οι κηπουροι τησ αυγησ

Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

Η ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΕΙ...- ΕΥΗΚΟΑ ΩΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ;...- ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΙΤΙΟ!....- ΕΜΕΙΣ, ΟΜΩΣ, ΕΧΟΥΜΕ...ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!...- ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΛΛΟΤΕ;....

Πέντε κύρια άρθρα, από τα φύλλα του Σαββάτου

"ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 14-15/07/18

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 14/07/18


"ΕΣΤΙΑ", 14-15/07/18

"Η ΑΥΓΗ", 14/07/18


"Εφ.Συν/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 14-15/07/18





Τουρισμού (ΚΟΤ) διαλύεται. Με βάση και τις τροπολογίες που έγιναν, το υφυπουργείο θα αρχίσει να λειτουργεί την 2α Ιανουαρίου 2019. Δηλαδή, σε λιγότερο από έξι μήνες θα διαμορφωθούν οι μηχανισμοί (που θα στηρίζονται ασφαλώς στον ΚΟΤ) και θα λειτουργήσει ως συνέχεια του υφιστάμενου Οργανισμού, πιο αναβαθμισμένος και με αυτονομία δράσης.

Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ δεν αφορά μόνο στο καθεστώς, αλλά και στο γεγονός ότι θα αποτελέσει το όχημα για την υλοποίηση της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό. Μιας Στρατηγικής που έχει διαμορφωθεί μετά από διάλογο με τους εμπλεκόμενους και άμεσα ενδιαφερόμενους φορείς. Η Κυβέρνηση, διά της αναπληρώτριας κυβερνητικής εκπροσώπου, ανέφερε πως η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει σαφή στοχοθέτηση και χρονοδιαγράμματα υλοποίησης που θα οδηγήσουν στην αναβάθμιση και προβολή τουριστικού προϊόντος. Είναι σαφές από την τοποθέτηση της Κυβέρνησης πως με το Υφυπουργείο θα γίνουν βήματα για την εφαρμογή «μιας συγκροτημένης στρατηγικής από έναν φορέα με πολιτική καθοδήγηση που θα εποπτεύει αποκλειστικά τον Τουρισμό, θα επιτρέψει να εξελιχθεί όλη η δυναμική του…».

ΜΙΑ χώρα της οποίας σημαντικό μέρος των εσόδων της είναι από τον τουρισμό θα έπρεπε προ πολλού να ενισχύσει τις δομές διαχείρισης και προώθησης της πολιτικής για τον τουρισμό. Η πάλαι ποτέ «κότα με τα χρυσά αυγά» έχει περάσει από διάφορες φάσεις. Από τότε που όλα έβαιναν πολύ καλά χωρίς να κάνουμε και ιδιαίτερες προσπάθειες πολλά έχουν αλλάξει. Υπάρχουν πολλοί άλλοι ανταγωνιστικοί προορισμοί και δεν μπορεί να αναμένουμε το τουριστικό ρεύμα να κινείται προς τη χώρα μας από μόνο του. Δεν μπορούμε να διαφημίζουμε μόνο ήλιο και θάλασσα (και η τελευταία να ταλαιπωρείται από σκουπίδια που ρίχνονται από ασυνείδητους).

ΕΙΝΑΙ προφανές πως υπάρχει ανάγκη επαναπροσανατολισμού του τουριστικού προϊόντος. Για χρόνια γίνεται λόγος για τη διαμόρφωση συνθηκών για δημιουργικό τουρισμό 365 ημερών. Υπάρχουν πεδία ανάπτυξης αυτής της προσέγγισης μέσα από μια διαμορφωμένη στρατηγική. Για χρόνια ακούγομαι για αθλητικό τουρισμό, για θρησκευτικό, πολιτιστικό κ.λπ. Τι έχει γίνει;

ΜΕ τη λειτουργία του Υφυπουργείου πρέπει να τεθούν και αναβαθμισμένοι στόχοι. Θα πρέπει ως φορέας πολιτικής και ανάπτυξης να κινητοποιήσει επιχειρήσεις του κλάδου αξιοποιώντας τα νέα είδη τουρισμού, που είναι ο θεματικός. Να κινητοποιήσει τους αρμόδιους φορείς για περαιτέρω ευκαιρίες εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού του τουριστικού κλάδου. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις υπηρεσίες, όλα τα μέσα εν γένει, να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο δράσης καθιστώντας την Κύπρο ως έναν έξυπνο, πολύμορφο τουριστικό προορισμό. Το μοντέλο του μαζικού τουρισμού έχει πλέον φτάσει στα όριά του. Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να αναδύεται η έννοια του «έξυπνου τουρισμού». Ως τουριστικός προορισμός θα πρέπει να προσαρμοστούμε στο σημερινό γίγνεσθαι. Να επικεντρωθούμε σε υπηρεσίες που προσφέρουν δωρεάν ηλεκτρονικά δίκτυα και Wi-Fi, παρουσιάσεις εικονικής πραγματικότητας, υπηρεσίες μετάφρασης σε πολλαπλές γλώσσες, καθώς και ενημερώσεις στις έξυπνες συσκευές των επισκεπτών που αφορούν σημεία αναφοράς μιας πόλης. Οι άνθρωποι αλλάζουν, οι τουρίστες αλλάζουν και οι δράσεις χρειάζονται αναπροσαρμογή. Η Κύπρος μπορεί να προσφέρει πολλά σε έναν τουρίστα, ο οποίος όμως δεν εγκαταλείπει τις ανέσεις του, την τεχνολογία.

"Ο Φιλελεύθερος", 14/07/

                                           "αλήθεια", 14/07/18

"ΧΑΡΑΥΓΗ", 14/07/18

"ΠΟΛΙΤΗΣ", 13/07/18


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου