οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΠΕΝΤΑΜΕΛΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΙ, ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΣΤΩ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ, ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ ΤΙΠΟΤΕ;

  • Από τη Σελίδα "Στίγμα" του Γιώργου Χρ. Παπαχρήστου
    "ΤΑ ΝΕΑ"-10/05/16

New York, New York!


Ηταν... αναμενόμενο! Μετά τις απανωτές κυβερνητικές επιτυχίες στον τομέα των επενδύσεων, ένα πράγμα έλειπε ως επιστέγασμα αυτής της μεγαλειώδους προσπάθειας: η προσέλκυση ελληνοαμερικανών επενδυτών! Το δύσκολο αυτό έργο ανέλαβε ως άσος στα θέματα αυτά (προσέλκυσης επενδύσεων, συγκεκριμένα) ο υπουργός κύριος Νίκος Παππάς. Καθ’ ά πληροφορούμαι εκ Νέας Υόρκης, ο εξοχότατος κύριος υπουργός πραγματοποιεί από μεθαύριο Πέμπτη εξαήμερη – επικού χαρακτήρα, θα τη χαρακτηρίσω – εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες συνοδεία πέντε συνεργατών του.

Τουλάχιστον αυτός ήταν ο στόχος του. Αλλά ο (επιεικώς κακεντρεχής) πληροφοριοδότης μου υποστήριξε ότι με «ταξιδάκι» τού κάνει όλο αυτό διότι ώς τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές ουδέν ουσιαστικό έχει ανακοινωθεί περί του προγράμματος του εξοχοτάτου. 

Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν, ο εντιμότατος κύριος υπουργός θα αφιχθεί μεθαύριο στην Ουάσιγκτον, αλλά όσο κι αν έψαξα και εγώ από εδώ αλλά και ο «σμπίρος» μου εκεί δεν εντοπίστηκε καμία επίσημη συνάντηση στο πρόγραμμά του. Ούτε Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ούτε υπουργείο Οικονομικών, ούτε έδρα ΔουΝουΤού. Να παίζει συνάντηση με... τον Ομπάμα και να μην την ανακοινώνουν για λόγους ασφαλείας; Θα δείξει!

Τι υπάρχει επί του παρόντος; Μια συζήτηση που οργανώνει κάποιο ινστιτούτο με τίτλο The European Institute, αγνώστων λοιπών στοιχείων, και με θέμα «Η Ελλάδα γυρίζει σελίδα», στη διάρκεια της οποίας ο κύριος υπουργός θα αναφερθεί (εκτιμώ) στον ανηλεή αγώνα κατά της... σκοτωμένης ήδη διαπλοκής.

Κρίμα δεν είναι να μην πληροφορηθούν και οι έξω αυτόν τον επικό αγώνα;

Καλό κυνήγι

Συνεχίζοντας επί του ιδίου, ήτοι της επισκέψεως του κυρίου υπουργού Παππά στις ΗΠΑ, ενημερώνω ότι θα παραμείνει Ουάσιγκτον επί διήμερον. Σάββατο που ο μήνας έχει 14 θα μετακινηθεί στην υπέροχη (ειδικά τις νύχτες) Νέα Υόρκη προκειμένου να εγκαινιάσει τα νέα γραφεία του γραφείου Τύπου της Ελλάδας στο Μεγάλο Μήλο. Γιατί έπρεπε να εγκαινιαστούν αυτά τα γραφεία, που είναι και νοικιασμένα (βρίσκονται στη γωνία της 3ης Λεωφόρου με την 49η Οδό) είναι ένα ακόμη ζήτημα ενισχυτικό της κακεντρέχειας εκείνων που ομιλούν για «ταξιδάκι αναψυχής» του κυρίου υπουργού. Διότι η Ελλάδα διέθετε γραφείο Τύπου σε κτίριο που βρίσκεται στη γωνία της 47ης Οδού και της 2ας Λεωφόρου, αλλά πουλήθηκε στο πλαίσιο της εκποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου. Θέλουν να γιορτάσουν την εκποίηση και να αναδείξουν τα θετικά και συμφέροντα της μίσθωσης; Αγνοώ. 

Τέλος πάντων, εγώ δεν θα τα υιοθετήσω αυτά διότι άμα είσαι στη Νέα Υόρκη μπορεί να πέσεις πάνω σε κανένα... δήμαρχο της πόλης, να επισκεφθείς φυσικά τον Αρχιεπίσκοπο, αφού σε λένε και... Παππά, και επιπλέον να πας και μια βόλτα μέχρι τον ΟΗΕ που είναι ένα τσιγάρο δρόμος. Και δεν μιλώ για επενδυτές. Αυτοί όπως είναι γνωστό κόβουν βόλτες στην 5th Avenue, έξω από του Saks να δουν τι καινούργιο παίζει στις βιτρίνες. Αφήνω δε κατά μέρος το σημαντικότερο: δεν υπάρχει περίπτωση να είναι Σύροι όπως αυτοί που κυνηγάει εκείνος ο φουκαράς ο Μάρδας!.. 

Αυτά επί του παρόντος, και ας μου επιτραπεί να ευχηθώ από καρδιάς καλό ταξίδι στον κύριο υπουργό και στην παρέα του. Και καλά να περάσουν, φυσικά...

(Ελπίζω να τα έχω γράψει σωστά, σύμφωνα με το «γράμμα» του εξωδίκου που μου έκανε την τιμή να μου αποστείλει προ διμήνου. Αν όχι, εδώ είμαστε για ένα δεύτερο...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου