Aπό τον ιστότοπο "news247"
TOY KΩΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Σχεδόν όλοι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό από την στιγμή που ξεκίνησε να λειτουργεί ο ηλεκτρονικός τρόπος ελέγχου εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν έρθει αντιμέτωποι με κλειστές πύλες μπροστά τους, ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, κόκκινα λαμπάκια και ένα επίσης κόκκινο x στην οθόνη του επικυρωτικού μηχανήματος. Η ταχύτητα στις κινήσεις μας, η ανασφάλεια ("χτύπησε - δεν χτύπησε η κάρτα") που οδηγεί να χρησιμοποίησουμε την κάρτα - εισιτήριο δύο φορές στην είσοδο ή στην έξοδο και η κατά λάθος ή "κατά λάθος" είσοδος χωρίς επικύρωση πίσω από κάποιον που προπορεύεται, είναι οι κυριότεροι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν κάποιον να βρεθεί απέναντι σε κλειστές πύλες ακούγοντας την ηχητική ειδοποίηση ότι κάτι δεν πήγε καλά.
Όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα που οι περισσότεροι δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν είτε τον κωδικό είτε την αιτία που αναγράφεται κωδικοποιημενα στην οθόνη του επικυρωτικού. Σε αυτές τις περιπτώσεις την λύση καλείται να δώσει είτε ο υπεύθυνος του σταθμού ή ... οι συνεπιβάτες.
Το News24/7 παρουσιάζει τους πλέον συχνούς κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται σε κάθε εσφαλμένη επικύρωση και τι ακριβώς σημαίνουν:
Ε04 Δεν έχει πραγματοποιηθεί επικύρωση εισόδου
Ε05 Υπέρβαση του επιτρεπτού χρόνου (90 λεπτά)
E14 Δεν επαρκεί το υπόλοιπο Αποθηκευμένης Αξίας
Ε18 Μη αποδεκτό προϊόν (Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει φορτωμένο προϊόν είτε ότι το περιεχόμενο προϊόν έχει λήξει)
Ε33 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εισόδου
Ε44 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εξόδου
TOY KΩΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Σχεδόν όλοι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό από την στιγμή που ξεκίνησε να λειτουργεί ο ηλεκτρονικός τρόπος ελέγχου εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν έρθει αντιμέτωποι με κλειστές πύλες μπροστά τους, ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, κόκκινα λαμπάκια και ένα επίσης κόκκινο x στην οθόνη του επικυρωτικού μηχανήματος. Η ταχύτητα στις κινήσεις μας, η ανασφάλεια ("χτύπησε - δεν χτύπησε η κάρτα") που οδηγεί να χρησιμοποίησουμε την κάρτα - εισιτήριο δύο φορές στην είσοδο ή στην έξοδο και η κατά λάθος ή "κατά λάθος" είσοδος χωρίς επικύρωση πίσω από κάποιον που προπορεύεται, είναι οι κυριότεροι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν κάποιον να βρεθεί απέναντι σε κλειστές πύλες ακούγοντας την ηχητική ειδοποίηση ότι κάτι δεν πήγε καλά.
Όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα που οι περισσότεροι δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν είτε τον κωδικό είτε την αιτία που αναγράφεται κωδικοποιημενα στην οθόνη του επικυρωτικού. Σε αυτές τις περιπτώσεις την λύση καλείται να δώσει είτε ο υπεύθυνος του σταθμού ή ... οι συνεπιβάτες.
Το News24/7 παρουσιάζει τους πλέον συχνούς κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται σε κάθε εσφαλμένη επικύρωση και τι ακριβώς σημαίνουν:
Ε04 Δεν έχει πραγματοποιηθεί επικύρωση εισόδου
Ε05 Υπέρβαση του επιτρεπτού χρόνου (90 λεπτά)
E14 Δεν επαρκεί το υπόλοιπο Αποθηκευμένης Αξίας
Ε18 Μη αποδεκτό προϊόν (Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει φορτωμένο προϊόν είτε ότι το περιεχόμενο προϊόν έχει λήξει)
Ε33 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εισόδου
Ε44 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εξόδου
Ε06 Η μαύρη λίστα
Ένα σχετικά σπάνιο φαινόμενο είναι μία κάρτα να βρίσκεται στην μαύρη λίστα (κωδικός Ε06). Αφορά σε κάρτες που είτε έχουν κλαπεί ή έχουν χαθεί από τους κατόχους τους και γίνεται χρήση τους από τρίτα άτομα. Στην περίπτωση που ο νόμιμος κάτοχος δηλώσει την απώλεια της κάρτας του αυτή μπαίνει σε "μαύρη λίστα" έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον τρίτο
Ένα σχετικά σπάνιο φαινόμενο είναι μία κάρτα να βρίσκεται στην μαύρη λίστα (κωδικός Ε06). Αφορά σε κάρτες που είτε έχουν κλαπεί ή έχουν χαθεί από τους κατόχους τους και γίνεται χρήση τους από τρίτα άτομα. Στην περίπτωση που ο νόμιμος κάτοχος δηλώσει την απώλεια της κάρτας του αυτή μπαίνει σε "μαύρη λίστα" έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον τρίτο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου