ξέρω ότι, εκπλειστηριάστηκαν ακίνητα, υπάρχει ένα υπόλοιπο ποσό κι αν δεν πληρωθεί το ποσό, θα το πληρώσω εγώ. Παραμένω υπεύθυνος για το συγκεκριμένο δάνειο. Μου είπαν ότι υπάρχει ένα υπόλοιπο, αυτοί μου είπαν ότι είμαι εγγυητής σε όλο το ποσό, το 1,8».

Στο πλευρό του Παπαθανάση ο Γεωργιάδης

Την υποστήριξή του στον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Νίκο Παπαθανάση εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις ΓεωργιάδηςΕιδικότερα, ο Αδ. Γεωργιάδης, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα δημοσιογράφων (OPEN TV), τόνισε ότι «μιλάμε για μια υπόθεση του 2010», πριν, όπως είπε, ασχοληθεί ο κ. Παπαθανάσης με την πολιτική, υπογραμμίζοντας ότι «δεν υπάρχει κανένα σημείο εύνοιας προς τον κ. Παπαθανάσης, καθώς έχει ακολουθήσει μια τυπική, τραπεζική διαδικασία».

Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση, με αφορμή τις αποκαλύψεις, είχαμε από τον Νάσο Ηλιόπουλο, ο οποίος διερωτήθηκε αν ένας οποιοσδήποτε πολίτης θα μπορούσε να έχει την ίδια μεταχείριση από το τραπεζικό σύστημα και την εφορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου