Από την "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020
"...Το μείζον θέμα είναι εάν η αυτοματοποίηση και τα ρομπότ δημιουργούν καλές θέσεις εργασίας. Οι οδηγοί φορτηγών συχνά θεωρούνται αυταπασχολούμενοι και όχι κανονικοί υπάλληλοι. Το πρόγραμμα της Amazon, Amazon Flex, το οποίο υπάρχει και στην Uber και στη Lyft, για τους οδηγούς, που κάνουν παραδόσεις, επιτρέπει στον όμιλο να προσλαμβάνει οδηγούς αναλόγως ζήτησης. Το ωράριο είναι ευέλικτο, κάτι που εκτιμούν οι εργαζόμενοι, αλλά έχει και μειονεκτήματα, όπως αναφέρουν οι ΝΥΤ. Οι οδηγοί είναι οι υπεύθυνοι να έχουν όχημα και να του καλύπτουν όλα τα έξοδα, χωρίς επιδόματα και εργασιακή ασφάλεια ενώ και οι συνθήκες είναι απαράδεκτες, ορισμένες φορές, σύμφωνα με σχετικές αναφορές. Υπάρχει, λοιπόν, ανάγκη εκσυγχρονισμού της νομοθεσίας, διότι δημιουργούνται γκρίζες ζώνες. Οι τεχνολογικές πλατφόρμες τύπου Uber και Grubhub ισχυρίζονται ότι η παροχή υπηρεσιών από τους οδηγούς δεν είναι η κύρια δραστηριότητά τους, μιας και είναι απλά πλατφόρμες σύνδεσης πελατών και οδηγών. Χρησιμοποιούν, όμως, την τεχνητή νοημοσύνη να τιμολογήσουν διαδρομές και να επιλέξουν την καλύτερη από αυτές. Μήπως αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός τίθεται επαρκώς κάτω από τον έλεγχό τους ώστε να λογίζεται υπάλληλός τους;..."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου