προ πέντε ετών
Οταν έκλεισε η πρόσφατη συμφωνία με την COSCO, ο Πρωθυπουργός έκανε practice των αγγλικών του στο Νταβός με τον κύριο Σόιμπλε και κάποιους φίλους τους. Κανά δυο μέρες πριν, ωστόσο, είχε τηλεφωνηθεί με τον κινέζο πρωθυπουργό Λι Κετσιάνγκ, ο οποίος ενδιαφερόταν για τις κυβερνητικές προθέσεις, ενδιαφερόταν δηλαδή για την επένδυση την οποία η Κίνα συνέδεε με οποιαδήποτε διεύρυνση των διμερών οικονομικών σχέσεών της με τη χώρα μας. Προφανώς, λοιπόν, το ΤΑΙΠΕΔ δεν έκανε κάτι για το οποίο δεν είχε γνώση το υπουργείο Οικονομικών ή ο Πρωθυπουργός.
Αλλά, απ' ό,τι φαίνεται, η συμφωνία στενοχώρησε τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα. Και πιο πολύ, καθώς φαίνεται, τον στενοχώρησε το γεγονός ότι όταν εξέφρασε δημοσίως τη στενοχώρια του, τον πήραν πάρα πολλοί στο ψιλό. Γι' αυτό και απάντησε στις ειρωνείες εμφανιζόμενος χθες, με όσα είπε σε συνέντευξή του στην «Αυγή», ως αδιαπραγμάτευτος. Ο Δρίτσας κατηγορεί το ΤΑΙΠΕΔ ότι ανέλαβε δεσμεύσεις πέραν των αρμοδιοτήτων του, εξανίσταται επειδή, λέει, στη συμφωνία δεν περιλαμβάνεται η «δεσμευτική εξαγγελία του Πρωθυπουργού για εξαίρεση του παράκτιου μετώπου της Δραπετσώνας» (δεν έχει ακούσει για τις εκατοντάδες δεσμευτικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού που πήγαν περίπατο;) και θεωρώντας ότι εκείνος εκφράζει την ορθή βούληση της κυβέρνησης διαβεβαιώνει ότι «η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν σκοπεύει να ξεπουλήσει το λιμάνι».
Είναι τόσο αφελής, άραγε, ο Θοδωρής Δρίτσας; Κι αν είναι, δεν οφείλει ο Πρωθυπουργός (ή, έστω, κάποιος στο Μαξίμου που εκφράζει τις βουλήσεις του) να τον ειδοποιήσει να περάσει από το Πραιτώριον και να πληροφορηθεί σε ποια φάση βρισκόμαστε;Εν πάση περιπτώσει, αν ο υπουργός πιστεύει αυτά που λέει, μπορεί να συνεχίσει να υπουργεύει - το πράττει σαν πρωταγωνιστής σατιρικής επιθεώρησης. Υπάρχει φυσικά και ο δρόμος της συνέπειας, αλλά η καρέκλα της εξουσίας, προφανώς, είναι πιο αφροδισιακή. Συνεχίστε, διασκεδάζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου