οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Κάποτε, που ήταν έξω, και κινιόταν μεταξύ μας, ο άθλιος τύπος είχε ένα κουμπούρι στο χέρι, το σήκωνε και αφαιρούσε τη ζωή όποιου δεν γούσταρε ή όποιου καθόταν στο νοσηρό μυαλό του ότι «ταίριαζε» με τις αρχές και τις αξίες του «αγώνα» και συντηρούσε την άρρωστη «επαναστατικότητα». Τώρα βάζει με την απεργία του ένα άλλο «πιστόλι» στον κρόταφο της πολιτείας: θα υποχρεωθείτε να μου εκπληρώσετε το αίτημα αλλιώς εγώ, ξέρετε, θα πεθάνω και θα το έχετε βάρος στη συνείδησή σας. Και πώς θα κοιμάστε το βράδυ με τόσο βεβαρημένη συνείδηση; Συγγνώμη, η δική του συνείδηση, όταν σκότωνε τόσους αθώους, πώς του επέτρεπε να κοιμάται; Και ποιο είναι ακριβώς το αίτημα το οποίο του αρνείται το κράτος δικαίου; Να επιστρέψει ως φυλακισμένος στις φυλακές Κορυδαλλού. Ερώτηση πρώτη: τι έχουν οι φυλακές Δομοκού όπου κρατείται; Ερώτηση δεύτερη: στις φυλακές Δομοκού, ζώα κρατούνται ή άνθρωποι; Στις φυλακές Αλικαρνασσού, Κέρκυρας, Νέων Μουδανιών, ζώα επίσης κρατούνται ή άνθρωποι; Και από πότε φυλακισμένος μπορεί να διαλέγει - και να απαιτούν και οι γύρω γύρω - να διαλέγεται και η οργανωμένη πολιτεία, σε ποια φυλακή θα εκτίσει την ποινή του; Ο ΣΥΡΙΖΑ που το έχει πάρει πάνω του το θεματάκι, παρά την προσπάθεια αρκετών να μας πείσουν ότι τάχα μου ο Τσίπρας διαφωνεί (ΣΥΜΦΩΝΕΙ!!!!), μπορεί να ενημερώσει την κοινωνία, και τους πολίτες που τον ψηφίζουν, σε ποια χώρα του κόσμου, ένας καταδικασμένος κατά συρροήν δολοφόνος διαλέγει τη φυλακή στην οποία θα εκτίσει την ποινή του; ....

Από "ΤΑ ΝΕΑ"

"¨ΤΑ ΝΕΑ", 24/02/21


Σφαγή

Ηταν βέβαιο πως και αυτή η ιστορία, του ελληνικού #ΜeΤoo, θα κατέληγε κάποια στιγμή σε μια ακόμη αφορμή για να σφαχτούν στον ΣΥΡΙΖΑ - ρετάλια του ΠΑΣΟΚ. Ενας εκ των δεύτερων (διότι οι πολλοί κάνουν «μόκο» σε αυτή την ιστορία - προοδευτικοί σου λέει) αισθάνθηκε την ανάγκη να αντιδράσει στον οχετό που σέρνουν το κόμμα, οι διάφοροι «φίλοι» της, με αφορμή το θέμα του Λιγνάδη. Πρόκειται για τον Νίκο Μπίστη που εξανέστη με την απόπειρα να ταυτιστεί η ΝουΔου με την παιδεραστία, και έκανε ο άνθρωπος μια ανάρτηση στο Facebook, για να πει την άποψή του. Και την είπε:

«Από την συνέχιση της κομματικής αντιπαράθεσης σε ηθικολογική βάση και με υπόστρωμα χυδαιότητας - ακόμα και αν γίνεται από αυτόκλητους παρατρεχάμενους - θα ενισχυθεί το υπάρχον ρεύμα πολιτικού κυνισμού, η διαδεδομένη αντίληψη ότι όλοι ίδιοι είναι. Αυτό θα είναι πλήγμα για την δημοκρατία και ήττα για την Αριστερά. Δεν είναι το δικό μας γήπεδο. Δεν το αντέχουμε».

Αλλά δεν άρεσε. Πιο συγκεκριμένα δεν άρεσε του Κωστάκη του Βαξεβάνη. Και αφού πέταξε σε όλους αυτούς (τύπου Μπίστη) μια βρεγμένη πατσαβούρα του τύπου «fellow της αριστεροσύνης», ισχυρίστηκε ότι «όποτε η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται σε δύσκολη θέση, εμφανίζονται στην Αριστερά οι ίδιοι πάντα καλοθελητές, που αναλαμβάνουν να χτυπήσουν όσους τον απειλούν προσωπικά, ως φορείς πολιτικού τακτ».

Και δεν σταμάτησε εκεί, όχι. Τους αποκάλεσε και... ευνούχους!! Είναι λέει, όλοι αυτοί «σαν τους ευνούχους που ξέρουν τα πάντα για το σεξ, αλλά δεν έχουν κάνει ποτέ»...

Απορία

Επειδή καταχνιά έχει πέσει στον Τύπο, ηλεκτρονικό κυρίως, αλλά και έντυπο αναφορικά με την... «καταδικασμένη» στο πυρ το εξώτερον, Λίνα Μενδώνη, δεν μπορεί να μην ανασύρω δήλωση που έκανε υπέρ της μία κορυφαία προσωπικότητα της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας, η κυρία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ. Αντιγράφω ένα μέρος της:

«(...) Πού, λοιπόν, στηρίζεται το δήθεν λαϊκό αίτημα παραίτησης της κυρίας Λίνας Μενδώνη, της υπουργού Πολιτισμού που ασκεί, κατά τη γνώμη μου, επαρκώς και επιτυχώς το πολυσχιδές έργο της;».

Τι να σας λέμε κυρία Αρβελέρ μου. Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, σημασία έχει τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ και τα ενεργούμενά του - αυτοί ανεβάζουν και κατεβάζουν υπουργούς (έτσι τουλάχιστον, θέλουν, να πιστεύουν...).

Ξεκαθάρισμα

Υπέρ Λίνας Μενδώνη συνηγορία, με ενδιαφέρουσα - για τη δημόσια συζήτηση - ανάδειξη παραμέτρου της συζήτησης που έχει ανοιχτεί, και η οποία θα κλείσει θορυβωδώς, αύριο στη Βουλή. Η συνηγορία προέρχεται από τον Αλέξη Κούγια, και εμπεριέχεται στη δήλωσή του με την οποία αναλαμβάνει την υπεράσπιση του Λιγνάδη. Ιδού το σχετικό απόσπασμα της δήλωσης: «(...) θέλω να καταστήσω γνωστό σε όλους ότι αυτή η υπόθεση με αυτή τη νομική βαρβαρότητα εις βάρος έλληνα πολίτη έχει στόχο την κυρία Μενδώνη, η οποία είναι η μόνη αρμόδια υπουργός για την απεμπλοκή της τεράστιας επενδύσεως στο Ελληνικό, ώστε να ξεπεραστούν οι σκόπελοι των δήθεν αρχαιολογικών ευρημάτων και να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτή η τεράστια επένδυση».

Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ και ο «λεγάμενος» που ηγείται του κόμματος είναι αυτοί που επιμένουν «να παραιτηθεί η Μενδώνη», υποθέτω αύριο στη Βουλή θα ξεκαθαρίσουν λιγάκι το θεματάκι. Διότι εξ όσων ενθυμούμαστε και εμείς, επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ η επένδυση στο Ελληνικό κολλούσε στις δήθεν αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην περιοχή, και στο δήθεν δάσος που υπήρχε στην περιοχή του παλαιού αεροδρομίου...

Γιατί αν αποκαλυφθεί ότι όντως για την παρακώλυση της επένδυσης ενδιαφέρονται όταν ζητούν την παραίτηση της Μενδώνη και όχι για τον Λιγνάδη, το πράγμα μπερδεύει άσχημα για τον «λεγάμενο»...

Εκβιασμός

Διαβάζω εδώ κι εκεί ότι ο «αγωνιστής» μακελάρης Κουφοντίνας αρνείται λέει τη χορήγηση ορού. Και πως κάνει και απεργία δίψας, εκτός από φαγητού. Προφανώς σε μια ύστατη προσπάθεια να εκβιάσει την οργανωμένη πολιτεία και τους θεσμούς της. Κάποτε, που ήταν έξω, και κινιόταν μεταξύ μας, ο άθλιος τύπος είχε ένα κουμπούρι στο χέρι, το σήκωνε και αφαιρούσε τη ζωή όποιου δεν γούσταρε ή όποιου καθόταν στο νοσηρό μυαλό του ότι «ταίριαζε» με τις αρχές και τις αξίες του «αγώνα» και συντηρούσε την άρρωστη «επαναστατικότητα». Τώρα βάζει με την απεργία του ένα άλλο «πιστόλι» στον κρόταφο της πολιτείας: θα υποχρεωθείτε να μου εκπληρώσετε το αίτημα αλλιώς εγώ, ξέρετε, θα πεθάνω και θα το έχετε βάρος στη συνείδησή σας. Και πώς θα κοιμάστε το βράδυ με τόσο βεβαρημένη συνείδηση;

Συγγνώμη, η δική του συνείδηση, όταν σκότωνε τόσους αθώους, πώς του επέτρεπε να κοιμάται; Και ποιο είναι ακριβώς το αίτημα το οποίο του αρνείται το κράτος δικαίου; Να επιστρέψει ως φυλακισμένος στις φυλακές Κορυδαλλού. Ερώτηση πρώτη: τι έχουν οι φυλακές Δομοκού όπου κρατείται; Ερώτηση δεύτερη: στις φυλακές Δομοκού, ζώα κρατούνται ή άνθρωποι; Στις φυλακές Αλικαρνασσού, Κέρκυρας, Νέων Μουδανιών, ζώα επίσης κρατούνται ή άνθρωποι; Και από πότε φυλακισμένος μπορεί να διαλέγει - και να απαιτούν και οι γύρω γύρω - να διαλέγεται και η οργανωμένη πολιτεία, σε ποια φυλακή θα εκτίσει την ποινή του;

Ο ΣΥΡΙΖΑ που το έχει πάρει πάνω του το θεματάκι, παρά την προσπάθεια αρκετών να μας πείσουν ότι τάχα μου ο Τσίπρας διαφωνεί (ΣΥΜΦΩΝΕΙ!!!!), μπορεί να ενημερώσει την κοινωνία, και τους πολίτες που τον ψηφίζουν, σε ποια χώρα του κόσμου, ένας καταδικασμένος κατά συρροήν δολοφόνος διαλέγει τη φυλακή στην οποία θα εκτίσει την ποινή του; Οχι πολλές, μία να μας αναφέρει...

Λύση

Ωσαύτως έχω και μερικές απορίες με την κυβέρνηση, η οποία χειρίζεται το θέμα Κουφοντίνα, και κάθεται και τους ακούει όλους αυτούς - συριζαίους, συμπαθούντες, αλληλέγγυους και μπαχαλάκηδες. Μπορεί κάποιος να λέει κάνω απεργία πείνας, και να μην υπάρχει νομική διαδικασία να σιτιστεί, έστω και παρά τη θέλησή του; Υπάρχει εξ όσων γνωρίζω. Γιατί δεν εφαρμόζεται σε αυτόν τον τύπο, τον αγωνιστή της πλάκας, να τελειώνει και το παραμύθι; Δεν θες να σιτιστείς αγωνιστή μου, με το καλό; Πολύ ωραία, υπάρχει και η μέθοδος της ιατρικής σίτισης. Τι τον αφήνουν να υποδύεται τον ήρωα, σε μια «κοινότητα» ατόμων τα οποία ζώντας μέσα στον βαθύ κοινωνικό διχασμό που επήλθε τα τελευταία χρόνια στη χώρα, αναζητούν τέτοιους «ήρωες» για να δικαιώσουν τα πιο χαμηλά ένστικτα της ανθρώπινης φύσης που τους διακατέχουν.

Εχω την εντύπωση πως κάτι πρέπει να γίνει, και να γίνει άμεσα προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλιώς διάφορα έκδοχα της δημόσιας ζωής θα εγκαλούν θρασύτατα τους θεσμούς του πολιτεύματος, όπως η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, «γιατί δεν κάνουν κάτι για να σωθεί ο κρατούμενος». Ο καημένος ο κρατούμενος με τους 11 νεκρούς εκτελεσμένους από το χεράκι του, και άλλους 14 με τη βοήθειά του. Που δεν είχαν ούτε μάνες, ούτε γυναίκες, ούτε παιδιά, ούτε βεβαίως δικαιώματα, για τον Κουφοντίνα και τους άλλους ημίτρελους της 17 Νοέμβρη που τον ακολουθούσαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου