οι κηπουροι τησ αυγησ

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, ΑΠΟ ΝΟΣΗΣΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ....

Από το ημερολόγιό μου στο fb

προ ενός έτους


 Πιο συγκεκριμένα, έχω να έρθω σε άμεση επαφή με την αδερφή μου πάνω από έναν μήνα, ίσως και δύο.

Λόγω της ιδιαίτερης και μόνιμης ευαισθητοποίησής μου απέναντι στην απειλή των επιδημιών (μερικοί/ές θα πέσατε θύματα κάποιων σχετικών "τρομοκρατικών" συζητήσεων που άνοιξα πάνω στο ζήτημα στο γραφείο πριν ένα-δυο μήνες και θα μπορείτε να το βεβαιώσετε) και επειδή η εργασία της αδερφής μου την εκθέτει σε επαφή με τουρίστες από το εξωτερικό, αφενός της είχα συστήσει από πολύ νωρίς (από τους πρώτους νεκρούς της Ιταλίας) να προσέχει πολύ, αφετέρου είχαμε συμφωνήσει να κρατήσει απόσταση από συγγενείς και κοινωνικές της επαφές.
Όπως θα διαπιστώσετε και από το μήνυμά της, αντιμετώπισε το ζήτημα με πολύ μεγάλη υπευθυνότητα.
Αυτό δυστυχώς δεν την εμπόδισε τελικά να προσβληθεί, λόγω της υπερβολικής και αναγκαστικής έκθεσής της στον καθημερινό κίνδυνο προσβολής στην εργασία της.
Συμπέρασμα: δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση επέκτασης του ιού στον δικό μας χώρο εργασίας από αυτή την οδό Κορίνα-Νίκος-ΕΚΔΔΑ.
Παραμένει υπαρκτός ο κίνδυνος επέκτασης του ιού στον χώρο εργασίας μας φυσικά από κάθε άλλη πιθανή πηγή, γι' αυτό προσέχουμε ασταμάτητα όλοι και όλες, τους εαυτούς μας και τους άλλους.
Επειδή όμως όλοι αυτοί οι κίνδυνοι ΔΕΝ είναι απόλυτα ελέγξιμοι, το σωστό θα ήταν να απαιτήσουμε η Κυβέρνηση να πάρει άμεσα απόφαση για κλείσιμο όλων των υπηρεσιών που δεν συμβάλλουν άμεσα στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ώστε να τους εξαλείψουμε.
Ακολουθεί το μήνυμα της Κορίνας (που πάει καλά και είναι αισιόδοξη)
Υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας
"Επειδή λόγω υπερβολικής έκθεσης στη δουλειά μου θεωρούσα δεδομένο ότι ο ιός θα με ακολουθούσε, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες είχα περιοριστεί αυστηρά στο σπίτι μετά το τέλος των υποχρεώσεων μου κάθε μέρα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι μόνοι που θα πρέπει να κρατηθούν σε εγρήγορση μετά τη διάγνωση μου με τον κορωνοιο να είναι οι συνάδελφοι μου, οι οποίοι κι έχουν ειδοποιηθεί. Η οδηγία για να ξέρετε είναι οι άνθρωποι που έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου μέχρι τέσσερις ημερες πριν την εκδήλωση των συμπτωμάτων (Τρίτη βράδυ) μπαίνουν σε καραντίνα από την τελευταία μας επαφή και για 14 μέρες." Κορίνα Ζαρταμοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου