οι κηπουροι τησ αυγησ

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

"...Από τους 30.000 εκτοπισθέντες Έλληνες εκ των παραλίων του Πόντου το 1921 στο Χαρκούτ, έφθασαν μόλις 5.000. Οι άλλοι εκτελέστηκαν ή πέθαναν στον μακρύ δρόμο της εξορίας. Μετρήσαμε καθ΄οδόν 3.000 πτώματα κατά μήκος των οδών, βορά των σκύλων, των λύκων και των γυπαετών, διότι απαγορεύουν οι Τούρκοι στους συγγενείς τους να τούς θάψουν! Τούρκοι αξιωματικοί και στρατιώτες προβαίνουν σε ανήκουστους βιασμούς γυναικών και παρθένων, τας οποίας εγκαταλείπουν ημιθανείς επί των οδών "γιά να ψοφίσουν εκεί" όπως έλεγαν...Είναι απερίγραπτος ο κυνισμός τους, που ομολογούν ότι μέσα από τις μάζες των εκτοπισμένων συλλαμβάνουν γυναίκες και τις οδηγούν στα χαρέμια τους..."

Από την "ΕΣΤΙΑ", κύριο θέμα


"ΕΣΤΙΑ", 09/12/19



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου