οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ "ΑΥΓΗ", ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΛΟ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΩΝ (12/05/12) ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (σχετικό το τότε κείμενό μου). ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!


Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ "ΑΥΓΗ"

Πονηρά παιχνίδια με την ενημέρωση ημών των αδαών πολιτών παίζει η ημιεπίσημη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η οποία ανεδείχθη, επαναστατικώ δικαιώματι, συνεπεία του εκλογικού αποτελέσματος των εκλογών της 6ης Μαίου 2012, η «ΑΥΓΗ-Πρωϊνή Εφημερίδα της Αριστεράς», διευθυνόμενη από τον κ. Νικόλαο Φίλη.

Εις την πρώτην σελίδα του σημερινού φύλλου (αριθ. 11405) του εν λόγω εγκρίτου εντύπου ΜΜΕ, γίνεται αναφορά εις συνέντευξη του κομμουνιστογενούς- πλην, όμως, και προσεκτικού εις όσα δημοσίως λέγει- κ. Γ. Δραγασάκη, υπό τον τίτλο (1η σελίς) «Εγχώριες δυνάμεις σε ανοικτή γραμμή με Μπαρόζο γιά άσκηση πιέσεων γιά άσκηση πιέσεων στον Αλ. Τσίπρα» με παράθεση του σχετικού αποσπάσματος εις εσωτερική σελίδα. Επρόκειτο γιά απόσπασμα συνεντεύξεως του κ. Δραγασάκη εις το Ρ/Ο σταθμό «Real FM», δίχως, ωστόσο, να παρατεθεί και αυτό που είπε εν συνεχεία: «Η έννοια της καταγγελίας (της δανειακής συμβάσεως) είναι πολιτικός όρος. Τί θα πει καταγγέλλω; Υπάρχει αρκετή σύγχυση. Στη σκέψη τη δική μας δεν υπάρχει η έννοια της μονομερούς πράξης. Δηλαδή να βγούμε και μονομερώς να πούμε διαγράφουμε το χρέος, καταγγέλλουμε κλπ. Δεν είναι λογικό να το πει κανείς αυτό. Αυτό που θα γίνει είναι μια επαναδιαπραγμάτευση, ένα πλαίσιο διαφορετικό μέσα στο οποίο θα θέσουμε τους δικούς μας στόχους».


Φρονώ ότι δεν είναι διόλου τυχαία, η ασκηθείσα λογοκρισία εις τις δηλώσεις Δραγασάκη, σε ένα έντυπο που θητεύει πλέον κατά πολύ εις την προπαγάνδα και κατ’ ελάχιστον εις την αντικειμενική ενημέρωση. Και βεβαίως διόλου αθώα δεν είναι η αποσιώπηση σχετικής ανακοινώσεως της Κ(ομμουνιστική)Ο(ργάνωση)Ε(λλάδας), συνιστώσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ από την πρώτη σελίδα της «ΑΥΓΗΣ», θύματος «πειράγματος» φωτογραφίας οπαδώ της οι οποίοι επανηγύριζαν με το αρχηγό Τσίπρα το βράδυ της περασμένης Κυριακής και των οποίων η σημαία εξαφανίσθηκε. Εις αυτήν αναφέρουν μεταξύ άλλων: «Ο ελληνικός λαός έστειλε κατηγορηματικό και πλειοψηφικό μήνυμα στις στις 6 Μαίου: Μνημόνια τέλος». Αυτό πιστεύουν οι άνθρωποι (σταλινικοί αμετανόητοι) και διαθέτουν και σχετικήν αφίσα, καίτοι του 2010, την οποίαν υπερασπίζονται πλήρως και σήμερα!

Και βεβαίως να μην μας διαλάθουν της προσοχής μας, η κα Ζωή Κωνσταντοπούλου, κόρη του πρώην προέδρου του ΣΔΥΝ και ο πολύς Δ. Στρατούλης που καταγγέλλουν γενικώς τα πάντα. Να ξέρουν περισσότερα και από τον Δραγασάκη ή την ΚΟΕ άραγε;

Το θέμα δεν αφορά εις τα εσώτερα του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, διότι βέβαιον είναι, ότι το εκλογικό σώμα των Ελλήνων/Ελληνίδων πολιτών δικαιούται να απαιτεί μία –στοιχειωδώς, έστω- συγκλίνουσαν άποψη από το κόμμα της Αξιωματικής του Αντιπολιτεύσεως, το οποίον θα μπορούσε, εάν ήτο πρώτο και είχε τη «δεδηλωμένη» να τον κυβερνά.

ΣΕΡΑΦΕΙΜ Χ. ΜΗΧΙΩΤΗΣ

ΥΓ: Το «σύστημα Σκουρλέτη» θα μα δώσει τη δυνατότητα να ακούσουμε, από Τ/Ο ή Ρ/Ο σταθμών, κάποιο βουλευτή της ΚΟΕ του ΣΥΡΙΖΑ; Μία κομμουνιστική προσέγγιση εν σχέσει με τη μείζονα κοινωνικο-πολιτική κρίση που μαστίζει τη χώρα πρέπει να είναι γνωστή. Γιατί δεν επιλέγουν τον κ. Ρινάλντι να «βγει» εις τηλεοράσεις; Δεν είναι στους εγκεκριμένους-προεπιλεγμένους προς τούτο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου