οι κηπουροι τησ αυγησ

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Η ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ ΕΠΙΤΙΜΟ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΕΘΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΙΩΑΝΝΗ ΒΕΡΥΒΑΚΗ....

"ΕΣΤΙΑ", 20/06/19


ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ: 
Την "αδυναμία" που είχε ο εκλιπών Στρατηγός Ι. Βερυβάκης στους Αεροπόρους που εστελέχωναν το Επιτελείο του ΓΕΕΘΑ, μού θύμισε χθες-όλως ορθώς-φίλος Πτέραρχος στο κατευόδιο γιά τον Επίτιμο Α/ΓΕΕΘΑ από το Κοιμητήριο Παπάγου, όπου παρέστησαν πολλοί συνάδελφοί του, Επίτιμοι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ και ΓΕΣ, ο πρώην ΥΕΘΑ Ι. Βαρβιτσιώτης, βεβαίως πολλοί απόστρατοι κυρίως του ΣΞ., συντοπίτες του Κρητικοί και δικοί του άνθρωποι.  Λιτή η κηδεία του, όπως άρμοζε σε έναν Στρατιώτη, δεν εκφωνήθηκαν επικήδειοι, παρά μόνον η παρουσίαση της στρατιωτικής του σταδιοδρομίας, από Υποστράτηγο του ΓΕΣ. Επειδή διατηρούσα κάποια επαφή μαζύ του, θα κρατώ πάντοτε την ιδιαίτερη εκτίμηση που έτρεφε στο πρόσωπο του παραιτηθέντος το 1990 Α' Υπαρχηγού του στο ΓΕΕΘΑ, Αντιπτεράρχου(Ι) Χαρ. Σταυρακάκη, όταν η τότε Κυβέρνηση  της ΝΔ επανέφερε αποστράτους γιά την ηγεσία της ΠΑ (Α/ΓΕΑ και Α/ΤΑ). "Τού είπα, Μπάμπη, σκέψου το πάλι, μού είχε εκμυστηρευθεί, όταν ήλθε στο γραφείο μου γιά να μού ανακοινώσει την παραίτησή του"(....). Η συνέχεια είναι γνωστή, ο Πτέραρχος έφυγε από τη ζωή το 2007. Να σημειώσω την παρουσία του ΥΕΘΑ, Ναυάρχου Ευάγ. Αποστολάκη, σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής εξοδίου ακολουθίας, μέχρι και τον ενταφιασμό του Στρατηγού με στρατιωτική στολή , όπως και στον καφέ που προσφέρθηκε αμέσως μετά. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ στο πρόσωπο του ΥΕΘΑ Ευάγ. Αποστολάκη (δεν παρέστη ο ΑΝΥΕΘΑ, οι ΣΥΡΙΖΑίοι δεν είναι μιιλιταριστές, ως γνωστόν...) και οι παραστάντες Αρχηγοί ΓΕΝ και ΓΕΑ, έδειξαν τον δρόμο της συνέχειας και της συνοχής της οικογένειας των ΕΔ. Όπως και θα έπρεπε!
Σεραφείμ Χ. Μηχιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου