Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
αριθμός. Εκδότες, βιβλιοπώλες, δημοσιογράφοι. Ολοι αυτοί, ασχέτως ταλέντου, δεν φροντίζουν μόνον για την παραγωγή των ιδεών και την επανανακάλυψη της Αμερικής διορθώνοντας τα λάθη του Κολόμβου. Φροντίζουν και για τη διακίνησή τους. Υπερασπίζονται το πανεπιστημιακό άσυλο και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου όταν η αυταρχική Δεξιά προσπαθεί να το ορίσει. Δεν διαμαρτυρήθηκαν όταν Κνίτες απαγόρευσαν στον Στεφάν Κουρτουά, εκ των συγγραφέων της Μαύρης Βίβλου του Κομμουνισμού, να μιλήσει στο Αριστοτέλειο. Ούτε όταν μερικοί αλήτες μπαχαλάκηδες τραμπούκισαν στην Πάτρα τον βιολόγο Γουότσον, τον νομπελίστα που ανακάλυψε το DNA. Δεν αναφέρομαι στους εντοιχισμούς καθηγητών ή στον προπηλακισμό του πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου. Δεν φθείρουν τα επιχειρήματά τους μες στην πολλή συνάφεια. Τα κρατούν για τα ουσιώδη, τον νόμο Κεραμέως, την απεργία πείνας του Κουφοντίνα, και τον Λιγνάδη.
Βιάζομαι, θα μου πείτε, όμως περιμένω εδώ και μέρες κάποιους εξ αυτών να πουν κάτι για την κακοήθεια. Πώς «διαβάζουν» την ταύτιση της Νέας Δημοκρατίας με την παιδεραστία; Ή μήπως είναι υπεράνω Διαδικτύου; Εκτός κι αν αρκούνται στη χθεσινή αποστροφή του Τσίπρα περί καταδίκης της κακοήθειας. Την άφησε να κυκλοφορήσει με την άνεσή της, να μολύνει ό,τι βρήκε στον δρόμο της, προσπάθησε να την εκμεταλλευθεί πολιτικά, απέτυχε και την καταδίκασε. Και χθες, στη Βουλή, κατάντησε να ζητιανεύει την παραίτηση της Μενδώνη, το ξεροκόμματο απ’ το πολιτικό γεύμα που ετοιμαζόταν να απολαύσει.
Η κακοήθεια που διαχέεται σαν τον κορωνοϊό στον δημόσιο βίο δεν είναι κομματικό ζήτημα. Δεν είναι καν πολιτικό. Ή μάλλον είναι πολιτικό διότι χτυπάει την ίδια μας τη συνύπαρξη. Πριν από μερικά χρόνια η μια Ελλάδα κατηγορούσε την άλλη για δωσιλογισμό. Χαμηλά, πιο χαμηλά. Σήμερα προσπαθούν να κατοχυρώσουν τον διαχωρισμό της διαστροφής. Πόσο πιο χαμηλά. Περιμένω στις επόμενες ημέρες να ακούσω συναδέλφους που σέβομαι, όπως η Μάρω Δούκα ή ο Βασίλης Βασιλικός. Περιμένω να μοιραστώ μαζί τους την ευαισθησία που όλοι μοιραζόμαστε, την απαλλαγή του κοινού μας βίου από την εγωτική κακοήθεια των ναυαγών της πολιτικής μας ζωής.
ttheodoropoulos@kathimerini.gr
Βιάζομαι, θα μου πείτε, όμως περιμένω εδώ και μέρες κάποιους εξ αυτών να πουν κάτι για την κακοήθεια. Πώς «διαβάζουν» την ταύτιση της Νέας Δημοκρατίας με την παιδεραστία; Ή μήπως είναι υπεράνω Διαδικτύου; Εκτός κι αν αρκούνται στη χθεσινή αποστροφή του Τσίπρα περί καταδίκης της κακοήθειας. Την άφησε να κυκλοφορήσει με την άνεσή της, να μολύνει ό,τι βρήκε στον δρόμο της, προσπάθησε να την εκμεταλλευθεί πολιτικά, απέτυχε και την καταδίκασε. Και χθες, στη Βουλή, κατάντησε να ζητιανεύει την παραίτηση της Μενδώνη, το ξεροκόμματο απ’ το πολιτικό γεύμα που ετοιμαζόταν να απολαύσει.
Η κακοήθεια που διαχέεται σαν τον κορωνοϊό στον δημόσιο βίο δεν είναι κομματικό ζήτημα. Δεν είναι καν πολιτικό. Ή μάλλον είναι πολιτικό διότι χτυπάει την ίδια μας τη συνύπαρξη. Πριν από μερικά χρόνια η μια Ελλάδα κατηγορούσε την άλλη για δωσιλογισμό. Χαμηλά, πιο χαμηλά. Σήμερα προσπαθούν να κατοχυρώσουν τον διαχωρισμό της διαστροφής. Πόσο πιο χαμηλά. Περιμένω στις επόμενες ημέρες να ακούσω συναδέλφους που σέβομαι, όπως η Μάρω Δούκα ή ο Βασίλης Βασιλικός. Περιμένω να μοιραστώ μαζί τους την ευαισθησία που όλοι μοιραζόμαστε, την απαλλαγή του κοινού μας βίου από την εγωτική κακοήθεια των ναυαγών της πολιτικής μας ζωής.
ttheodoropoulos@kathimerini.gr
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 26/02/21
οι 888 τι προτείνουν στην κυβέρνηση όταν την καλούν να μην επιμείνει στην αδιαλλαξία της; Προφανώς να ικανοποιήσει το αίτημα του κατά συρροή δολοφόνου να επανέλθει στις φυλακές Κορυδαλλού. Γιατί το αντικείμενο της απεργίας πείνας αυτό είναι.
Παρακάμπτω τη θέση των 888 νομικών, πως μια εκλεγμένη κυβέρνηση πρέπει να υποκύψει στον εκβιασμό ενός αμετανόητου εγκληματία. Αυτοί οι νομικοί και δικηγόροι δεν γνωρίζουν πως από το 2018 –επί υπουργίας Κοντονή– οι φυλακές Κορυδαλλού έγιναν κέντρο κράτησης υποδίκων; Θέλω να πιστεύω πως το γνωρίζουν. Αλίμονο αν δεν το γνώριζαν. Τότε πώς ζητούν την ικανοποίηση της απαίτησης του Κουφοντίνα; Για δημιουργία εντυπώσεων; Για την άσκηση κομματικού καθήκοντος; Και αν –σύμφωνα με τη λογική τους– και οι δύο βιαστές και δολοφόνοι της Τοπαλούδη κατέφευγαν και αυτοί σε απεργία πείνας για την ικανοποίηση κάποιου δικού τους αιτήματος, θα έτρεχαν να τους συμπαρασταθούν; Προφανώς όχι. Γιατί όμως; Γιατί οι δύο δολοφόνοι είχαν ευτελή, ποταπά κίνητρα, ενώ ο Κουφοντίνας σκότωνε για ιδανικά, σύμφωνα με τα όσα έχουν υποστηρίξει στελέχη της Αριστεράς. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η νοσηρή στάση των 888 και όλων όσοι τού συμπαραστέκονται. Επειδή ακριβώς πιστεύουν πως τα εγκλήματά του είχαν ευγενή κίνητρα, τον θεωρούν πολιτικό κρατούμενο, που θα πρέπει να τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης, όπως γινόταν επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Αλλωστε, στην ανακοίνωση των 888 υπάρχει η εξής προβληματική πρόταση: «Οποια και αν ήταν η άποψή μας για τα όσα προηγήθηκαν, πλέον μετριόμαστε με μοναδικό ζύγι τη διατήρηση της ζωής». Τι σημαίνει αυτό το «όποια και αν ήταν η άποψή μας για τα όσα προηγήθηκαν»; Ποια είναι αυτά που προηγήθηκαν; Γιατί δεν τα κατονομάζουν; Γιατί δεν μας λένε ποια είναι η άποψή τους; Και από πότε ζυγίζουν την ανθρώπινη ζωή; Οταν αυτή που κινδυνεύει είναι του Κουφοντίνα;
888 πλήγματα στη Δικαιοσύνη και στη Δημοκρατία. Δυστυχώς!
οι 888 τι προτείνουν στην κυβέρνηση όταν την καλούν να μην επιμείνει στην αδιαλλαξία της; Προφανώς να ικανοποιήσει το αίτημα του κατά συρροή δολοφόνου να επανέλθει στις φυλακές Κορυδαλλού. Γιατί το αντικείμενο της απεργίας πείνας αυτό είναι.
Παρακάμπτω τη θέση των 888 νομικών, πως μια εκλεγμένη κυβέρνηση πρέπει να υποκύψει στον εκβιασμό ενός αμετανόητου εγκληματία. Αυτοί οι νομικοί και δικηγόροι δεν γνωρίζουν πως από το 2018 –επί υπουργίας Κοντονή– οι φυλακές Κορυδαλλού έγιναν κέντρο κράτησης υποδίκων; Θέλω να πιστεύω πως το γνωρίζουν. Αλίμονο αν δεν το γνώριζαν. Τότε πώς ζητούν την ικανοποίηση της απαίτησης του Κουφοντίνα; Για δημιουργία εντυπώσεων; Για την άσκηση κομματικού καθήκοντος; Και αν –σύμφωνα με τη λογική τους– και οι δύο βιαστές και δολοφόνοι της Τοπαλούδη κατέφευγαν και αυτοί σε απεργία πείνας για την ικανοποίηση κάποιου δικού τους αιτήματος, θα έτρεχαν να τους συμπαρασταθούν; Προφανώς όχι. Γιατί όμως; Γιατί οι δύο δολοφόνοι είχαν ευτελή, ποταπά κίνητρα, ενώ ο Κουφοντίνας σκότωνε για ιδανικά, σύμφωνα με τα όσα έχουν υποστηρίξει στελέχη της Αριστεράς. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η νοσηρή στάση των 888 και όλων όσοι τού συμπαραστέκονται. Επειδή ακριβώς πιστεύουν πως τα εγκλήματά του είχαν ευγενή κίνητρα, τον θεωρούν πολιτικό κρατούμενο, που θα πρέπει να τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης, όπως γινόταν επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Αλλωστε, στην ανακοίνωση των 888 υπάρχει η εξής προβληματική πρόταση: «Οποια και αν ήταν η άποψή μας για τα όσα προηγήθηκαν, πλέον μετριόμαστε με μοναδικό ζύγι τη διατήρηση της ζωής». Τι σημαίνει αυτό το «όποια και αν ήταν η άποψή μας για τα όσα προηγήθηκαν»; Ποια είναι αυτά που προηγήθηκαν; Γιατί δεν τα κατονομάζουν; Γιατί δεν μας λένε ποια είναι η άποψή τους; Και από πότε ζυγίζουν την ανθρώπινη ζωή; Οταν αυτή που κινδυνεύει είναι του Κουφοντίνα;
888 πλήγματα στη Δικαιοσύνη και στη Δημοκρατία. Δυστυχώς!
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 26/02/21
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου