οι κηπουροι τησ αυγησ

Κυριακή 11 Αυγούστου 2019

"...Μόνο θετικά ακούγεται η είδηση για συστράτευση όλων των συναρμοδίων, με στόχο την αναβάθμιση της Αθήνας. Τώρα που η χώρα διεκδικεί, έπειτα από την υπερδεκαετή περιπέτεια της οικονομικής κρίσης, την επάνοδο στην κανονικότητα, η κανονικότητα αυτή θα πρέπει να επανέλθει και στην καθημερινότητα της πρωτεύουσας. Για να αρθεί η κόπωση που σωρεύει στους πολίτες η καθημερινή μάχη με τη βρωμιά, με την ασχήμια, με την παραβατικότητα, με την ανασφάλεια. Προϋπόθεση, βέβαια, όλων αυτών είναι η πρωτοβουλία να μην εξαντληθεί στη συγκρότηση αενάως συσκεπτόμενων επιτροπών, χωρίς παραγωγή έργου. Η Αθήνα απαιτεί άμεσα λύσεις, προκειμένου να αντιστραφεί η παρακμή...."

Από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 10/08/19

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου