οι κηπουροι τησ αυγησ

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Αυτή η αλλαγή έχει γίνει αντιληπτή και εντός του ΣΥΡΙΖΑ. Γι' αυτό το «δυνατό χαρτί», που χρειάζεται και το ίδιο ενίσχυση, παίρνει εδώ και καιρό πάνω του όλη την επικοινωνιακή καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ. Οι συνεντεύξεις, οι διαρκείς εμφανίσεις στη Βουλή, οι διαδικτυακές εκδηλώσεις και οι προσωπικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ως στόχο όχι μόνο την προβολή των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και την επούλωση των πληγών που έχει υποστεί ο ίδιος ο Τσίπρας όσον αφορά τη δημόσια εικόνα του. Ούτε στο κόμμα είναι όλα ρόδινα. Η δήλωση του Νίκου Φίλη για το Ελληνικό, στην οποία τονίζει ότι απείχε από την ψηφοφορία στη Βουλή για να μην πάει ενάντια στο κόμμα του (το οποίο, με επιμονή του Τσίπρα, είπε «ναι» στην επένδυση), απηχεί τις απόψεις και άλλων στελεχών, που είτε δημοσίευσαν την αντίθεσή τους στα σόσιαλ μίντια είτε την εξέφρασαν ιδιωτικά. Και μπορεί μια τέτοιου είδους αμφισβήτηση προς τις επιλογές της ηγεσίας να μην υπάρξει ξανά στο σύντομο μέλλον, είναι όμως βέβαιο ότι η συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου που θα λάβει χώρα εντός της εβδομάδας δεν θα είναι ανέφελη.....

Από "ΤΑ ΝΕΑ"

"ΤΑ ΝΕΑ", 29/03/21

 

Ο Τσίπρας σε δημοσκοπική «μαύρη τρύπα»

Το «δυνατό χαρτί» του ΣΥΡΙΖΑ έχει πια σταματήσει να είναι το ίδιο δυνατό καθώς τα προσωπικά ποσοστά του (17%) υπολείπονται πλέον του κόμματος (20,5%)



ΤΗΣ ΜΥΡΤΟΥΣ ΛΙΑΛΙΟΥΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου