οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΘΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ(;) ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ...- ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ...-ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ: ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΤΣΙΠΡΑ...- ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΧΗΡΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ...-ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ"...- ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ;...- Ο...ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ'" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: ΜΠΡΡΡ ΡΕ...- ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ "ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ" ΤΟΥ ΜΟΤΑΡΕΛΑ;...-ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ...

Εννέα κύρια άρθρα, από τον Τύπο της Πέμπτης

"TA NEA", 30/05/18


"H  KΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 30/05/18


Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ 

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ

Η πολιτική αβεβαιότητα και κυρίως η έλλειψη οποιασδήποτε ρεαλιστικής πολιτικής διεξόδου δεν προκαλεί τριγμούς μόνο την Ιταλία, αλλά έχει αναστατώσει ολόκληρη την Ευρώπη. Όλες οι εκτιμήσεις συγκλίνουν ότι το λαϊκίστικο και αντιευρωπαϊκό ρεύμα που εκπροσωπούν η Λέγκα και τα Πέντε Αστέρια όχι μόνο δεν πρόκειται να υποχωρήσει, αλλά θα διογκωθεί ακόμα περισσότερο στις προδιαγεγραμμένες ήδη εκλογές.

Όπως και στην Ελλάδα του 2015 το πραγματικό δίλημμα των εκλογών θα είναι εξ αντικειμένου ναι ή όχι στο ευρώ με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο νέος ιδιότυπος εθνικισμός που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια και στην Ευρώπη θα κυριαρχεί σε μια χώρα με μεγάλο ειδικό βάρος για το μέλλον της ευρωπαϊκής ενοποίησης,ανατρέποντας και τα όποια σχέδια για αλλαγές.
Βρισκόμαστε πάλι μπροστά σε μια νέα περίοδο αστάθειας με πολλές απρόβλεπτες μεταβλητές. Ιδιαίτερα για μια χώρα όπως η Ελλάδα που ετοιμάζεται να βγει από ένα προστατευμένο καθεστώς και να αναζητήσει κάλυψη, μέρους τουλάχιστον,των αναγκών της από τις αγορές. Ήδη τα μηνύματα είναι καταλυτικά για την πορεία των ελληνικών ομολόγων κ αι όχι μόνο. Με αυτά τα δεδομένα η έξοδος στις αγορές για να συμπληρωθεί το αναγκαίο μαξιλάρι που χρειαζόμαστε, μετά την έξοδο από το μνημόνιο,είναι για την ώρα απαγορευτική.

Δεν είναι τυχαίο ότι μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ακόμα και ο κ.Τσίπρας που είχε κάνει σημαία του την καθαρή έξοδο έσπευσε μιλώντας στο ΣΕΒ να τονίσει ότι μετά τις τελευταίες εξελίξεις "όλοι κατανοούν ότι οι αποφάσεις που θα καταλήξουμε πρέπει να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις και τις ανάγκες της περιόδου". Πρόσθεσε μάλιστα ότι "όταν βγάζεις ένα ασθενή από την εντατική δεν τον βάζεις να τρέξει κατοστάρι "

Το τι εννοεί ακριβώς θα το μάθουμε σύντομα. Ωστόσο είναι προφανές ότι οι προειδοποιήσεις που ακούγονταν εδώ και πολύ καιρό για την ανάγκη να καταφύγουμε στην ασφάλεια της προληπτικής πιστωτικής γραμμής ήταν κάτι παραπάνω από βάσιμες. Μπορεί η προληπτική γραμμή να μη συμβάδιζε με τους πολιτικούς σχεδιασμούς του μεγάρου Μαξίμου,αλλά η πραγματικότητα τις περισσότερες φορές απέχει πολύ από τους σχεδιασμούς επί χάρτου...

Η ιταλική κρίση και οι παρενέργειες της αποδεικνύουν για μια ακόμα φορά ότι οι πολιτικές ηγεσίες, αν θέλουν να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις των καιρών,οφείλουν να βλέπουν τις εξελίξεις όχι με τις συγκυριακές κομματικές παρωπίδες τους ,αλλά με βάση τα ευρύτερα συμφέροντα της χώρας, της οικονομίας και της κοινωνίας.

"ΤΟ ΒΗΜΑ", ηλεκτρονική έκδοση


"ΕΣΤΙΑ", 30/05/18

"Φιλελεύθερος", 30/05/18

"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ", 30/05/18


"Η ΑΥΓΗ", 30/05/18

"Εφ.Συν", 30/05/18

"ΕΘΝΟΣ", 30/05/18



την οδική ασφάλεια. Είναι ένα βήμα που θα έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού καθώς η δημιουργία της Σχολής, η πραγματοποίηση εξειδικευμένων σειρών μαθημάτων και εξετάσεων, προσφέρει τη δυνατότητα της εκμάθησης. Παράλληλα θα λειτουργεί και αποτρεπτικά. Δηλαδή, εάν κάποιος γνωρίζει πως εάν παραβεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας θα υποχρεωθεί να καθίσει στο θρανίο, θα παρακολουθεί μαθήματα και θα δώσει και εξετάσεις, τότε θα είναι πιο προσεκτικός στον δρόμο. Υπενθυμίζεται συναφώς ότι η δημιουργία Σχολής Επιμόρφωσης Οδηγών υιοθετήθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο με την απόφασή του ημερομηνίας 20/6/2017.

ΣΕ άλλες χώρες τέτοιας μορφής σχολές λειτουργούν εδώ και χρόνια. Στη χώρα μας, παρά τη μεγάλη καθυστέρηση (κάλλιο αργά παρά ποτέ), η απόφαση αυτή θεωρείται καινοτομία ενώ στην πράξη θα αποδειχθεί πως θα καταστεί σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση οδικής συνείδησης και ανάπτυξης της οδικής ασφάλειας.
ΤΗΝ ίδια ώρα, όπως αναφέρθηκε από τον αρμόδιο υπουργό, το κράτος μελετά αυστηρότερα μέτρα για τους οδηγούς. Όποιοι εντοπίζονται θετικοί σε άλκοτεστ ή σε νάρκοτεστ, τότε θα χάνουν άμεσα την άδεια οδήγησής τους. Επίσης, θα τους δίδεται το δικαίωμα να ακουστούν πριν γίνει αυτό, ενώ όταν η υπόθεση οδηγηθεί στο δικαστήριο, τότε θα τους επιβάλλονται πιο αυστηρές ποινές απ’ ό,τι σήμερα. Σε σχέση με αυτό, το υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης βρίσκεται σε συνεννόηση με τον Γενικό Εισαγγελέα.

ΠΟΛΛΕΣ φορές στο παρελθόν και με αφορμή θανατηφόρων δυστυχημάτων, ενόψει εκστρατειών της Αστυνομίας για την οδική ασφάλεια, είχαμε επισημάνει πως όλες οι κινήσεις και ενέργειες που γίνονται και λειτουργούν αποτρεπτικά είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό κανείς δεν το αμφιβάλλει. Ωστόσο, είναι πρόδηλο πως χρειάζονται κι άλλα να γίνουν. Θα επαναλάβουμε πως είναι η ανάγκη οι πολίτες να αποκτούν οδική συνείδηση από την περίοδο του σχολείου. Από την παιδική ηλικία. Σε αυτό πρέπει να επενδύσει η Πολιτεία. Είναι δε προφανές πως υπάρχει ανάγκη ενός συνολικού στρατηγικού σχεδίου και όχι αποσπασματικές κινήσεις. Η χώρα δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει ανθρώπους στα δυστυχήματα. Το έχουμε πολλές φορές αναφέρει στο παρελθόν πως το ζήτημα που προκύπτει με τα θανατηφόρα είναι βαθιά κοινωνικό και έχει να κάνει με τις συμπεριφορές των ανθρώπων. Είναι σαφές πως μέτρα έχουν υιοθετηθεί και στο παρελθόν χωρίς να αποδώσουν πλήρως. Επίσης, υπολογίζεται ότι με την ενδεχόμενη αύξηση των ποινών για σοβαρές τροχαίες παραβάσεις αλλά και για πρόκληση θανατηφόρων δυστυχημάτων, οι οδηγοί θα οδηγούν πιο συνετά, φοβούμενοι τα τσουχτερά πρόστιμα.

ΣΥΝΕΠΩΣ χρειάζονται επαναστατικές τομές στον τομέα αυτό, χρειάζονται εν πολλοίς, ανατροπές. Τούτο είναι ευθύνη και έργο της Πολιτείας. Η εφαρμογή τους, όμως, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους πολίτες, την κοινωνία εν γένει. Η δημιουργία και η λειτουργία της σχολής είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

"Ο Φιλελεύθερος", 30/05/18

"αλήθεια", 30/05/18
"αλήθεια", 30/05/18


"ΧΑΡΑΥΓΗ", 30/05/18

"ΧΑΡΑΥΓΗ", 30/05/18


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου