οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Οποιος δεν έχει αγαπάει τα ζώα είναι απάνθρωπος, βεβαίως δε απάνθρωπος και στους ανθρώπους, δεν γίνεται αλλιώς!..

Aνακοινοποιώ ανάρτηση του φίλου-συναδέλφου 
Λεωνίδα Μπλαβέρη...





29/04/2020: Καλημέρα σε όλη την παρέα με υγεία και χαμόγελο σε όλη την παρέα...Σήμερα η μέρα δεν ξεκίνησε καλά...Ξαφνικός θάνατος εν ώρα υπηρεσίας μάλιστα και μέσα στη μονάδα του από εγκεφαλικό ενός στελέχους της ΠΑ, συνοδού σκύλου Κ-9, πρωί-πρωί... 
Μετά από λίγο τηλεφωνώ σε πολύ φίλο, επίσης "σκυλά" της ΠΑ, να δω τι κάνει... "Άστα Λεωνίδα μόλις έρχομαι από το Κορωπί, το ΚΕΦΣΚΥ, όπου κάναμε ευθανασία στον "....". Πάει έφυγε ο κολλητός...Πλήρης ημερών, αλλά έφυγε!"
Ο σκύλος του, ένα θαυμάσιος αρσενικός γερμανικός ποιμενικός, ήταν "ζευγάρι" του για 10 ολόκληρα χρόνια, πλήρως επιχειρησιακός στη Μονάδα της ΠΑ που υπηρετεί.
Μετά τη συνταξιοδότησή του, ο σκύλος πήγε στο σπίτι του φίλου μου και στελέχους της ΠΑ, όπου απόλαυσε τη σύνταξή του μέχρι σήμερα που μετά από σοβαρά ιατρικά προβλήματα, έφυγε πλήρης (σκυλίσιων) ημερών σε ηλικία 13 ετών!
Έχω χάσει και εγώ σκυλί και μάλιστα πολύ μικρότερο από φόλλα και καταλαβαίνω πως νοιώθει, πόσο μάλλον αυτός που ήταν φίλος και συνάδελφος εν όπλοις!
 
Στο φίλο μου αλλά και στον Αεροπόρο-σκύλο του που δεν είναι πλέον στη ζωή, αφιερώνω αυτή τη φωτογραφία, που - τι απίστευτη σύμπτωση - την είχα δημοσιεύσει στο φ/β σαν σήμερα ακριβώς πριν 8 χρόνια με την ακόλουθη λεζάντα και μου εμφάνισε σήμερα το φ/β.

Την επαναδημοσιεύω λοιπόν και την αφιερώνω στους δύο φίλους μου, που πολλά χρόνια πριν ήταν και το αντικείμενο σχετικού ρεπορτάζ από όπου και τους γνώρισα!

"29/04/2012: Ιβοτζίμα. Αμερικανός πεζοναύτης - συνοδός σκύλου, τυλιγμένος στο αντίσκηνό του, παίρνει ένα σύντομο υπνάκο μέσα στο ατομικό του όρυγμα. Φύλακας και των δύο, ο σκύλος (ντόμπερμαν). Προσέχτε το λουρί πως το κρατάει ο πεζοναύτης!
Σύντροφοι εν όπλοις"


ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου