Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Πέμπτη 9 Μαΐου 2019
"...Δύο εβδομάδες πριν από τις κάλπες παρατηρείται, λοιπόν, γενικό κλίμα αβεβαιότητας το οποίο ενισχύεται από το ρευστό περιβάλλον που επικρατεί στο Αιγαίο και την περιοχή της Μεσογείου. Και στο οποίο πρέπει να έχουμε το νου μας γιά να μη ζήσουμε νέα Ίμια. Ειλικρινά δεν γνωρίζω τί θα βγει από αυτό το μίξερ. Παρατηρώ, όμως, τους πάντες, με πρώτο και καλύτερο τον Πρωθυπουργό, να έχουν χάσει την ψυχραιμία τους. Επειδή έρχεται και τριήμερο στην Βουλή το επισημαίνω: Ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να προκύψει από μιά ψήφο εμπιστοσύνης στην Βουλή σε έκτακτες περιστάσεις. Έκανε το λάθος και η άλλη πλευρά σε αποστασία βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ..."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου