Άλλο ένα ενδιαφέρον "autocue" του Βαγγέλη Περρή,
(θα συντρίψει του άδικους νόμους που ψήφισε)
Αντίσταση: Στις μέρες που ακολούθησαν την 28η Οκτωβρίου του 1940, ο όρος «αντίσταση» απέκτησε νόημα. Αντίσταση έκαναν αυτοί που βουτούσαν το πινέλο στην μπογιά και έγραφαν στους τοίχους. Αυτοί που δεν παρέδωσαν το ραδιόφωνό τους. Οι Αθηναίοι που υποδέχτηκαν τον στρατό με κλειστά παράθυρα. Οι πιτσιρικάδες που μοίραζαν πολυγραφημένες προκηρύξεις. Οι πατεράδες που πήραν τα βουνά. Οι φωνές που απ’ το «χωνί» τροφοδοτούσαν με κουράγιο τους συμπατριώτες τους, μέχρι να τις σταματήσει ο ήχος των πολυβόλων. Αυτοί που έκρυψαν τις σημαίες, με τη σιγουριά ότι θα τις ξεδιπλώσουν ξανά. Οι μαθητές που αρνήθηκαν τη γλώσσα του κατακτητή. Οι ποιητές που κάθε τους στίχος ήταν κι ένα σάλπισμα. Οι γιατροί που μετέτρεψαν τα σπίτια τους σε νοσοκομεία. Αυτοί που στάθηκαν απέναντι στο εκτελεστικό απόσπασμα. Οι τραγουδιστές που έντυναν με μουσική την ελπίδα. Οι γυναίκες που κρατούσαν όρθιες τις οικογένειές τους. Οι αμούστακοι νεαροί που ανατίναζαν γέφυρες. Οι μικροί, καθημερινοί άνθρωποι που σηκώθηκαν ψηλά σαν γίγαντες. Αυτοί που στάθηκαν στο πλευρό των φυλακισμένων.
Μετά απ’ αυτή τη δύναμη που απέκτησε η λέξη «αντίσταση», κανονικά θα έπρεπε να την αποσύρουμε, όπως γίνεται με τους αριθμούς απ’ τις φανέλες των μεγάλων του μπάσκετ. Ομως επιμένουμε να την κρατάμε στο παρκέ και να τη φθείρουμε πάνω σε κορμιά που είναι εντελώς ακατάλληλα για τέτοιο βάρος. Πλέον «αντίσταση» κάνει ο σ. Τσακαλώτος και ο σ. Σκουρλέτης, που βγάζουν λόγους κατά των «μνημονιακών μέτρων», τα οποία προηγουμένως έχουν ψηφίσει ένα προς ένα...
Βερναρδάκης: Οι περισσότεροι δεν γνώριζαν ότι διαθέτουμε υπουργό που φέρει αυτό το όνομα. Το έμαθαν την περασμένη εβδομάδα, όχι βέβαια εξαιτίας του έργου του, αλλά από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Με τη γνωστή λεβεντιά του κλάδου, απαντούσε σε κάποιον που χαρακτήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ δεξιό κόμμα, λέγοντάς του ότι είναι «ρατσιστοειδές» και «φασιστάκι της πλάκας». Η βιαιότητα της απάντησης θα εξέθετε τον συντάκτη ακόμα κι αν δεν απευθυνόταν σε Παραολυμπιονίκη, όμως ο σ. Βερναρδάκης αντί να σφυρίξει αδιάφορα, επανήλθε δριμύτερος, προφανώς γιατί δεν τον άφηνε να κοιμηθεί το τρόπαιο του σ. Πολάκη. Με δεύτερη ανάρτηση, που του εξασφάλισε ένα ακόμα πεντάλεπτο δημοσιότητας, τεκμηρίωσε την άποψή του για τον «αντίπαλο», υποστηρίζοντας ότι απ’ το ιστορικό του στο Facebook φαίνεται ότι έλκεται από τις θεωρίες των «ψεκασμένων»! Μάλλον ο σ. υπουργός δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι εδώ και δύο χρόνια οι συνωμοσιολόγοι, οι ξενόφοβοι και οι ψεκασμένοι βρίσκονται στα διπλανά έδρανα. Τα κυβερνητικά.
Γκάλοπ: Η «Αυγή» δημοσίευσε γκάλοπ όπου εμφανίζει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ραγδαία πτώση. Οπως είναι φυσικό, η έρευνα έβαλε σε λειτουργία τα κομματικά αντανακλαστικά και μετά από λίγο βρέθηκε η λύση. Η κυβερνητική εφημερίδα διέκοψε τη συνεργασία της με την εταιρεία δημοσκοπήσεων και προετοιμάζεται για τις εκλογές, όπου θα διακόψει και με τον λαό.
Δανάη: Η Δανάη Στράτου είναι εικαστικός και σύζυγος Βαρουφάκη. Τη θυμόμαστε να συνδυάζει και τις δύο ιδιότητες με τις υψηλής αισθητικής φωτογραφίες που δημοσίευσε το επαναστατικό περιοδικό «Paris Match». Οπως απεκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της, απεχθάνεται τη δημόσια έκθεση, γεγονός που είχαμε υποψιαστεί και από τις πόζες με φόντο την Ακρόπολη. Είναι φανερό ότι είχε καταφύγει σε μια ταράτσα, ζούσε μέσα στη στέρηση (τσιπούρες αντί για αστακό) και προσπαθούσε να αποφύγει τους δημοσιογράφους.
ΕΡΤ: Προσφάτως απομακρύνθηκε ο σ. Καπάκος, μέχρι τώρα διευθυντής, ενημέρωσης της ΕΡΤ. Απ’ τις δημόσιες τοποθετήσεις των αντιμαχόμενων πλευρών δεν βγήκαν ολοκληρωμένα συμπεράσματα, απλώς καταλάβαμε ότι συγκρούστηκαν δύο κόσμοι, ο ένας που σχετίζεται με το κομματικό του καθήκον και ο άλλος με τους νόμους της τηλεοπτικής αγοράς (τηλεθέαση). Οπως ήταν φυσικό, ο συριζαϊκός πατριωτισμός οδήγησε στην υιοθέτηση του στελέχους σ. Καπάκου, σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις προέκυψαν και οι γνωστές φαιδρότητες, με τον σ. Παπαδημούλη να δίνει άλλη μία μάχη απ’ το twitter και να κάνει υποτιμητικά λογοπαίγνια με το όνομα του Λάμπη Ταγματάρχη! «Η ΕΡΤ δεν είναι Τάγμα» έγραψε με υπερηφάνεια, συνεχίζοντας τις ιστορικές του διαδικτυακές παρεμβάσεις, που άρχισαν με τη δέσμευση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει περίπτωση να συνεργαστεί με τους ΑΝ.ΕΛ. και συνεχίστηκαν με πανηγυρισμούς για τη νίκη των τρίτων και καταϊδρωμένων Podemos.
Ζημιά: Η παράγραφος του σ. Καπάκου, ότι εκείνος πήγε στην ΕΡΤ «για δουλειά και όχι για δουλειές», προκάλεσε ζημιά κυρίως στον ίδιο. Οταν προκλήθηκε να επιβεβαιώσει αυτά που σαφώς υπονόησε, άρχισε τις άρες-μάρες-κουκουνάρες.
Ηρωας: Ο πρώην αστυνομικός που πήρε το κουμπούρι και έβαψε με αίμα την Πανόρμου δεν αποτελεί τυχαία περίπτωση. Είναι τρανών προγόνων ιχνηλάτης, λαμπρών αγωνιστών παιδί, ο νέος είναι ο Σπαρτιάτης με τη γενναία του καρδιά, όπως λέει και ο ύμνος της «Χρυσής Αυγής», τα ψηφοδέλτια της οποίας τίμησε, διότι, ως γνωστόν, όταν κυλάει ο τέντζερης βρίσκει το καπάκι.
Θυμίζει ομάδα: Ο ΣΥΡΙΖΑ θυμίζει δευτερότριτη ποδοσφαιρική ομάδα. Πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, εκεί γύρω στον Αύγουστο, κάνει μαγκιές, εγγυάται ότι θα αλλάξει τον χάρτη, ότι θα τον τρέμουν οι δυνατοί όλης της Γης, ότι θα κάνει τους οπαδούς υπερήφανους, ότι θα παίζει τον ταμπουρά και οι αντίπαλοι θα χορεύουν τρέμοντας. Μετά ξεκινούν οι αληθινοί αγώνες, στο γήπεδο δεν υπάρχει πλάνο, ο προπονητής είναι της πλάκας, οι παίχτες σέρνονται, έρχονται οι πανωλεθρίες και τότε βγάζει ανακοινώσεις ότι φταίει το παλιοσύστημα.
Ιστορία: Η πρόσφατη ιστορία έχει γραφτεί πάνω στους τοίχους. Συνθήματα για να ψοφήσουν οι αντίπαλοι, να κρεμαστούν οι προδότες, να πεθάνουν οι ξένοι, να γίνουμε υπερήφανοι και αξιοπρεπείς, λέγοντας ένα απλό «όχι». Το μόνο που έχει μείνει είναι η βρωμιά...
Κομμουνιστές: Ο σ. Βερναρδάκης άνοιξε πόλεμο με έναν Παρα- ολυμπιονίκη. Ο σ. Πολάκης γύρισε επιδεικτικά την πλάτη σε μία καρκινοπαθή. Αμφότεροι δηλώνουν ότι οδηγήθηκαν στον κομμουνισμό λόγω αυξημένης κοινωνικής ευαισθησίας...
Λάλησε: Ο σ. Πολάκης είναι γιατρός, επομένως γνωρίζει τη βαρύτητα των ιατρικών όρων που χρησιμοποιεί. Οταν καταγγέλλει ότι ο ένας «αντίπαλός» του πρέπει να φορέσει ζουρλομανδύα και ο άλλος πρέπει να κλειστεί σε ψυχιατρείο, δεν το κάνει τυχαία, απλώς αναπαράγει ένα μοντέλο που φάνηκε πολύ χρήσιμο στα καθεστώτα τα οποία λατρεύει.'
Μουτζαχεντίν: Ο γελοιογράφος Σπύρος Δερβενιώτης συνεργαζόταν (με μπλοκάκι) με καθημερινή εφημερίδα που στηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ. Οπως κάνουν πολλοί συνάδελφοί του, έδωσε σκίτσα του και σε άλλο έντυπο, αλλά επειδή η πολλή ελευθερία βλάπτει του ζητήθηκε να επιλέξει με ποιον θα πάει και ποιον θα αφήσει. Οταν εξέφρασε την έκπληξή του, γιατί το δίλημμα ήταν καινοφανές, άρχισαν να τον πετροβολούν οι γνωστοί διαδικτυακοί μουτζαχεντίν.Αυτοί που είναι κατά της αδικίας, εκτός κι αν προέρχεται από τα Μέσα που τους μισθοδοτούν.
Νέα ΕΡΤ: Τρία κανάλια που αναμεταδίδουν πρόγραμμα του περασμένου αιώνα! Οση φαντασία και αν διαθέτεις, δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι υλοποιούν το όραμα της «Νέας ΕΡΤ»...
Ξεπαηκωτούρα: Κι άλλο θαύμα στη showbiz! Ο καλλιτέχνης Σταμάτης Γονίδης εξομολογήθηκε ότι, καθώς βρισκόταν μπροστά σε έναν καμβά, το χέρι του έπιασε ένα πινέλο και άρχισε να ζωγραφίζει χωρίς να γνωρίζει τι ακριβώς. Οταν τελείωσε η μέθεξη, ανη- λήφθηκε ότι είχε ζωγραφίσει έναν παππούλη με άσπρο μούσι! «Ο Αγιος Παΐσιος εμφανίστηκε μπροστά στον Γονίδη!», έγραψαν τα ενημερωτικά σάιτ για μια εικόνα που θύμιζε τον Αγιο Βασίλη.
Ομπάμα: Ερχεται ο Ομπάμα στην Ελλάδα και υπό κανονικές συνθήκες τα τοκ σόου και οι λοιπές εκπομπές θα έπρεπε να τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια συνέντευξη ή κάποια δήλωσή του. Αντί όμως να μπαίνουν σε φασαρίες, προτιμούν να ανοίγουν τα μικρόφωνά τους στη Μαριάννα Ντούβλη...
Παπαδάκης-Σκορδά: Παραδοσιακά κυριαρχούσε ο ΑΝΤ1 στην πρωινή ζώνη, αλλά φέτος το παρακάνει! Δεν αποτελεί έκπληξη η πρωτιά του Γιώργου Παπαδάκη στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, αλλά ελάχιστοι περίμεναν την πορεία θριάμβου στις ηλικίες 15-44, που παραμένουν σταθερός στόχος του καναλιού. Στη συνέχεια παραλαμβάνει τη σκυτάλη η Φαίη Σκορδά, που χωρίς τις πλάτες του Γιώργου Λιάγκα δοκιμάζει με επιτυχία τις ικανότητές της στην παρουσίαση μαγκαζίνο με γυναικείο προσανατολισμό. Οι τηλεθεάσεις απλώς το επιβεβαιώνουν.
Ρύθμιση: Το «Τζένη-Τζένη» χρειάζεται κάποια ρύθμιση στη ροή και τη θεματολογία, θα προκύψει σύντομα, τουλάχιστον όσον αφορά στην παραγωγή, μια που δρομολογείται η ένταξη στο σύστημα άλλης εταιρείας, που διαθέτει σχετική εμπειρία και ανθρώπους. Απ’ το υπάρχον δυναμικό θα παραμείνουν μόνο όσοι μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.
Σαββόπουλος: Οπως διαβεβαίωναν οι καλά πληροφορημένες πηγές, στην κριτική επιτροπή του «Voice» θα βρισκόταν ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο οποίος έχει πολύ καλές σχέσεις με την Πάολα (!), γι’ αυτό άλλωστε θα συνεργαστούν και στα μπουζουξίδικα! Κρίμα που άλλη μια καλή ιστορία θα χαλάσει εξαιτίας της πραγματικότητας.
Τηλεθέαση: Το «Ελα στη θέση μου» μπορεί να πηγαίνει συμπαθητικά ως προς τα ποσοστά τηλεθέασης, αλλά είναι τόσο προχειροφτιαγμένο, που μάλλον δεν θ’ αντέξει τον ανταγωνισμό. Κι αν δικαιολογούνται οι ηθοποιοί (τόσο μπορούν, τόσο παίζουν), δύσκολα γίνεται κατανοητή η ηχοληψία, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα καναλιού μικρών απαιτήσεων.
Φίνου: Η Καίτη Φίνου ξαναπαραπονέθηκε για την εγκατάλειψη που της επεφύλαξε ο Στάθης Ψάλτης.
Χάος: Οι συντελεστές του «Ξαναδέστε τους» δείχνουν να διασκεδάζουν με το δημιουργικό χάος της εκπομπής. Οι τηλεθεατές πάλι αδυνατούν να αντιληφθούν τον καταιγισμό από αστεία εσωτερικής κατανάλωσης, οπότε αναζητούν άλλη συχνότητα, για να μη διακόψουν αυτή την ωραία οικογενειακή ατμόσφαιρα.
Ψάλτης: Ο Στάθης Ψάλτης ξαναπαραπονέθηκε που η Καίτη Φίνου παραπονιέται για την εγκατάλειψη που της επεφύλαξε. Συνεχίζεται...
Ωραία ΟΝΝΕΔίτισσα: Μια κυρία που η ενασχόλησή της με το «μόντελινγκ» εξασφάλισε δημοσιότητα στην πολιτική της τοποθέτηση θεώρησε χρέος της να υποστηρίξει τον Τραμπ για πρόεδρο της Αμερικής! Πρέπει να είναι παγκοσμίως η μοναδική γυναίκα που στέκεται στο πλευρό κάποιου που κακομεταχειρίζεται με τόσο κραυγαλέο τρόπο το φύλο της.
Αντίσταση: Στις μέρες που ακολούθησαν την 28η Οκτωβρίου του 1940, ο όρος «αντίσταση» απέκτησε νόημα. Αντίσταση έκαναν αυτοί που βουτούσαν το πινέλο στην μπογιά και έγραφαν στους τοίχους. Αυτοί που δεν παρέδωσαν το ραδιόφωνό τους. Οι Αθηναίοι που υποδέχτηκαν τον στρατό με κλειστά παράθυρα. Οι πιτσιρικάδες που μοίραζαν πολυγραφημένες προκηρύξεις. Οι πατεράδες που πήραν τα βουνά. Οι φωνές που απ’ το «χωνί» τροφοδοτούσαν με κουράγιο τους συμπατριώτες τους, μέχρι να τις σταματήσει ο ήχος των πολυβόλων. Αυτοί που έκρυψαν τις σημαίες, με τη σιγουριά ότι θα τις ξεδιπλώσουν ξανά. Οι μαθητές που αρνήθηκαν τη γλώσσα του κατακτητή. Οι ποιητές που κάθε τους στίχος ήταν κι ένα σάλπισμα. Οι γιατροί που μετέτρεψαν τα σπίτια τους σε νοσοκομεία. Αυτοί που στάθηκαν απέναντι στο εκτελεστικό απόσπασμα. Οι τραγουδιστές που έντυναν με μουσική την ελπίδα. Οι γυναίκες που κρατούσαν όρθιες τις οικογένειές τους. Οι αμούστακοι νεαροί που ανατίναζαν γέφυρες. Οι μικροί, καθημερινοί άνθρωποι που σηκώθηκαν ψηλά σαν γίγαντες. Αυτοί που στάθηκαν στο πλευρό των φυλακισμένων.
Μετά απ’ αυτή τη δύναμη που απέκτησε η λέξη «αντίσταση», κανονικά θα έπρεπε να την αποσύρουμε, όπως γίνεται με τους αριθμούς απ’ τις φανέλες των μεγάλων του μπάσκετ. Ομως επιμένουμε να την κρατάμε στο παρκέ και να τη φθείρουμε πάνω σε κορμιά που είναι εντελώς ακατάλληλα για τέτοιο βάρος. Πλέον «αντίσταση» κάνει ο σ. Τσακαλώτος και ο σ. Σκουρλέτης, που βγάζουν λόγους κατά των «μνημονιακών μέτρων», τα οποία προηγουμένως έχουν ψηφίσει ένα προς ένα...
Βερναρδάκης: Οι περισσότεροι δεν γνώριζαν ότι διαθέτουμε υπουργό που φέρει αυτό το όνομα. Το έμαθαν την περασμένη εβδομάδα, όχι βέβαια εξαιτίας του έργου του, αλλά από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Με τη γνωστή λεβεντιά του κλάδου, απαντούσε σε κάποιον που χαρακτήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ δεξιό κόμμα, λέγοντάς του ότι είναι «ρατσιστοειδές» και «φασιστάκι της πλάκας». Η βιαιότητα της απάντησης θα εξέθετε τον συντάκτη ακόμα κι αν δεν απευθυνόταν σε Παραολυμπιονίκη, όμως ο σ. Βερναρδάκης αντί να σφυρίξει αδιάφορα, επανήλθε δριμύτερος, προφανώς γιατί δεν τον άφηνε να κοιμηθεί το τρόπαιο του σ. Πολάκη. Με δεύτερη ανάρτηση, που του εξασφάλισε ένα ακόμα πεντάλεπτο δημοσιότητας, τεκμηρίωσε την άποψή του για τον «αντίπαλο», υποστηρίζοντας ότι απ’ το ιστορικό του στο Facebook φαίνεται ότι έλκεται από τις θεωρίες των «ψεκασμένων»! Μάλλον ο σ. υπουργός δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι εδώ και δύο χρόνια οι συνωμοσιολόγοι, οι ξενόφοβοι και οι ψεκασμένοι βρίσκονται στα διπλανά έδρανα. Τα κυβερνητικά.
Γκάλοπ: Η «Αυγή» δημοσίευσε γκάλοπ όπου εμφανίζει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ραγδαία πτώση. Οπως είναι φυσικό, η έρευνα έβαλε σε λειτουργία τα κομματικά αντανακλαστικά και μετά από λίγο βρέθηκε η λύση. Η κυβερνητική εφημερίδα διέκοψε τη συνεργασία της με την εταιρεία δημοσκοπήσεων και προετοιμάζεται για τις εκλογές, όπου θα διακόψει και με τον λαό.
Δανάη: Η Δανάη Στράτου είναι εικαστικός και σύζυγος Βαρουφάκη. Τη θυμόμαστε να συνδυάζει και τις δύο ιδιότητες με τις υψηλής αισθητικής φωτογραφίες που δημοσίευσε το επαναστατικό περιοδικό «Paris Match». Οπως απεκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της, απεχθάνεται τη δημόσια έκθεση, γεγονός που είχαμε υποψιαστεί και από τις πόζες με φόντο την Ακρόπολη. Είναι φανερό ότι είχε καταφύγει σε μια ταράτσα, ζούσε μέσα στη στέρηση (τσιπούρες αντί για αστακό) και προσπαθούσε να αποφύγει τους δημοσιογράφους.
ΕΡΤ: Προσφάτως απομακρύνθηκε ο σ. Καπάκος, μέχρι τώρα διευθυντής, ενημέρωσης της ΕΡΤ. Απ’ τις δημόσιες τοποθετήσεις των αντιμαχόμενων πλευρών δεν βγήκαν ολοκληρωμένα συμπεράσματα, απλώς καταλάβαμε ότι συγκρούστηκαν δύο κόσμοι, ο ένας που σχετίζεται με το κομματικό του καθήκον και ο άλλος με τους νόμους της τηλεοπτικής αγοράς (τηλεθέαση). Οπως ήταν φυσικό, ο συριζαϊκός πατριωτισμός οδήγησε στην υιοθέτηση του στελέχους σ. Καπάκου, σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις προέκυψαν και οι γνωστές φαιδρότητες, με τον σ. Παπαδημούλη να δίνει άλλη μία μάχη απ’ το twitter και να κάνει υποτιμητικά λογοπαίγνια με το όνομα του Λάμπη Ταγματάρχη! «Η ΕΡΤ δεν είναι Τάγμα» έγραψε με υπερηφάνεια, συνεχίζοντας τις ιστορικές του διαδικτυακές παρεμβάσεις, που άρχισαν με τη δέσμευση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει περίπτωση να συνεργαστεί με τους ΑΝ.ΕΛ. και συνεχίστηκαν με πανηγυρισμούς για τη νίκη των τρίτων και καταϊδρωμένων Podemos.
Ζημιά: Η παράγραφος του σ. Καπάκου, ότι εκείνος πήγε στην ΕΡΤ «για δουλειά και όχι για δουλειές», προκάλεσε ζημιά κυρίως στον ίδιο. Οταν προκλήθηκε να επιβεβαιώσει αυτά που σαφώς υπονόησε, άρχισε τις άρες-μάρες-κουκουνάρες.
Ηρωας: Ο πρώην αστυνομικός που πήρε το κουμπούρι και έβαψε με αίμα την Πανόρμου δεν αποτελεί τυχαία περίπτωση. Είναι τρανών προγόνων ιχνηλάτης, λαμπρών αγωνιστών παιδί, ο νέος είναι ο Σπαρτιάτης με τη γενναία του καρδιά, όπως λέει και ο ύμνος της «Χρυσής Αυγής», τα ψηφοδέλτια της οποίας τίμησε, διότι, ως γνωστόν, όταν κυλάει ο τέντζερης βρίσκει το καπάκι.
Θυμίζει ομάδα: Ο ΣΥΡΙΖΑ θυμίζει δευτερότριτη ποδοσφαιρική ομάδα. Πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, εκεί γύρω στον Αύγουστο, κάνει μαγκιές, εγγυάται ότι θα αλλάξει τον χάρτη, ότι θα τον τρέμουν οι δυνατοί όλης της Γης, ότι θα κάνει τους οπαδούς υπερήφανους, ότι θα παίζει τον ταμπουρά και οι αντίπαλοι θα χορεύουν τρέμοντας. Μετά ξεκινούν οι αληθινοί αγώνες, στο γήπεδο δεν υπάρχει πλάνο, ο προπονητής είναι της πλάκας, οι παίχτες σέρνονται, έρχονται οι πανωλεθρίες και τότε βγάζει ανακοινώσεις ότι φταίει το παλιοσύστημα.
Ιστορία: Η πρόσφατη ιστορία έχει γραφτεί πάνω στους τοίχους. Συνθήματα για να ψοφήσουν οι αντίπαλοι, να κρεμαστούν οι προδότες, να πεθάνουν οι ξένοι, να γίνουμε υπερήφανοι και αξιοπρεπείς, λέγοντας ένα απλό «όχι». Το μόνο που έχει μείνει είναι η βρωμιά...
Κομμουνιστές: Ο σ. Βερναρδάκης άνοιξε πόλεμο με έναν Παρα- ολυμπιονίκη. Ο σ. Πολάκης γύρισε επιδεικτικά την πλάτη σε μία καρκινοπαθή. Αμφότεροι δηλώνουν ότι οδηγήθηκαν στον κομμουνισμό λόγω αυξημένης κοινωνικής ευαισθησίας...
Λάλησε: Ο σ. Πολάκης είναι γιατρός, επομένως γνωρίζει τη βαρύτητα των ιατρικών όρων που χρησιμοποιεί. Οταν καταγγέλλει ότι ο ένας «αντίπαλός» του πρέπει να φορέσει ζουρλομανδύα και ο άλλος πρέπει να κλειστεί σε ψυχιατρείο, δεν το κάνει τυχαία, απλώς αναπαράγει ένα μοντέλο που φάνηκε πολύ χρήσιμο στα καθεστώτα τα οποία λατρεύει.'
Μουτζαχεντίν: Ο γελοιογράφος Σπύρος Δερβενιώτης συνεργαζόταν (με μπλοκάκι) με καθημερινή εφημερίδα που στηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ. Οπως κάνουν πολλοί συνάδελφοί του, έδωσε σκίτσα του και σε άλλο έντυπο, αλλά επειδή η πολλή ελευθερία βλάπτει του ζητήθηκε να επιλέξει με ποιον θα πάει και ποιον θα αφήσει. Οταν εξέφρασε την έκπληξή του, γιατί το δίλημμα ήταν καινοφανές, άρχισαν να τον πετροβολούν οι γνωστοί διαδικτυακοί μουτζαχεντίν.Αυτοί που είναι κατά της αδικίας, εκτός κι αν προέρχεται από τα Μέσα που τους μισθοδοτούν.
Νέα ΕΡΤ: Τρία κανάλια που αναμεταδίδουν πρόγραμμα του περασμένου αιώνα! Οση φαντασία και αν διαθέτεις, δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι υλοποιούν το όραμα της «Νέας ΕΡΤ»...
Ξεπαηκωτούρα: Κι άλλο θαύμα στη showbiz! Ο καλλιτέχνης Σταμάτης Γονίδης εξομολογήθηκε ότι, καθώς βρισκόταν μπροστά σε έναν καμβά, το χέρι του έπιασε ένα πινέλο και άρχισε να ζωγραφίζει χωρίς να γνωρίζει τι ακριβώς. Οταν τελείωσε η μέθεξη, ανη- λήφθηκε ότι είχε ζωγραφίσει έναν παππούλη με άσπρο μούσι! «Ο Αγιος Παΐσιος εμφανίστηκε μπροστά στον Γονίδη!», έγραψαν τα ενημερωτικά σάιτ για μια εικόνα που θύμιζε τον Αγιο Βασίλη.
Ομπάμα: Ερχεται ο Ομπάμα στην Ελλάδα και υπό κανονικές συνθήκες τα τοκ σόου και οι λοιπές εκπομπές θα έπρεπε να τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια συνέντευξη ή κάποια δήλωσή του. Αντί όμως να μπαίνουν σε φασαρίες, προτιμούν να ανοίγουν τα μικρόφωνά τους στη Μαριάννα Ντούβλη...
Παπαδάκης-Σκορδά: Παραδοσιακά κυριαρχούσε ο ΑΝΤ1 στην πρωινή ζώνη, αλλά φέτος το παρακάνει! Δεν αποτελεί έκπληξη η πρωτιά του Γιώργου Παπαδάκη στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, αλλά ελάχιστοι περίμεναν την πορεία θριάμβου στις ηλικίες 15-44, που παραμένουν σταθερός στόχος του καναλιού. Στη συνέχεια παραλαμβάνει τη σκυτάλη η Φαίη Σκορδά, που χωρίς τις πλάτες του Γιώργου Λιάγκα δοκιμάζει με επιτυχία τις ικανότητές της στην παρουσίαση μαγκαζίνο με γυναικείο προσανατολισμό. Οι τηλεθεάσεις απλώς το επιβεβαιώνουν.
Ρύθμιση: Το «Τζένη-Τζένη» χρειάζεται κάποια ρύθμιση στη ροή και τη θεματολογία, θα προκύψει σύντομα, τουλάχιστον όσον αφορά στην παραγωγή, μια που δρομολογείται η ένταξη στο σύστημα άλλης εταιρείας, που διαθέτει σχετική εμπειρία και ανθρώπους. Απ’ το υπάρχον δυναμικό θα παραμείνουν μόνο όσοι μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.
Σαββόπουλος: Οπως διαβεβαίωναν οι καλά πληροφορημένες πηγές, στην κριτική επιτροπή του «Voice» θα βρισκόταν ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο οποίος έχει πολύ καλές σχέσεις με την Πάολα (!), γι’ αυτό άλλωστε θα συνεργαστούν και στα μπουζουξίδικα! Κρίμα που άλλη μια καλή ιστορία θα χαλάσει εξαιτίας της πραγματικότητας.
Τηλεθέαση: Το «Ελα στη θέση μου» μπορεί να πηγαίνει συμπαθητικά ως προς τα ποσοστά τηλεθέασης, αλλά είναι τόσο προχειροφτιαγμένο, που μάλλον δεν θ’ αντέξει τον ανταγωνισμό. Κι αν δικαιολογούνται οι ηθοποιοί (τόσο μπορούν, τόσο παίζουν), δύσκολα γίνεται κατανοητή η ηχοληψία, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα καναλιού μικρών απαιτήσεων.
Φίνου: Η Καίτη Φίνου ξαναπαραπονέθηκε για την εγκατάλειψη που της επεφύλαξε ο Στάθης Ψάλτης.
Χάος: Οι συντελεστές του «Ξαναδέστε τους» δείχνουν να διασκεδάζουν με το δημιουργικό χάος της εκπομπής. Οι τηλεθεατές πάλι αδυνατούν να αντιληφθούν τον καταιγισμό από αστεία εσωτερικής κατανάλωσης, οπότε αναζητούν άλλη συχνότητα, για να μη διακόψουν αυτή την ωραία οικογενειακή ατμόσφαιρα.
Ψάλτης: Ο Στάθης Ψάλτης ξαναπαραπονέθηκε που η Καίτη Φίνου παραπονιέται για την εγκατάλειψη που της επεφύλαξε. Συνεχίζεται...
Ωραία ΟΝΝΕΔίτισσα: Μια κυρία που η ενασχόλησή της με το «μόντελινγκ» εξασφάλισε δημοσιότητα στην πολιτική της τοποθέτηση θεώρησε χρέος της να υποστηρίξει τον Τραμπ για πρόεδρο της Αμερικής! Πρέπει να είναι παγκοσμίως η μοναδική γυναίκα που στέκεται στο πλευρό κάποιου που κακομεταχειρίζεται με τόσο κραυγαλέο τρόπο το φύλο της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου