οι κηπουροι τησ αυγησ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ "ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ" ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΙΠΠΕΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΜΟΝ;...

Από τη ΣΥΡΙΖΑίϊκη "Εφ.Συν"


"Εφ.Συν", 06/12/19
...και το απαραίτητο follow up από το σύντροφο Ψαρρά, ...


"Εφ.Συν", 06/12/19

....σε συνδυασμό με το παράπονο του συντρόφου Κανελλόπουλου, από τα λοιπά ΜΜΕ
"Εφ.Συν", 06/12/19


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου