οι κηπουροι τησ αυγησ

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

"...Δεν ξέρω τι κάνει ή τι έκανε στο χωριό του στα Σφακιά, αλλά τον ενημερώνω (και μπορεί και να ρωτήσει όποιον θέλει, εντός ή εκτός ΣΥΡΙΖΑ) ότι σε λάθος άνθρωπο διάλεξε να στείλει το... αιματοβαμμένο του μήνυμα. Δεν τον φοβάμαι, όπως δεν φοβήθηκα άλλους κι άλλους, σοβαρότερους από αυτόν. Δεν με τρομάζει όπως δεν με τρόμαξε ολόκληρο το κράτος των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ όταν έπεσε πάνω μου (ας ρωτήσει όχι μόνο τον Παπαγγελόπουλο, αλλά και τον φίλο του τον Καμμένο). Γενικώς δεν μασάω, όπως δεν μάσησα όλα αυτά τα χρόνια που κάτι ψοφοδεείς σαν και του λόγου του, μου έστελναν απειλητικά μηνύματα και γράμματα ή μου άφηναν σφαίρες στο γραμματοκιβώτιο του σπιτιού μου. Και δεν κωλώνω. Οπως δεν κώλωσα όταν κάτι «επαναστάτες» της πλάκας, μου ανατίναξαν το αυτοκίνητο - 19 Απριλίου του 2017, επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν. Το θυμάται ο αρχηγός του, του έστειλα και επιστολή δεόντως πρωτοκολλημένη στο Μέγαρο Μαξίμου..."

Από "ΤΑ ΝΕΑ"



Απειλητικό μήνυμα

Δεν μου φτάνει το φρικιαστικό «στήσιμο» α λα Μεντεγίν Κολομβίας ή Τιχουάνα Μεξικού, που ο εισαγγελέας κύριος Παν. Αθανασίου κατήγγειλε ότι του υπέδειξε να κάνει σε βάρος μου ο Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, χθες, παρέλαβα το ακόλουθο «μήνυμα» από τον πρώην υπουργό Πολάκη: «Να πείτε του Παπαχρήστου ότι ο δεύτερος γύρος θα είναι με αίμα»!!

Το μήνυμα «παρεδόθη» από τον «αψύ» κύριο Πολάκη σε δυο συναδέλφους μου στο Περιστύλιο της Βουλής, και έπειτα από μια ενδελεχή ανάλυση, τη βοήθεια και των δικηγόρων μου, κατέληξα στα ακόλουθα:

-το «μήνυμα» συνιστά ευθεία απειλή κατά της σωματικής μου ακεραιότητος, πράξη ποινικώς κολάσιμη

-το «μήνυμα» υποκρύπτει ένα άρωμα βεντέτας ή ρεβανσισμού άμα τη επιστροφή του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία

-το «μήνυμα» απάδει σε βουλευτή δημοκρατικού κόμματος και παραπέμπει ευθέως σε πρακτικές νεοφασιστικών πολιτικών μορφωμάτων

-τούτου δοθέντος, ότι δηλαδή το «μήνυμα» συνδέεται εμμέσως πλην σαφώς με την επιστροφή του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, το ερώτημα που θέλω να απευθύνω ευθέως στον πρόεδρο του κόμματος Αλ. Τσίπρα είναι αν τελεί τη εγκρίσει του ή θα το αποδώσει - και αυτό - στον «αψύ» χαρακτήρα του θρασύδειλου βουλευτή του για να ξεμπερδεύει

-το «μήνυμα», ο τρόπος που «παρεδόθη» ώστε να φτάσει ως εμένα, φανερώνει ότι ο άνθρωπος αυτός έχει προφανώς μπερδέψει το πού βρίσκεται. Νομίζει ότι ζει στη Σικελία, άρα μπορεί να στέλνει σε όποιον δεν συμπαθεί ή θεωρεί εχθρό του παρόμοια μηνύματα με στόχο να εκφοβίσει, εκβιάσει, απειλήσει.

Δεν ξέρω τι κάνει ή τι έκανε στο χωριό του στα Σφακιά, αλλά τον ενημερώνω (και μπορεί και να ρωτήσει όποιον θέλει, εντός ή εκτός ΣΥΡΙΖΑ) ότι σε λάθος άνθρωπο διάλεξε να στείλει το... αιματοβαμμένο του μήνυμα. Δεν τον φοβάμαι, όπως δεν φοβήθηκα άλλους κι άλλους, σοβαρότερους από αυτόν. Δεν με τρομάζει όπως δεν με τρόμαξε ολόκληρο το κράτος των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ όταν έπεσε πάνω μου (ας ρωτήσει όχι μόνο τον Παπαγγελόπουλο, αλλά και τον φίλο του τον Καμμένο). Γενικώς δεν μασάω, όπως δεν μάσησα όλα αυτά τα χρόνια που κάτι ψοφοδεείς σαν και του λόγου του, μου έστελναν απειλητικά μηνύματα και γράμματα ή μου άφηναν σφαίρες στο γραμματοκιβώτιο του σπιτιού μου. Και δεν κωλώνω. Οπως δεν κώλωσα όταν κάτι «επαναστάτες» της πλάκας, μου ανατίναξαν το αυτοκίνητο - 19 Απριλίου του 2017, επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν. Το θυμάται ο αρχηγός του, του έστειλα και επιστολή δεόντως πρωτοκολλημένη στο Μέγαρο Μαξίμου...

Εν τέλει Πολάκη «σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ...», που λέει και το τραγούδι του Γιάννη Αγγελάκα.

Καθεστωτικές πρακτικές

Και έρχομαι στο άλλο θέμα μου, των ημερών, αυτό της βαριάς καταγγελίας του εισαγγελέα Παναγιώτη Αθανασίου ότι ο πρώην υπουργός Παπαγγελόπουλος τον πίεζε να μου «φτιάξει κάτι», να μου στήσει δηλαδή μια δίωξη χωρίς στοιχεία, να με τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί, να με ενοχοποιήσει για να μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ, το Μέγαρο Μαξίμου, να με ακυρώσει και ως δημοσιογράφο και ως πολίτη.

Πρόκειται για πρωτοφανή καταγγελία η οποία παραπέμπει ευθέως σε παρακρατικές μεθόδους, έξω από κάθε δημοκρατική νομιμοποίηση. Εδώ δεν είναι πλάκα, εδώ δεν είναι μια αναφορά του στυλ, κάποιος είπε κάτι για κάποιον άλλο. Εδώ έχουμε μια υπόθεση η οποία αφενός αποδεικνύει το ύφος και το ήθος της διακυβέρνησης της Πρώτη Φορά Αριστεράς και αφετέρου δείχνει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε το καθεστώς Τσίπρα όσους θεωρούσε αντιπάλους του. Πρακτικές που έχουμε δει να εφαρμόζονται στις λατινοαμερικάνικες «δημοκρατίες» και που η κατάληξη αυτών ή παρόμοιων «στησιμάτων» οδηγεί στην εξαφάνιση όσων οι «δημοκράτες» δικτάτορες θεωρούν ότι τους ασκούν ενοχλητική κριτική.

Διότι, όπως και χθες ανέφερα, με τον Παπαγγελόπουλο δεν είχαμε την παραμικρή διαφορά, πλην της πολιτικής - αυτός, ένας «καραμνλικός», έγινε υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, εγώ ήμουν απέναντι σε αυτές τις λογικές, θεωρώντας ότι θολώνουν την εικόνα της Δημοκρατίας.

Καμία άλλη διαφορά. Ούτε οικονομική, ούτε οικοπεδική, ούτε ποδοσφαιρική, ούτε καν για την καρδιά μιας κυρίας που διεκδικούσαμε και οι δυο.

Εκανε ό,τι έκανε, γιατί η αρθρογραφία μου ενοχλούσε τον Τσίπρα και το σύστημα διακυβέρνησης που τον περιέβαλλε. Το γνώριζε ο Τσίπρας; Ο Παπαγγελόπουλος γνωρίζει. Μόνο αυτός. Δεν το γνώριζε και ήθελε απλώς να του επισημάνει ότι με τις ευφυείς κινήσεις του τού είδους «τον τύλιξα σε μια κόλλα χαρτί τον Παπαχρήστο, δεν τον βλέπω να μπορεί να ξαναγράψει», του προσφέρει καλές υπηρεσίες; Ή ισχυροποιεί τη θέση του στην κυβέρνηση; Κι αυτό είναι άγνωστο. Μόνο εκείνος γνωρίζει...

Η απάντηση και ο υπόλογος

Χθες πάντως ο Παπαγγελόπουλος επιχείρησε, με νέα του δήλωση, να απαντήσει στις φρικώδεις κατηγορίες. Αντλώ ένα απόσπασμα, το οποίο είναι από μόνο του ενοχοποιητικό:

«Για τις υποθέσεις των κ.κ. Αλαφούζου και Παπαχρήστου είναι προφανές το κίνητρο των ψεμάτων του. Θέλει να τους εξαγριώσει εναντίον μου για να εξασφαλίσει την υποστήριξή τους για την επικοινωνιακή φούσκα των ψεμάτων του. Θέλει να γίνει αρεστός στους προαναφερόμενους και τη Νέα Δημοκρατία και τους δίνει αφορμή για να επιτεθούν στον Αλέξη Τσίπρα και την κυβέρνησή του».

Ποια υπόθεση ή ποιες υποθέσεις υπήρξαν ή υπάρχουν για μένα; Τι αφορούν; Βρέθηκε άλλος, «πρόθυμος», αφού ο κ. Αθανασίου δεν δέχθηκε να μου «φτιάξει κάτι»; Να το δηλώσει τώρα!!

Και να ξεκαθαρίσω και κάτι: ο εισαγγελέας κύριος Αθανασίου, μου είναι παντελώς άγνωστος, δεν έχω συναντηθεί ΠΟΤΕ μαζί του, και ούτε έχουμε κοινό κύκλο. Αρα σε τι να τον υποστηρίξω, και σε ποιο πράγμα χρειάζεται μια στήριξη σαν τη δική μου; Επίσης δεν χρειάζομαι καμιά αφορμή για να επιτεθώ στον Αλ. Τσίπρα και την κυβέρνησή του. Ο Αλ. Τσίπρας είναι υπόλογος από τη στιγμή που δεν έχει αποδοκιμάσει - ακόμη και τώρα - τις μαφιόζικες πρακτικές του «φτιάξε κάτι»...

Αυτογκόλ

Για το θέμα της χθεσινής ημέρας με την ντροπιαστική για την ελληνική πολιτεία (ν)τροπολογία για το ποδόσφαιρο, δεν υπάρχουν λόγια. Ο Μητσοτάκης διέγραψε μεν τον Ζαγοράκη από το κόμμα γιατί ο τελευταίος σχεδόν εκβίασε την κυβέρνηση στην υπόθεση του υποβιβασμού ΠΑΟΚ - Ξάνθης, αλλά από την άλλη προώθησε, και ψήφισε σύσσωμη η παράταξή του στη Βουλή, ακριβώς αυτό που ζητούσε ο Ζαγοράκης. Πρόκειται για τον απόλυτο εξευτελισμό θεσμών αλλά και πολιτικής. Και επειδή τείνει να κάνει το λάθος να πιστέψει ότι η παραμονή του στην εξουσία θα εκτείνεται στο διηνεκές, καλόν είναι να προσγειωθεί στην πραγματικότητα. Τη ζοφερή πραγματικότητα που επιτάσσει την πιστή τήρηση των νόμων της πολιτείας, ως θεμελιώδη αρχή για τον εκσυγχρονισμό του κράτους. Μόνο έτσι επιτυγχάνεται ο εκσυγχρονισμός, και όχι με παχιά λόγια.

Και κάτι ακόμη: τα γκολ που πονάνε περισσότερο, είναι τα αυτογκόλ. Και ο ίδιος χρεώνεται ήδη δύο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου