οι κηπουροι τησ αυγησ

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Το ναυάγιο στα ανοικτά της Πύλου και ο τρόπος που απεγνωσμένα "γατζώθηκε" επάνω του ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αρχηγός του για να κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, ξεστομίζοντας ένα κάρο ΑΣΧΕΤΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, που προσέβαλαν ανθρώπους, υπηρεσίες, και σε τελική ανάλυση την ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Και την ίδια ώρα που έλεγαν αυτές τις βλακείες δημοσίως στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ο τρίτος στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας του που τελικώς εκλέχτηκε, Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΝ και ΓΕΕΘΑ, πρώην Υπουργός Εθνικής Αμύνης, κάποτε στα νειάτα του και κυβερνήτης πλοίων του ΠΝ, ήταν εξαφανισμένος από παντού! Από κανάλια, από την επικαιρότητα, από τους δημοσιογράφους! Και καλά αν δεν ήξεραν, που εν πολλοίς να το δεχτώ, δεν τον ρώταγαν αυτόν που ΞΕΡΕΙ...!!! Για μένα, με βάση την εμπειρία μου και τη διαίσθησή μου, αυτό ήταν το σημείο καμπής των δεύτερων εκλογών για την ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ του ΣΥΡΙΖΑ!...















Και δεν το λέω για να "γλείψω", καθώς ούτε ήμουν ποτέ σε κάποια θέση του Δημοσίου με την κυβέρνηση της ΝΔ και φυσικά δεν πρόκειται να είμαι τώρα στα 65 μου!

Η κρίση μου αυτή έγινε απόλυτη βεβαιότητα, και το έλεγα στις κατ'ιδίαν συνομιλίες με τους φίλους και τους συναδέλφους μου, από δύο γεγονότα:

1. Την αλλαγή του επικεφαλής της εκλογικής εκστρατείας του ΣΥΡΙΖΑ από τις εκλογές του Μαΐου σε αυτές του Ιουνίου, λες και θα ήταν ο Χιουντίνι και θα μετέστρεφε το ρεύμα των -18 μονάδων από την πρώτη θέση (απλά τώρα το ...αύξησε). Κίνηση που έδειχνε τον απόλυτο πανικό της ηγεσίας αλλά και την προσπάθεια να ρίξουν τις ευθύνες της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ σε άλλον και όχι στον "μεγάλο αρχηγό"!
Εμείς στο Πασαλιμάνι έχουμε μία σόκιν έκφραση για παρόμοιες καταστάσεις (και ζητώ προκαταβολικώς συγνώμη από τις Κυρίες): "Της στραβής ψ...λής, το μου...ί της φταίει"!

2.Το ναυάγιο στα ανοικτά της Πύλου και ο τρόπος που απεγνωσμένα "γατζώθηκε" επάνω του ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αρχηγός του για να κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, ξεστομίζοντας ένα κάρο ΑΣΧΕΤΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, που προσέβαλαν ανθρώπους, υπηρεσίες, και σε τελική ανάλυση την ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Και την ίδια ώρα που έλεγαν αυτές τις βλακείες δημοσίως στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ο τρίτος στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας του που τελικώς εκλέχτηκε, Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΝ και ΓΕΕΘΑ, πρώην Υπουργός Εθνικής Αμύνης, κάποτε στα νειάτα του και κυβερνήτης πλοίων του ΠΝ, ήταν εξαφανισμένος από παντού! Από κανάλια, από την επικαιρότητα, από τους δημοσιογράφους! Και καλά αν δεν ήξεραν, που εν πολλοίς να το δεχτώ, δεν τον ρώταγαν αυτόν που ΞΕΡΕΙ...!!!

Για μένα, με βάση την εμπειρία μου και τη διαίσθησή μου, αυτό ήταν το σημείο καμπής των δεύτερων εκλογ΄'ων για την ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ του ΣΥΡΙΖΑ!


Σε τοπικό επίπεδο, Α' Πειραιώς, εκτιμώ ότι η καλύτερη και πιο αντιπροσωπευτική "τριπλέτα" βουλευτών θα ήταν Κ.Κατσαφάδος, Ν.Μανωλάκος και Ν.Βλαχάκος. Όχι με αυτήν τη σειρά, αλλά αυτά τα άτομα. 

Ο πειραϊκός λαός αποφάσισε και στη θέση του πρώην πλέον Βουλευτή και Αντιστράτηγου ε.α. Ν.Μανωλάκου, να είναι η Δ.Μιχαηλίδου. Δεν την ξέρω, δεν είχαμε ποτέ κάποια επαφή ή επικοινωνία, όπως με τους άλλους τρεις που τους ξέρω δεκαετίες από μικρά παιδιά στην ΟΝΝΕΔ (όχι τον Στρατηγό, αυτόν τον γνώρισα αργότερα) εκτιμώ όμως ότι για να εκλεγεί από τους συμπολίτες μου θα είναι ικανή.

Να σημειώσω σε αυτό το σημείο ότι ο Πειραιάς (Α'Πειραιώς) είχε μία ιδιομορφία σε αυτές τις εκλογές: Μετά την απογραφή έχανε μία έδρα και από τρεις σταυρούς που δίναμε ως τώρα, τώρα είχαμε δύο σταυρούς. Συμπτωματικώς και οι τρεις που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι βουλευτές είναι και οι τρεις Μανιάτικης καταγωγής, με αποτέλεσμα το πολύ ισχυρό Μανιάτικο στοιχείο του Πειραιά να "διασπαστεί" αναγκαστικά!

Τέλος πάντων όλα αυτά είναι πλέον ιστορία!

Καλή επιτυχία
στους 3 βουλευτές του νομού μου και καλή επιτυχία
στην κυβέρνηση της Πατρίδος μου που έχει δύσκολα θέματα να αντιμετωπίσει ανά τομέα αρμοδιότητος!

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου