οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Το κείμενο θα μπορούσε να είναι ευθυμογράφημα ή ακόμη και ανέκδοτο από τα τόσα που κυκλοφορούν, αν δεν επρόκειτο για κάτι πραγματικό, το οποίο προφανώς κάποιος ενέπνευσε, κάποιοι κατ' εντολήν του διαμοίρασαν στο εξωτερικό, και κάποιοι εν συνεχεία το επανεισήγαγαν στην Ελλάδα, ως τεράστιο ζήτημα. Φυσικά πάει το μυαλό μου κάπου, εξαιτίας και των φωτογραφιών που το συνοδεύουν στις οποίες υποτίθεται ότι απαθανατίζονται «ανησυχούντες» Ελληνες του εξωτερικού για την κατάσταση στην Ελλάδα, σε διάφορες πλατείες πόλεων της Ευρώπης. Κρατώντας μάλιστα πλακάτ και πανό δηλωτικά της πολιτικής τους ταυτότητας, κάτι το οποίο θα αποφύγω και πάλι να το κάνω θέμα. Μια ερώτηση έχω μόνο: αυτός ο άθλιος που τα ενέπνευσε όλα αυτά, και εξέθεσε εκ των πραγμάτων τη χώρα, σε καμιά 20άδα πόλεων του εξωτερικού, δεν αντιλαμβάνεται ο μικρόνοος ότι κάνει ζημιά; Οτι τη δυσφημεί σε μια κρίσιμη περίοδο, που ετοιμάζεται να ανοίξει για τον τουρισμό;....

Από "ΤΑ ΝΕΑ"


"ΤΑ ΝΕΑ", 21/04/21

 
Fake χούντα

Μέρα που είναι - 54 χρόνια από τη μαύρη Παρασκευή του 1967 όταν μια δράκα εγκληματίες συνταγματάρχες κατέλυσαν τη Δημοκρατία στη χώρα και επισώρευσαν πάνω της και πάνω στον λαό δεινά δεκαετιών - νομίζω πως έχει αξία να δούμε πού οδηγούν η μισαλλοδοξία, ο ρεβανσισμός και η άκριτη ισοπέδωση.

Κείμενο που είδε το φως της δημοσιότητας σε διάφορα συριζοsites για ευνόητους λόγους, κάτω από ηχηρούς τίτλους του είδους «ξεσηκώνονται οι Ελληνες του εξωτερικού για την κατάσταση στην Ελλάδα», μας «ενημερώνει» (διότι περί αυτού πρόκειται) ότι εμείς εδώ στην Ελλάδα ζούμε κάτω από ένα τυραννικό καθεστώς, μια σύγχρονη χούντα που έχει επικεφαλής έναν τύπο που λέγεται Μητσοτάκης. Αυτός ο Μητσοτάκης, κατά το κείμενο (Ελλήνων επαναλαμβάνω...) σκιαγραφείται μέσα από τις πράξεις και τις αποφάσεις του ως ένας στυγνός δικτάτορας, ο οποίος δεν έχει καταλύσει μόνο τους θεσμούς, αλλά επιπλέον, χρησιμοποιεί ως βραχίονα επιβολής του καθεστώτος του, την Αστυνομία!!!

Στις φρικαλεότητες δε που έχει κάνει η κυβέρνησή του, και στο πλαίσιο φυσικά της αστυνομοκρατίας που έχει επιβληθεί, άνθρωποι συλλαμβάνονται αναίτια, φυλακίζονται άνευ δίκης, άλλοι βασανίζονται, άλλοι ξυλοκοπούνται και γυναίκες εξευτελίζονται.

Κι όλα αυτά κάτω από τη σιωπηλή παραδοχή και αποδοχή των Μέσων Ενημέρωσης τα οποία φυσικά έχουν όλα εξαγοραστεί, από τον τύπο που προανέφερα!!

Δυσφήμηση σε κρίσιμη περίοδο

Το κείμενο θα μπορούσε να είναι ευθυμογράφημα ή ακόμη και ανέκδοτο από τα τόσα που κυκλοφορούν, αν δεν επρόκειτο για κάτι πραγματικό, το οποίο προφανώς κάποιος ενέπνευσε, κάποιοι κατ' εντολήν του διαμοίρασαν στο εξωτερικό, και κάποιοι εν συνεχεία το επανεισήγαγαν στην Ελλάδα, ως τεράστιο ζήτημα. Φυσικά πάει το μυαλό μου κάπου, εξαιτίας και των φωτογραφιών που το συνοδεύουν στις οποίες υποτίθεται ότι απαθανατίζονται «ανησυχούντες» Ελληνες του εξωτερικού για την κατάσταση στην Ελλάδα, σε διάφορες πλατείες πόλεων της Ευρώπης. Κρατώντας μάλιστα πλακάτ και πανό δηλωτικά της πολιτικής τους ταυτότητας, κάτι το οποίο θα αποφύγω και πάλι να το κάνω θέμα.

Μια ερώτηση έχω μόνο: αυτός ο άθλιος που τα ενέπνευσε όλα αυτά, και εξέθεσε εκ των πραγμάτων τη χώρα, σε καμιά 20άδα πόλεων του εξωτερικού, δεν αντιλαμβάνεται ο μικρόνοος ότι κάνει ζημιά; Οτι τη δυσφημεί σε μια κρίσιμη περίοδο, που ετοιμάζεται να ανοίξει για τον τουρισμό;

Και έπειτα, πώς είναι δυνατόν να έχει αυτός (και όσοι βρίσκονται πίσω από αυτόν) τόσο κοντή μνήμη για την πραγματική χούντα, που κατέστρεψε τη χώρα, και που τα σπασμένα της τα πληρώνει ακόμη η Κύπρος;

Αφήνω δε κατά μέρος την ιεροσυλία της σύγκρισης, και το γεγονός ότι η χούντα των συνταγματαρχών εκτός από το ότι φυλάκισε και βασάνισε κόσμο, σκότωσε κιόλας.

Ντροπή!

Στοχοποίηση δίχως τέλος

Αλλη μια περίπτωση, που η χώρα μπορεί να διασυρθεί διεθνώς. Αφορά το ατύχημα που είχε άτομο με κινητικά προβλήματα την Κυριακή, όταν ανέβηκε στην Ακρόπολη για να περιηγηθεί τον χώρο, και άγνωστο πώς βρέθηκε με το άτομο που τον συνόδευε στα Προπύλαια της Ακρόπολης, σε χώρο δηλαδή που δεν ενδείκνυται για κίνηση με αμαξίδιο. Ο συνοδός δήλωσε ότι δεν είδε την απαγορευτική ένδειξη για την προσέγγιση ατόμων με αναπηρία, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Το ζήτημα είναι ότι, όπως διαπίστωσα, αμέσως ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τα προσκείμενα σε αυτόν μέσα ενημέρωσης, έσπευσαν να επαναφέρουν στο προσκήνιο τη γνωστή άθλια, λαϊκιστική προσέγγιση ότι η Μενδώνη ευθύνεται και γι' αυτό το ατύχημα!!

Λες και η υπουργός Πολιτισμού ήταν στον Ιερό Βράχο, και ήταν αυτή που έσπρωξε τον συνοδό και το ανάπηρο άτομο, στο σκαλί στα Προπύλαια!

Ελεος πια, με αυτή τη στοχοποίηση. Η γυναίκα κάνει τη δουλειά της, με προσήλωση, επιμονή, αυστηρή τήρηση των οδηγιών που έχει λάβει, και με όπλο την επιστημοσύνη της, προσπαθεί να τα φέρει βόλτα σε έναν χώρο, ο οποίος ήταν μπάχαλο κανονικό, λόγω της διαχείρισής του, από τις κυρίες Ζορμπά και Κονιόρδου - γιατί δεν πρέπει και να ξεχνάμε, για συγκριτικούς λόγους, ποιες διαδέχθηκε στο υπουργείο Πολιτισμού, η Μενδώνη...

Ασε και το άλλο δηλαδή - να μιλάει για έργα στην Ακρόπολη ο ΣΥΡΙΖΑ; Δεν είναι τρελό; Οταν τον Μάιο του 2019, κεραυνός τραυμάτισε τέσσερα άτομα στον Ιερό Βράχο, και αργότερα κατέληξε το ένα εξ αυτών, διότι στα 4½ χρόνια που κυβέρνησαν τη χώρα οι συριζαίοι, η μελέτη για την τοποθέτηση αλεξικέραυνων πήγαινε κι ερχόταν από συρτάρι σε συρτάρι;

Είναι, θα συμφωνήσω...

Τι κρύβουν τα κορωνοπάρτι

Πληθαίνουν οι ενδείξεις ότι αυτό που γίνεται κάθε βράδυ σε διάφορες πλατείες της πρωτεύουσας δεν είναι και τόσο αθώο. Ούτε και τόσο αυθόρμητο. Αντιθέτως μοιάζει να έχει οργανωθεί από κάπου (το πού νομίζω ότι θα πάει εύκολα ο νους σας - έξυπνοι είστε) ώστε να προκαλέσει δύο πράγματα:

ένα, την περαιτέρω πίεση στο ΕΣΥ, με τη διατήρηση της καμπύλης της ασθένειας σε τέτοια επίπεδα ώστε να καθίσταται απαγορευτική οποιαδήποτε σκέψη για άνοιγμα της οικονομίας, και ειδικότερα συγκεκριμένων κλάδων όπως η εστίαση (όπως αποκαλύφθηκε χθες μάλιστα, τριπλασιάστηκε ήδη το ιικό φορτίο στην Αττική, και ανεβαίνει...)

δεύτερο, την ενδεχόμενη επανάληψη ενός νέου γύρου επικοινωνιακής στρατηγικής με άξονες που αναφέρονται στην «αστυνομοκρατία», τη βία, και την υπονόμευση των θεσμών, έπειτα από πιθανές επιχειρήσεις της Αστυνομίας για την εκκένωση των πλατειών.

Γνωρίζω ότι η κυβέρνηση η οποία διαθέτει μια εικόνα για το τι είναι όλο αυτό που εξελίσσεται καθημερινά σχεδόν στις πλατείες της Αθήνας, έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει τακτικές που θα μπορούσαν να δώσουν αφορμή για επεισόδια, και στην άλλη πλευρά το υλικό για να τροφοδοτήσει τη σχετική προπαγάνδα. Το ζήτημα είναι τι άλλο θα χρησιμοποιήσουν για να προκαλέσουν, και ποιος είναι ο εγκέφαλος που τα σκέφτεται όλα αυτά και εν μέρει τα καθοδηγεί κιόλας..

Από το 1821 στο μέλλον

Με τη Γιάννα (Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη) η σχέση μας έχει περάσει από τα σαράντα κύματα. Αλλά δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια, και να μην εκθειάσω το έργο που προσπαθεί να επιτελέσει ως επικεφαλής της Επιτροπής για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του '21, στις πολύ δύσκολες εποχές που ζούμε. Κατάφερε και έδωσε υπόσταση εκ του μηδενός σε ένα πράγμα που δεν υπήρχε ούτε ως σχέδιο, και δημιούργησε όλο εκείνο το πλαίσιο για να μπορέσει πια η χώρα, μέσα από τα διδάγματα του (ένδοξου) παρελθόντος της, να κοιτάξει μπροστά, και με καθαρό μάτι, να δει ποιο μέλλον της ταιριάζει.

Προχθές πάλι, στη Βουλή κατά τα εγκαίνια της έκθεσης για τα 200 χρόνια, εκφώνησε μια ομιλία, με την οποία απέφυγε τους μελοδραματισμούς και τις κούφιες αναφορές στις ηρωικές πράξεις και αγώνες του λαού, και μίλησε και πάλι για την Ελλάδα του μέλλοντός μας. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η Επιτροπή στο πλαίσιο αυτό, προετοιμάζει τη δημιουργία ενός Ινστιτούτου Τεχνητής Νοημοσύνης, του πρώτου στην Ελλάδα, και προετοιμάζει δε το Φόρουμ «Ελλάδα 2040».

(Αν και δεν είναι της αρμοδιότητάς μου, δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το γεγονός ότι η αγαπημένη Γιάννα τίμησε κατά την προχθεσινή εκδήλωση την εύανδρο Ηπειρο, φορώντας έναν υπέροχο, κεντητό, περίτεχνης κατασκευής, αμάνικο επενδύτη του 19ου αιώνα - από τα Ζαγοροχώρια! Αν φανταστώ δε ότι τον φόρεσε και προς τιμήν του προέδρου της Βουλής και συμπατριώτη μου Κώστα Τασούλα, το μόνο σχόλιο που θα κάνω είναι «μεγάλη η χάρη του». Τίποτε άλλο!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου