Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Τρίτη 3 Μαρτίου 2020
Οσο προωθείται η μετάβαση στην καθαρή ενέργεια και οι επιχειρήσεις δέχονται συνεχώς περισσότερες πιέσεις για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, η παγκόσμια αγορά μπαταριών αυτοκινήτων έχει εξελιχθεί σε πεδίο μάχης. Με μεγάλη διαφορά προηγείται η Κίνα, ενώ οι προσπάθειες των ευρωπαϊκών εταιρειών είναι προς το παρόν διάσπαρτες και αποκεντρωμένες. Oι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη πρόκειται να ανέλθουν σε 7,7 εκατ. μέχρι το 2030, ενώ το 2019 βρίσκονταν μόλις στο μισό εκατομμύριο. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κινεζικής CATL, η οποία πρόσφατα εκμεταλλεύθηκε μία μοναδική ευκαιρία που άνοιξε εντός των ευρωπαϊκών συνόρων. Στα χέρια της κινεζικής εταιρείας περιήλθε ένας χώρος τεραστίων διαστάσεων στην κεντρική Γερμανία, ο οποίος προηγουμένως αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια φωτοβολταϊκών πάνελ. Εκεί έχει επενδύσει περίπου 2 δισ. δολάρια, προκειμένου να ανεγείρει ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών αυτοκινήτων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου