Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ! ΟΠΟΙΟ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ Ή ΑΜΦΟΤΕΡΑ, ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΗΜΙΕΠΙΣΗΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ...
Συγκρίνοντας δύο σημερινά πρωτοσέλιδα, γιά να μην τρελαθούμε!
 |
| "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"-13/05/16 |
 |
| "Η ΑΥΓΗ"-13/05/16 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου