Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020
"Ας μην προτρέχουμε. Δεν έχουμε υπερβεί την κρίση και τις συνέπειές της. Η κρίση δημιούργησε πληγές και άφησε βαθύ αποτύπωμα στην ψυχολογία και την ηθικοπνευματική συγκρότηση του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Φυσικά και των πολιτών. Κώδικες στοιχειώδους πολιτικής δεοντολογίας κατέρρευσαν, μύθοι και ψέματα εκτοξεύτηκαν, ο δημόσιος λόγος κατέπεσε στο επίπεδο της ρητορικής του μίσους, ο φανατισμός και η ιδιοτέλεια κυριάρχησαν. Το σύνηθες θύμα όλων αυτών των περιστάσεων ήταν η παράταξή μου. Πώς μπορεί ξαφνικά, με έναν τρόπο μαγικό και ακατανόητο, να προκόψει σε ένα χωράφι των ύβρεων μια σπορά των συνεργασιών; Δεν εκφράζω παράπονο, δεν εχθρεύομαι κανέναν. Εχω μάθει να υπερβαίνω τα προσωπικά μου συναισθήματα και να σέβομαι τους πολιτικούς αντιπάλους. Οι παρατηρήσεις μου είναι έκφραση πολιτικού ορθολογισμού. Χρειάζονται ιστορικές αναθεωρήσεις για να υπάρχει και αξιοπιστία προθέσεων. Ο κ. Τσίπρας κάμποσες φορές μέχρι τώρα διόρθωσε το κόμμα του. Μαζί με αυτό ας διορθώσει τώρα και τον εαυτό του...."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου