οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Τα πράγματα αγρίεψαν όταν τα κόμματα της λεγόμενης Αριστεράς που ασκούν αντιπολίτευση αποφάσισαν συνειδητά να υπονομεύσουν τα όποια μέτρα κατά του ιού, να ενθαρρύνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για κάθε λόγο και αφορμή, να συνεργαστούν ατύπως με αναρχοαντιεξουσιαστές μπαχαλάκηδες και χούλιγκαν, να εξουδετερώσουν την αστυνομία με συνεχείς καταγγελίες περί αστυνομοκρατίας, αστυνομικού κράτους και αστυνομικής βίας. Στόχος τους, να αποκομίσουν κομματικά οφέλη από την πανδημία και το κατάφεραν ώς ένα βαθμό με τη βοήθεια των μίντια και άλλων που επικεντρώθηκαν στην «αστυνομική βία», αλλά και επειδή η κυβέρνηση έδειξε σημάδια ατολμίας, αναποφασιστικότητας, αντιφατικότητας, ακόμη και πανικού. Τώρα την κατάσταση διαμορφώνουν ο μιθριδατισμός του κοινού, που δεν συγκινείται από τις δεκάδες των νεκρών από κορωνοϊό κάθε ημέρα, από το μεγάλο ποσοστό εκείνων που δεν προσέρχονται για εμβολιασμό, από τη «λαχτάρα» πολλών Ελλήνων να κάνουν Πάσχα στο χωριό (που το εγκατέλειψαν για να ζήσουν καλύτερα στην πόλη), από τη συνεργασία μαγαζατόρων και μπαχαλάκηδων στο στήσιμο κορωνοπάρτι σε πλατείες, από την απροθυμία των αστυνομικών να επέμβουν για να μην κινδυνεύσουν, από τη συνθηκολόγηση κυβέρνησης, από την αντιπολίτευση που χαίρεται για όλα αυτά και από τις κούφιες επικλήσεις στο φιλότιμο, στην ευαισθησία και στην ατομική υπευθυνότητα του Ελληνα.....

Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"


η χρήση της μάσκας. Ολοι αυτοί, ούτως ή άλλως, διασκεδάζουν μόνον με την ανυπακοή. Τώρα έχουν κι ένα επιπλέον επιχείρημα. Είναι κουρασμένοι. Οντως, είναι κουραστικό πράγμα ο σεβασμός στο κοινωνικό σύνολο. Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Αριθμητικά είναι μειοψηφίες. Χίλιοι στην Κυψέλη, δυο χιλιάδες στο Περιστέρι, μερικές εκατοντάδες στην Πάτρα και χίλιοι ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι μόνον νέοι. Είναι και ημιπιτσιρικάδες σαραντάρηδες. Από πού βγαίνουν; Από τα σπίτια τους. Δεν είναι άστεγοι πάντως. Εχουν προφανώς περάσει από τα σχολικά θρανία, από τα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα ορισμένοι. Και έχουν και κάποιο χαρτζιλίκι για να πίνουν μπίρες ή μπάφο. Είμαι δε βέβαιος ότι οι περισσότεροι έχουν διαβάσει ένα τουλάχιστον βιβλίο στη ζωή τους και διαθέτουν υπολογιστή. Αν τους ρωτήσεις γιατί τα κάνουν όλ’ αυτά θα σου απαγγείλουν απόψεις.

Σε γενικές γραμμές όλοι ανήκουν σε μια γενιά. Δεν λέω ότι την εκπροσωπούν διότι είναι μειοψηφία. Θα έλεγα επίσης πως οι ηλικίες τους, μάλλον τους κατατάσσουν στους άμεσους απογόνους της γενιάς του Πολυτεχνείου. Της γενιάς η οποία στελέχωσε την αριστερή ηγεμονία της μεταπολίτευσης. Δεν διακρίθηκε για τα έργα της. Διακρίθηκε όμως με τη νοοτροπία της. Αυτή επέβαλε την ταύτιση δημοκρατικού δικαιώματος με την ανυπακοή και της ελευθερίας με την αυθαιρεσία. Η πλειονότητα με τα χρόνια άλλαξε, προσαρμόστηκε, ανέβηκε κοινωνικά, πλούτισε. Υπήρξαν όμως και θύλακες που αρνήθηκαν να μεγαλώσουν, κι ας πλούτισαν. Και κληροδότησαν τα λάβαρα της νεότητάς τους στα παιδιά τους. Κι αν δεν είχαν και πολλά να τους πουν, τους έμαθαν ανυπακοή και αυθαιρεσία. Αρκετοί εκπαιδευτικοί αποδείχθηκαν ιδανικοί σύμμαχοι. Οποια απαγόρευση, ένας κακός βαθμός, σημαίνει χούντα.

Η μεταπολίτευση μυθοποίησε τη γενιά του Πολυτεχνείου πριν την απομυθοποιήσει. Ο ηρωισμός της ξεπουπουλιάστηκε. Τα ψυχικά της ράκη πήραν την εκδίκησή τους. Με το φοιτητικό κίνημα που κατέστρεψε το πανεπιστήμιο. Κυρίως όμως με την κουλτούρα της ανυπακοής με την οποία διαπαιδαγώγησε τα παιδιά της. Τους δημιούργησε την ψευδαίσθηση του ηρωισμού με τον οποίον τρέφεται ακόμη η ψυχή των βετεράνων της. Μόνον που ο ήρωας μετά την πλατεία Αγ. Γεωργίου θα γυρίσει σπίτι. Κι αν εν τω μεταξύ έχει αρπάξει τον ιό, τότε ο βετεράνος θα χρειαστεί πολύ ηρωισμό για να τα βγάλει πέρα.

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 20/04/21

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 20/04/21





 Δεν είναι πολλοί. Δεν είναι η νεολαία που δεν αντέχει. Είναι 3.000-4.000 σε όλη την Αθήνα. Οι περισσότεροι συμμετέχουν και στις διαδηλώσεις, όπου μετατρέπονται από φίλους του Κουφοντίνα σε εχθρούς του Χρυσοχοΐδη και της Κεραμέως, και καταλήγουν να παρτάρουν στις γνωστές πλατείες. Η ξεκούραση των «πολεμιστών» ύστερα από μια κουραστική εβδομάδα «σκληρής δουλειάς».

Και τα κόμματα της Αριστεράς τα ακούσατε μήπως να νουθετούν αυτούς τους νεανίες και τις νεάνιδες; Να τους επισημαίνουν πως θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή χιλιάδων συμπολιτών τους με τη συμπεριφορά τους; Οχι μόνο δεν τους καθοδηγούν αποτρεπτικά, αλλά, απεναντίας, καλούν την αστυνομία να απέχει από κάθε δράση που θα εμποδίσει «τα παιδιά» να εκτονωθούν από την καραντίνα. Συγχρόνως, καταγγέλλουν, υποκριτικά, την κυβέρνηση γιατί χειραγωγεί την επιτροπή των γιατρών, οι οποίοι προτείνουν να μην αρθούν τα περιοριστικά μέτρα, λόγω των αυξημένων κρουσμάτων σε πολλές περιοχές της χώρας. Μια κατάσταση για την οποία, όμως, ευθύνονται και οι ίδιοι οι καταγγέλλοντες, λόγω της συνειδητής συμπεριφοράς τους.

Βέβαια, η Αριστερά ελάχιστες φορές δια-κρίθηκε για την υπεύθυνη στάση της σε κρίσιμες καταστάσεις. Γιατί σήμερα να αποτελέσει εξαίρεση; Δείγμα αυτής της ανευθυνότητας είναι η πάγια θέση της για δημιουργία νέων ΜΕΘ. Με απλά λόγια, το κράτος, δηλαδή ο Ελληνας φορολογούμενος, να πληρώνει για να μπορεί ο κάθε αντισυστημικός νεανίσκος να παρτάρει ελεύθερα στις πλατείες και στη συνέχεια να γεμίζουν οι ΜΕΘ. Πάρτι εμείς, ΜΕΘ εσείς!

Την ίδια στιγμή, οι κάτοικοι των περιοχών όπου διασκεδάζουν οι νεαροί, οι «νοικοκυραίοι» όπως τους αποκαλούν ειρωνικά οι αριστεροί «διανοητές», δεν έχουν χάσει μόνο τον ύπνο τους, κυριολεκτικά και μεταφορικά, αλλά διαρκώς ενημερώνουν τις Αρχές για τα κορωνοπάρτι που γίνονται έξω από την πόρτα τους. Είναι προφανές πως η ΕΛ.ΑΣ., εκτελώντας πολιτικές εντολές, απέχει. Στις πλατείες διαμορφώνεται το νέο είδος πολίτη που έχει μόνο δικαιώματα.

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 20/04/21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου