οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

Εάν ήθελαν να το πουν σε αντιστοιχία με την αντικυβερνητική τους στρατηγική, θα μπορούσαν να διατυπώσουν μία θέση της μορφής "αφού την πάθαμε με τα C-130, διδασκόμαστε, σε μικρογραφία έστω, γιά το συγκεκριμένο Falcon, ώστε να αποκλεισθεί ανάλογος κίνδυνος", με την εξασφάλιση ομαλής ροής στην απαραίτητη εφοδιαστική αλυσίδα, το λεγόμενο follow-on support...




Από τη μία κατηγορείται η νυν Κυβέρνηση της ΝΔ, από τη μιλιταίρε έκφραση της ΣΥΡΙΖΑίϊκης προπαγάνδας "Militaire", γιά το υπάρχον βεβαίως πρόβλημα, ότι αμέλησε γιά την υποστήριξη στη ροή ανταλλακτικών γιά τα μεταγωνικά αεροσκάφη "C-130 H/B" με συνέπεια να πετούν μόνον 2 εκ των συνολικώς 15 που υπάρχουν, "παρκαρισμένα" τα περισσότερα εις την ΕΑΒ, και από την άλλη θορυβεί πού πολύ έγκαιρα η ΠΑ φροντίζει γιά τη ροή τεχνικής υποστήριξης γιά το 3ο αεροσκάφος του Σμήνους Μεταφοράς Υψηλών Προσώπων, που έχει παραληφθεί εδώ και 18 μήνες, το Falcon που συνεχίζει να φέρει φαβή παραλλαγής, αντί της συνήθους λευκής βαφής με τα χαρακτηριστικά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ/HELLENIC REPUBLIC γιά τα δύο υπόλοιπα.

Εάν ήσαν έντιμοι και ήθελαν να είναι στοιχειωδώς αξιόπιστοι, θα έπρεπε να πούν, ότι ορθώς η ΠΑ φροντίζει να καλύψει τη ροή τεχνικής υποστήριξης γιά το υπ' όψιν αεροσκάφος VIP, το οποίο όσο πετάει (με αυτό μετακινήθηκε στην Κοζάνη την περασμένη εβδομάδα ο Π/Θ) προσθέτει ώρες, με τη συμπλήρωση των οποίων ο κατασκευαστής δεσμεύει τον προμηθευτή να μείνει το αεροσκάφος στο έδαφος γιά την προβλεπόμενη ενδεδειγμένη επιθεώρη,  έκτασης και διάρκειας αναλόγως των ωρών. Σε μία τέτοια επιθεώρηση, εάν κάποιο εξάρτημα κριθεί nors τότε υποχρεωτικ΄ώς αντικαθίσταται, άλλως το αεροσκάφος δεν αποδεσμεύεται γιά πτήση και καθηλώνεται στο έδαφος, μέχρις αυτό να προμηθευθεί και τοποθετηθεί.

Συνεπώς, εάν ήθελαν να το πουν σε αντιστοιχία με την αντικυβερνητική τους στρατηγική, θα μπορούσαν να διατυπώσουν μία θέση της μορφής "αφού την πάθαμε με τα C-130, διδασκόμαστε, σε μικρογραφία έστω, γιά το συγκεκριμένο Falcon, ώστε να αποκλεισθεί ανάλογος κίνδυνος", με την εξασφάλιση ομαλής ροής στην απαραίτητη εφοδιαστική αλυσίδα, το λεγόμενο follow-on support.

Aλλά πού τέτοιες ευαισθησίες, από την πλευρά του Κόμματος που καταδικάσθηκε με την ΄ψήφο του Ελληνικού λαού, στις εκλογές του Ιουλίου του 2019, που δεν έφερε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΙΔΑ στις ΕΔ στα 4,5 χρ΄όνια που κυβέρνησε και το οποίο θέλει να θορυβεί και να υποδύεται τον αδέκαστο εισαγγελέα και γιά τα θέματα του ΥΠΕΘΑ.΅ Και τό ίδιο ισχύει βεβαίως γιά τα μ΄΄έσα ενημέρωσης-παρακολουθήματα του κομματικού ιερατείου της Κουμουνδούρου, που έρχονται να αναπαραγάγουν την...γραμμή του Κόμματος!

Το ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ αποτελεί τη δοτέα απάντηση, αρκεί να την αντιλαμβάνονται, ανερυθρίαστοι γαρ.

Σεραφείμ Χ. Μηχιώτης

Ακολουθεί το περιεχόμενο της ανάρτησης από το "Militaire":

Μπορεί να μην έχουμε C-130 για να καλύψουμε τις ανάγκες μας αλλά ας κοιμηθούμε ήσυχα…Όπως επισήμως ανακοινώθηκε και μεταδίδεται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων εξασφαλίστηκε η τεχνική υποστήιξη του τελευταίου VIP αεροσκάφους που αγόρασε η κυβέρνηση! Επαναλαμβάνουμε ότι τα VIP αεροσκάφη έχουν καταφέρει να έχουν μονίμως 100% διαθεσιμότητα…Στα υπόλοιπα πάσχουν…

Σύμφωνα με το ΑΠΕ:

Ολοκληρώθηκαν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Πολεμικής Αεροπορίας και της κατασκευάστριας εταιρείας «Dassault Aviation» για την υπογραφή σύμβασης τετραετούς διάρκειας για την παροχή υπηρεσιών για την «Εν Συνεχεία Υποστήριξη (ΕΣΥ) του αεροσκάφους (Α/Φ) Falcon 7X S/N 273 της Πολεμικής Αεροπορίας, συνολικού προϋπολογιστικού ποσού 13.352.853,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων 6,2476% και απαλλασσόμενου ΦΠΑ.

Σήμερα αναρτήθηκε στη Διαύγεια η απόφαση με την οποία εγκρίθηκαν τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης και εξουσιοδοτήθηκε ο διοικητής της ΔΑΥ για την υπογραφή της σύμβασης με τον οικονομικό φορέα «Dassault Aviation», κατόπιν της θετικής έκβασης του προβλεπόμενου κατά το νόμο προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου