οι κηπουροι τησ αυγησ

Σάββατο 2 Μαρτίου 2024

Η αναφορά στο εν λόγω ρεπορτάζ στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών προκαλεί άφατη θλίψη και μελαγχολία. Η κατάντια του σιδηροδρόμου, η μη ανάπτυξή του, η διατήρηση ξεπερασμένων κρατικών οργανισμών όπως ο ΟΣΕ, άντρο συνήθως κομματικών διορισμών, οι πολυετείς καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων, η κατάργηση ιστορικών γραμμών διερχομένων από περιοχές απείρου κάλλους όπως αυτή του Πλαταμώνα Πιερίας, η μετατροπή της παλαιάς γαλαρίας της σε καφετέρια, πιστεύω υπηρετούν τη σκοπιμότητα της απαξίωσης του φιλικότερου στο περιβάλλον μέσου προς όφελος των διοδίων και της αυτοκίνησης γενικότερα. Μια χώρα υποτίθεται ευρωπαϊκή, που όπως οι περισσότερες αφρικανικές εξυπηρετείται σε υπεραστικές μεταφορές κυρίως από ρυπογόνα λεωφορεία εν είδει, μη επιτρεπόμενου όμως στην Ε.Ε., μονοπωλίου. Ολες οι κυβερνήσεις γι’ αυτούς δουλεύουν. Ετσι εξηγούνται όλα....

Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (φύλλο 01/03/24)


να νικήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Εκλέχθηκε, σχετικά εύκολα, πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο ίδιος αμφισβητήθηκε από πολλά και σημαντικά κομματικά στελέχη. Παρ’ όλες τις πιέσεις ο Στέφανος Κασσελάκης είναι προσηλωμένος στον στόχο του, δεν τον απασχολούν οι εναντίον του επιθέσεις, επιμένει ότι το κόμμα (ο ΣΥΡΙΖΑ) πρέπει να αναδιοργανωθεί, καλεί όλα τα στελέχη να βοηθήσουν και αν δεν θέλουν ας αποχωρήσουν. 

Είναι φανερό ότι αυτός που ήρθε από το πουθενά έχει ισχυρή θέληση, όρεξη και ζήλο, μαθαίνει γρήγορα, έχει νέες ιδέες και δεν επηρεάζεται από τους παλιούς κομματικούς που έχουν μεν αναλώσει τη ζωή τους στη διακυβέρνηση του κόμματος, αλλά οι ιδέες τους και οι προτάσεις τους απευθύνονται σε κοινό και ψηφοφόρους άλλων εποχών. Οσοι εξακολουθούν να είναι πιστοί στον Κασσελάκη έχουν πειστεί ότι αυτός μόνο είναι ικανός να ανανεώσει το κόμμα, να προσελκύσει νέους ψηφοφόρους και κάποτε ίσως έρθει και ο καιρός να νικήσει και να κυβερνήσει.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α. ΜΠΑΛΤΑΣ
Συνταξιούχος δικηγόρος


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου