οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021

ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΚΙ Ο ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤVXS TOY ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΚΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΧΡΕΩΘΟΥΝ...



Σε μοναστήρι ψάχνουν τον χρυσαυγίτη Παππά. Το μοναστήρι νάναι καλά, κι από Παππάδες…

► Πάντως ο Μ. Χρυσοχοΐδης τον ψάχνει λές και κρύβεται σε Πανεπιστήμιο. Δεν πρόκειται να του ξεφύγει με τίποτε…

► Είναι ο γνωστός Μ. Χρυσοχοΐδης, που δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έκαψε 100 ανθρώπους στο Μάτι και κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος.

Μέχρι και την δημοκρατία και τον διάλογο με επίπεδο θυμήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Άκου να δεις μνήμη. τίποτε δεν του ξεφεύγει (εκτός και το ξεχάσουν οι επικοινωνιολόγοι).

► Για τον διάλογο με επίπεδο: Μέχρι που σκέφτεται να βάλει τον κ. Χρυσοχοίδη να κάνει την σχετική εισήγηση.

 ► Διάλογος με επίπεδο: Σαν αυτόν που έχει επιβάλει ο Κυρ. Μητσοτάκης  στα ΜΜΕ. Με το σεις και με το σας για τον ίδιον.

► Όπως ακριβώς ο υψιπετής διάλογος που έχει κάθε φορά ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Άρη Πορτοσάλτε: «--Τ’ ακούς, Άδωνή μου; --Τι μου λες, Άρη μου;»

► Άει στο διά-λογο!

► Ο Άδωνις αναρωτήθηκε: «Να φύγει η κα Μενδώνη επειδή είπε μια κουβέντα παραπάνω; Ο πρώτος που θα έπρεπε να είχε φύγει είμαι εγώ. Ο πρώτος αμαρτωλός είμαι εγώ.» Σωστά! Κανονικά θάπρεπε να φύγουν όλοι.

► Μετά την επιχείρηση συγκάλυψης, η κατατρομοκράτηση των υποψήφιων μαρτύρων. Είναι, λέει, όλοι επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι. Μόνο ο Δ. Λιγνάδης είναι ερασιτέχνης. Εραστής της τέχνης. Το λέω καλά, κε Μπαμπινιώτη;

► Στο τέλος θα πουν ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης ήταν Αρσακειάς. Επειδή δίδασκε στο Αρσάκειο.

► Ο σχεδιαστής κ. Ζoύλιας αναρωτήθηκε αν ο πάτος που ζούμε έχει πάτο. Βεβαίως: τον απόπατο.

► Αν η δημοκρατία ήθελε να τιμωρήσει τον Κουφοντίνα, έπρεπε να του φερθεί όπως επιβάλλουν οι θεσμοί της. Η συγκεκριμένη ΝΔ τον θέλει «ήρωα».

► Οι δημοσκοπήσεις θα αποφανθούν αν η ποινή πρέπει να είναι θανατική. Δεν υπάρχει πιό ανώτερος «θεσμός» απ’ αυτές στην «δημοκρατία».

* Ο  Γ. Βαρεμένος είναι βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας και αναπληρωτής τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου