Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
![]() |
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", πρωτοσέλιδο, 22/03/25 |
Στόχος να ανοίξει το καλοκαίρι η Βασ. Ολγας
- Επιστροφή των Ι.Χ. υπόσχεται με το τέλος των έργων ο δήμαρχος Αθηναίων – Εκπονείται κυκλοφοριακή μελέτη
ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ
«Γκάζι» έχουν πατήσει οι εργασίες ανάπλασης της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας, με στόχο η νέα, αναβαθμισμένη, εκδοχή της να είναι πραγματικότητα έως τον Αύγουστο. O δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, με δηλώσεις του στην «Κ», επιμένει στην πρόθεσή του να ανοίξει ο δρόμος για τα Ι.Χ. Η κυκλοφοριακή μελέτη αναμένεται να έχει παραδοθεί στα χέρια του κ. Δούκα μέχρι τις αρχές Απριλίου, ενώ ένα μεγάλο μέρος της πλακόστρωσης θα είναι έτοιμο έως το τέλος του μηνός.
Αποφασισμένος να προχωρήσει στο άνοιγμα της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας για τα Ι.Χ. εμφανίζεται με δηλώσεις του στην «Κ» ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, με φόντο την επιτάχυνση των εργασιών για την ανάπλαση του οδικού άξονα που χωρίζει τους κήπους του Ζαππείου από τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπίου Διός. Αυτή τη φορά χωρίς την προεκλογική φούρια του 2023, αλλά έχοντας οργανώσει καλύτερα τη θεσμική του άμυνα, ο Χάρης Δούκας αποκαλύπτει τα «εργαλεία» που έχει στη διάθεσή του ο Δήμος Αθηναίων για να υποστηρίξει πειστικά την εκ νέου απόδοση του δρόμου στην κυκλοφορία.
«Πηγαίνουμε συντεταγμένα, έχοντας παραγγείλει την κυκλοφοριακή μελέτη τόσο της Βασιλίσσης Ολγας όσο και της ευρύτερης περιοχής σε δύο συγκοινωνιολόγους εγνωσμένου κύρους. Δεν μας ενδιαφέρει απλά να ρίξουμε ένα πυροτέχνημα στον αέρα, αλλά να κάνουμε μια ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή παρέμβαση συμβάλλοντας στην αποφόρτιση, στο μέτρο του δυνατού, της κυκλοφορίας σε μια ακτίνα που θα υπερβαίνει τον υπό ανάπλαση δρόμο», τονίζει στην «Κ» ο δήμαρχος Αθηναίων.
Η μελέτη
Η κυκλοφοριακή μελέτη αναμένεται να έχει παραδοθεί στα χέρια του Χάρη Δούκα μέχρι τις αρχές Απριλίου και, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν φτάσει στο δημαρχιακό μέγαρο της οδού Αθηνάς, τα πρώτα ευρήματα ενισχύουν τη διαπραγματευτική του θέση. Η Βασιλίσσης Ολγας, υπενθυμίζουν από το περιβάλλον του δημάρχου Αθηναίων, δεν είναι εδώ και λίγα χρόνια χαρακτηρισμένος πεζόδρομος (όπως είναι η Διονυσίου Αρεοπαγίτου και η Αποστόλου Παύλου), αλλά δρόμος ήπιας κυκλοφορίας.
«Γκάζι» έχουν πατήσει οι εργασίες ανάπλασης της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας, με στόχο η νέα, αναβαθμισμένη, εκδοχή της να είναι πραγματικότητα έως τον Αύγουστο. O δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, με δηλώσεις του στην «Κ», επιμένει στην πρόθεσή του να ανοίξει ο δρόμος για τα Ι.Χ. Η κυκλοφοριακή μελέτη αναμένεται να έχει παραδοθεί στα χέρια του κ. Δούκα μέχρι τις αρχές Απριλίου, ενώ ένα μεγάλο μέρος της πλακόστρωσης θα είναι έτοιμο έως το τέλος του μηνός.
Αποφασισμένος να προχωρήσει στο άνοιγμα της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας για τα Ι.Χ. εμφανίζεται με δηλώσεις του στην «Κ» ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, με φόντο την επιτάχυνση των εργασιών για την ανάπλαση του οδικού άξονα που χωρίζει τους κήπους του Ζαππείου από τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπίου Διός. Αυτή τη φορά χωρίς την προεκλογική φούρια του 2023, αλλά έχοντας οργανώσει καλύτερα τη θεσμική του άμυνα, ο Χάρης Δούκας αποκαλύπτει τα «εργαλεία» που έχει στη διάθεσή του ο Δήμος Αθηναίων για να υποστηρίξει πειστικά την εκ νέου απόδοση του δρόμου στην κυκλοφορία.
«Πηγαίνουμε συντεταγμένα, έχοντας παραγγείλει την κυκλοφοριακή μελέτη τόσο της Βασιλίσσης Ολγας όσο και της ευρύτερης περιοχής σε δύο συγκοινωνιολόγους εγνωσμένου κύρους. Δεν μας ενδιαφέρει απλά να ρίξουμε ένα πυροτέχνημα στον αέρα, αλλά να κάνουμε μια ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή παρέμβαση συμβάλλοντας στην αποφόρτιση, στο μέτρο του δυνατού, της κυκλοφορίας σε μια ακτίνα που θα υπερβαίνει τον υπό ανάπλαση δρόμο», τονίζει στην «Κ» ο δήμαρχος Αθηναίων.
Η μελέτη
Η κυκλοφοριακή μελέτη αναμένεται να έχει παραδοθεί στα χέρια του Χάρη Δούκα μέχρι τις αρχές Απριλίου και, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν φτάσει στο δημαρχιακό μέγαρο της οδού Αθηνάς, τα πρώτα ευρήματα ενισχύουν τη διαπραγματευτική του θέση. Η Βασιλίσσης Ολγας, υπενθυμίζουν από το περιβάλλον του δημάρχου Αθηναίων, δεν είναι εδώ και λίγα χρόνια χαρακτηρισμένος πεζόδρομος (όπως είναι η Διονυσίου Αρεοπαγίτου και η Αποστόλου Παύλου), αλλά δρόμος ήπιας κυκλοφορίας.
Επομένως, η λογική του κ. Δούκα είναι ότι αφού θα επιτρέπεται ούτως ή άλλως η διέλευση Ι.Χ. για ορισμένες περιπτώσεις, γιατί να μην τη γενικεύσουμε; Οντως: ύστερα από διαδοχικές «παραχωρήσεις» σε εκάστοτε «ενδιαφερομένους» που πίεζαν για πρόσβαση με Ι.Χ. στους χώρους τους, η νέα Βασιλίσσης Ολγας θα διαθέτει μία λωρίδα διέλευσης μέσων μαζικής μεταφοράς (τραμ και τρόλεϊ) ανά κατεύθυνση, που θα μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο από οχήματα έκτακτης ανάγκης όσο και για την πρόσβαση στον χώρο στάθμευσης της «Αίγλης» και στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Αντισφαίρισης.
Την ίδια στιγμή, η υπαγωγή της Βασιλίσσης Ολγας σε καθεστώς δρόμου ήπιας κυκλοφορίας ήδη από τα χρόνια του Κώστα Μπακογιάννη, σημαίνει υποχρεωτικά χαμηλές ταχύτητες για τα διερχόμενα οχήματα αλλά και απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς στις σχετικές διαβάσεις. Τα πρώτα συμπεράσματα της κυκλοφοριακής μελέτης συγκλίνουν στην ανάγκη ρύθμισης του σηματοδότη στη συμβολή της Βασιλίσσης Ολγας με τη λεωφόρο Αμαλίας, αλλά και στη δυνατότητα των οδηγών που κατευθύνονται από την οδό Αρδηττού προς τη λεωφόρο Καλλιρρόης να στρίβουν δεξιά στην οδό Αθανασίου Διάκου προς τις λεωφόρους Αμαλίας και Συγγρού, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η σύνδεση του Παγκρατίου με το Κουκάκι.
Το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί η βασική προεκλογική δέσμευση του Χάρη Δούκα είναι και το πιο εύκολο: να υπάρξει σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Στη συνέχεια η κυκλοφοριακή μελέτη θα υποβληθεί στην Περιφέρεια Αττικής, που θα έχει και τον τελευταίο λόγο στο άνοιγμα της Βασιλίσσης Ολγας στα Ι.Χ. «Αν πάρουμε την έγκριση της Περιφέρειας, τότε θα ανοίξουμε τον δρόμο στους Αθηναίους μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες ανάπλασης, ελπίζουμε περί τα μέσα του καλοκαιριού», τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων.
Ενστάσεις
Ωστόσο, στις βλέψεις της δημοτικής αρχής μπορούμε να εντοπίσουμε μια αντίφαση που έχει να κάνει με τον τρόπο που σχεδιάζονται οι αστικές αναπλάσεις στην Ελλάδα, αλλά και με την έννοια της περίφημης «συνέχειας του κράτους»: όταν ο δρόμος μελετήθηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο του Γιώργου Προβελέγγιου για τη νέα του εποχή, άπαντες (και οι μελετητές) είχαν υπόψη τους έναν δρόμο περιπάτου και ο χαρακτηρισμός του εκ των υστέρων ως «ήπιας κυκλοφορίας» απαντούσε αποκλειστικά στη χρήση του από μέσα μαζικής μεταφοράς και κυρίως το τραμ.
Την ίδια στιγμή, η υπαγωγή της Βασιλίσσης Ολγας σε καθεστώς δρόμου ήπιας κυκλοφορίας ήδη από τα χρόνια του Κώστα Μπακογιάννη, σημαίνει υποχρεωτικά χαμηλές ταχύτητες για τα διερχόμενα οχήματα αλλά και απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς στις σχετικές διαβάσεις. Τα πρώτα συμπεράσματα της κυκλοφοριακής μελέτης συγκλίνουν στην ανάγκη ρύθμισης του σηματοδότη στη συμβολή της Βασιλίσσης Ολγας με τη λεωφόρο Αμαλίας, αλλά και στη δυνατότητα των οδηγών που κατευθύνονται από την οδό Αρδηττού προς τη λεωφόρο Καλλιρρόης να στρίβουν δεξιά στην οδό Αθανασίου Διάκου προς τις λεωφόρους Αμαλίας και Συγγρού, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η σύνδεση του Παγκρατίου με το Κουκάκι.
Το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί η βασική προεκλογική δέσμευση του Χάρη Δούκα είναι και το πιο εύκολο: να υπάρξει σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Στη συνέχεια η κυκλοφοριακή μελέτη θα υποβληθεί στην Περιφέρεια Αττικής, που θα έχει και τον τελευταίο λόγο στο άνοιγμα της Βασιλίσσης Ολγας στα Ι.Χ. «Αν πάρουμε την έγκριση της Περιφέρειας, τότε θα ανοίξουμε τον δρόμο στους Αθηναίους μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες ανάπλασης, ελπίζουμε περί τα μέσα του καλοκαιριού», τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων.
Ενστάσεις
Ωστόσο, στις βλέψεις της δημοτικής αρχής μπορούμε να εντοπίσουμε μια αντίφαση που έχει να κάνει με τον τρόπο που σχεδιάζονται οι αστικές αναπλάσεις στην Ελλάδα, αλλά και με την έννοια της περίφημης «συνέχειας του κράτους»: όταν ο δρόμος μελετήθηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο του Γιώργου Προβελέγγιου για τη νέα του εποχή, άπαντες (και οι μελετητές) είχαν υπόψη τους έναν δρόμο περιπάτου και ο χαρακτηρισμός του εκ των υστέρων ως «ήπιας κυκλοφορίας» απαντούσε αποκλειστικά στη χρήση του από μέσα μαζικής μεταφοράς και κυρίως το τραμ.
Τώρα αυτή η συνθήκη φαίνεται ότι ανατρέπεται. Τα δύο τμήματα της λεωφόρου που αναπλάθονται στρώνονται με πλάκες σχιστόλιθου, πάχους πέντε εκατοστών, βυζαντινού τύπου, σε μια προσπάθεια να υπάρξει αισθητική σύνδεση με τον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην άλλη πλευρά της λεωφόρου Αμαλίας. Και στις τροχιολωρίδες διέλευσης του τραμ πρόκειται να τοποθετηθούν κυβόλιθοι, προκειμένου ακριβώς να αποτραπεί η χρήση τους από τα αυτοκίνητα. Αν όμως επιστρέψουν τα Ι.Χ., όλες αυτές οι σημαντικές και περιβαλλοντικά φιλικές προβλέψεις αυτομάτως χάνουν το νόημά τους και μοιραία θα υποβαθμιστούν.
Κάπου εδώ ερχόμαστε στις αρμοδιότητες του Χρόνη Ακριτίδη, διευθύνοντος συμβούλου της «Ανάπλασης Δημοσίων Χώρων Α.Ε.», του φορέα που «τρέχει» τις εργασίες στη Βασιλίσσης Ολγας. Ο ίδιος δεν θέλει να πάρει θέση στη μεγάλη δημόσια κουβέντα για το μέλλον του δρόμου, υπενθυμίζει, ωστόσο, ότι αν θέλει ο δήμος ή κάποιος άλλος να ανοίξει τον οδικό άξονα και στα Ι.Χ., αυτή η δυνατότητα υπάρχει.
Η εξέλιξη του έργου
Ως προς την εξέλιξη του έργου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να μας ανακοινώσει ότι ένα μεγάλο μέρος της πλακόστρωσης θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του μηνός. Σήμερα οι εργασίες έχουν μεταφερθεί στο δυτικό τμήμα του δρόμου, εκεί που βρίσκονται οι γραμμές του τραμ, προς την πλευρά του αρχαιολογικού χώρου. Το επόμενο χρονικό ορόσημο είναι η 15η Ιουνίου, ημερομηνία κατά την οποία θα επαναλειτουργήσει το τμήμα της γραμμής του τραμ από το Φιξ μέχρι το Σύνταγμα, που έχει διακοπεί από τις αρχές Μαρτίου. «Με βάση τη σημερινή εικόνα θα αξιοποιήσουμε τον Αύγουστο για τις τελευταίες πινελιές, έτσι ώστε να παραδώσουμε τη νέα Βασιλίσσης Ολγας στους Αθηναίους».
«Δεν μας ενδιαφέρει να ρίξουμε ένα πυροτέχνημα, αλλά να κάνουμε μια ολοκληρωμένη παρέμβαση συμβάλλοντας στην αποφόρτιση της κυκλοφορίας», είπε στην «Κ» ο Χάρης Δούκας.
Κάπου εδώ ερχόμαστε στις αρμοδιότητες του Χρόνη Ακριτίδη, διευθύνοντος συμβούλου της «Ανάπλασης Δημοσίων Χώρων Α.Ε.», του φορέα που «τρέχει» τις εργασίες στη Βασιλίσσης Ολγας. Ο ίδιος δεν θέλει να πάρει θέση στη μεγάλη δημόσια κουβέντα για το μέλλον του δρόμου, υπενθυμίζει, ωστόσο, ότι αν θέλει ο δήμος ή κάποιος άλλος να ανοίξει τον οδικό άξονα και στα Ι.Χ., αυτή η δυνατότητα υπάρχει.
Η εξέλιξη του έργου
Ως προς την εξέλιξη του έργου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να μας ανακοινώσει ότι ένα μεγάλο μέρος της πλακόστρωσης θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του μηνός. Σήμερα οι εργασίες έχουν μεταφερθεί στο δυτικό τμήμα του δρόμου, εκεί που βρίσκονται οι γραμμές του τραμ, προς την πλευρά του αρχαιολογικού χώρου. Το επόμενο χρονικό ορόσημο είναι η 15η Ιουνίου, ημερομηνία κατά την οποία θα επαναλειτουργήσει το τμήμα της γραμμής του τραμ από το Φιξ μέχρι το Σύνταγμα, που έχει διακοπεί από τις αρχές Μαρτίου. «Με βάση τη σημερινή εικόνα θα αξιοποιήσουμε τον Αύγουστο για τις τελευταίες πινελιές, έτσι ώστε να παραδώσουμε τη νέα Βασιλίσσης Ολγας στους Αθηναίους».
«Δεν μας ενδιαφέρει να ρίξουμε ένα πυροτέχνημα, αλλά να κάνουμε μια ολοκληρωμένη παρέμβαση συμβάλλοντας στην αποφόρτιση της κυκλοφορίας», είπε στην «Κ» ο Χάρης Δούκας.
που ανέδειξε η σκαπάνη
Την ευκαιρία να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους για την Ιστορία και την τοπογραφία της αρχαίας Αθήνας είχαν οι αρχαιολόγοι της Εφορείας Πόλης Αθηνών που συμμετείχαν στις σωστικές ανασκαφές οι οποίες έγιναν με την ευκαιρία των έργων για την ανάπλαση της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας. Αν και οι εργασίες είχαν επί το πλείστον επιφανειακό χαρακτήρα, τα ευρήματα ήταν και πλούσια και αξιόλογα, όπως μας λέει η προϊσταμένη της Εφορείας Ελενα Κουντούρη. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφασίστηκε η διατήρηση και η ανάδειξή τους. «Μόνο ένα μικρό μέρος τους θα καταχωθεί, αναδεικνύουμε τα πλέον σημαντικά και τα πιο εύληπτα».
Το πλέον σημαντικό εύρημα είναι χωρίς αμφιβολία το δυτικό τμήμα ενός μεγάλου συγκροτήματος των ρωμαϊκών χρόνων, πιθανότατα του 2ου αιώνα μ.χ., βορείως του Ολυμπιείου και δυτικά του αγάλματος του Βύρωνα, την ύπαρξη του οποίου γνωρίζαμε από τα τέλη του 19ου αιώνα χάρη στις τότε έρευνες του Στέφανο Κουμανούδη τη διετία 1888-89.
Οπως επισημαίνει στην «Κ» η κ. Κουντούρη, μιλάμε για ένα συγκρότημα με περίστυλη αυλή και 60 δωμάτια, τα δάπεδα των οποίων καλύπτονται με θαυμάσια ψηφιδωτή διακόσμηση και κινητά ευρήματα, όπως επιγραφές, γλυπτά και βωμίσκο του Απόλλωνα. Τα κινητά ευρήματα επιβεβαιώνουν τη χρονολόγηση του οικοδομήματος στον 2ο αιώνα μ.χ., περίοδο κατά την οποία ο αυτοκράτορας Αδριανός μερίμνησε για την επέκταση της πόλης προς τα ανατολικά.
Δεύτερη ομάδα σημαντικών καταλοίπων εντοπίστηκε ακριβώς κάτω από το εν λόγω συγκρότημα και πρόκειται για τμήμα της αμυντικής τάφρου, η οποία είχε διανοιχθεί κατά μήκος του Θεμιστοκλείου τείχους στα τέλη του 4ου αιώνα π.χ. Επίσης βρέθηκαν χτιστές πυθόσχημες δεξαμενές για την αποθήκευση στερεών και υγρών προϊόντων.
Η ανάδειξη των αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως αποτελεί αυτές τις μέρες αντικείμενο στενής συνεργασίας τόσο με την εποπτεύουσα αρχή όσο και με το μελετητικό γραφείο. Οι εναλλακτικές λύσεις, σύμφωνα με την προϊσταμένη της Εφορείας, είναι τρεις: ή πανταχόθεν ελεύθερες χωρίς στέγαστρο αλλά με χαμηλό, περιμετρικό κιγκλίδωμα ή με επιδαπέδιο υαλοπίνακα (σενάριο με τις μεγαλύτερες τεχνικές δυσκολίες) ή τοποθέτηση απλού στεγάστρου και κιγκλιδώματος. Η τελική απόφαση είναι θέμα λίγων εβδομάδων.
Την ευκαιρία να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους για την Ιστορία και την τοπογραφία της αρχαίας Αθήνας είχαν οι αρχαιολόγοι της Εφορείας Πόλης Αθηνών που συμμετείχαν στις σωστικές ανασκαφές οι οποίες έγιναν με την ευκαιρία των έργων για την ανάπλαση της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας. Αν και οι εργασίες είχαν επί το πλείστον επιφανειακό χαρακτήρα, τα ευρήματα ήταν και πλούσια και αξιόλογα, όπως μας λέει η προϊσταμένη της Εφορείας Ελενα Κουντούρη. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφασίστηκε η διατήρηση και η ανάδειξή τους. «Μόνο ένα μικρό μέρος τους θα καταχωθεί, αναδεικνύουμε τα πλέον σημαντικά και τα πιο εύληπτα».
Το πλέον σημαντικό εύρημα είναι χωρίς αμφιβολία το δυτικό τμήμα ενός μεγάλου συγκροτήματος των ρωμαϊκών χρόνων, πιθανότατα του 2ου αιώνα μ.χ., βορείως του Ολυμπιείου και δυτικά του αγάλματος του Βύρωνα, την ύπαρξη του οποίου γνωρίζαμε από τα τέλη του 19ου αιώνα χάρη στις τότε έρευνες του Στέφανο Κουμανούδη τη διετία 1888-89.
Οπως επισημαίνει στην «Κ» η κ. Κουντούρη, μιλάμε για ένα συγκρότημα με περίστυλη αυλή και 60 δωμάτια, τα δάπεδα των οποίων καλύπτονται με θαυμάσια ψηφιδωτή διακόσμηση και κινητά ευρήματα, όπως επιγραφές, γλυπτά και βωμίσκο του Απόλλωνα. Τα κινητά ευρήματα επιβεβαιώνουν τη χρονολόγηση του οικοδομήματος στον 2ο αιώνα μ.χ., περίοδο κατά την οποία ο αυτοκράτορας Αδριανός μερίμνησε για την επέκταση της πόλης προς τα ανατολικά.
Δεύτερη ομάδα σημαντικών καταλοίπων εντοπίστηκε ακριβώς κάτω από το εν λόγω συγκρότημα και πρόκειται για τμήμα της αμυντικής τάφρου, η οποία είχε διανοιχθεί κατά μήκος του Θεμιστοκλείου τείχους στα τέλη του 4ου αιώνα π.χ. Επίσης βρέθηκαν χτιστές πυθόσχημες δεξαμενές για την αποθήκευση στερεών και υγρών προϊόντων.
Η ανάδειξη των αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως αποτελεί αυτές τις μέρες αντικείμενο στενής συνεργασίας τόσο με την εποπτεύουσα αρχή όσο και με το μελετητικό γραφείο. Οι εναλλακτικές λύσεις, σύμφωνα με την προϊσταμένη της Εφορείας, είναι τρεις: ή πανταχόθεν ελεύθερες χωρίς στέγαστρο αλλά με χαμηλό, περιμετρικό κιγκλίδωμα ή με επιδαπέδιο υαλοπίνακα (σενάριο με τις μεγαλύτερες τεχνικές δυσκολίες) ή τοποθέτηση απλού στεγάστρου και κιγκλιδώματος. Η τελική απόφαση είναι θέμα λίγων εβδομάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου