οι κηπουροι τησ αυγησ

Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

«...Η πολιτική της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έχει ένα τραύμα. Ιστορικό, φιλοσοφικό, δημοκρατικό, πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό. Ένα τραύμα ανεπούλωτο. Τον εμπαιγμό που έγινε στο δημοψήφισμα του 2015» υπογράμμισε. «Από την ανατροπή, την περιφρόνηση και τον διασυρμό του δημοψηφίσματος και μετά το χρονικό της διακυβέρνησης από τον κ. Τσίπρα και τα υπόλοιπα μέλη της κυβέρνησης είναι το σύγχρονο εγχειρίδιο για τον πολιτικό αμοραλισμό...».

Από "ΤΑ ΝΕΑ" (ηλεκτρονική έκδοση)



Με βαρείς χαρακτηρισμούς αναφέρθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ και τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα ο δικηγόρος και πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού, Νίκος Κωνσταντόπουλος.

Μιλώντας για την κυβέρνηση, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην εκπομπή One Talk, ο κ. Κωνσταντόπουλος χαρακτήρισε «ύβρις» να για την ιστορία της Αριστεράς να θεωρούμε ότι συνέχεια των αγώνων που έδωσαν γενιές με κόστος ζωής είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με την κ. Παπακώστα, με τον κ. Καμμένο, με τον κ. Παπαγγελόπουλο και όλα τα υπολείμματα από ένα ηττημένο ΠΑΣΟΚ.

«Η πολιτική της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έχει ένα τραύμα. Ιστορικό, φιλοσοφικό, δημοκρατικό, πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό. Ένα τραύμα ανεπούλωτο. Τον εμπαιγμό που έγινε στο δημοψήφισμα του 2015» υπογράμμισε. «Από την ανατροπή, την περιφρόνηση και τον διασυρμό του δημοψηφίσματος και μετά το χρονικό της διακυβέρνησης από τον κ. Τσίπρα και τα υπόλοιπα μέλη της κυβέρνησης είναι το σύγχρονο εγχειρίδιο για τον πολιτικό αμοραλισμό».

Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, «η Ελλάδα αντιμετωπίζεται ως πειραματόζωο». Αναφερθείς στα Μνημόνια είπε πως, όχι μόνο δεν έχουν τελειώσει, αλλά οι δεσμεύσεις τους έχουν εγκλωβίσει την επόμενη γενιά.

Τέλος, εξέφρασε την πεποίθηση πως «η συνθηκολόγηση που έγινε μετά το δημοψήφισμα του 2015 ήταν αποτέλεσμα προσωπικής στρατηγικής του κ. Τσίπρα και μιας μικρής ομάδας γύρο του».

Πηγή: onetv.gr 


ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Tην πεποίθησή του ότι η κυβέρνηση επιχείρησε να χειραγωγήσει τη Δικαιοσύνη εξέφρασε μέσα από την εκπομπή One Talk ο δικηγόρος και πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού, Νίκος Κωνσταντόπουλος.


Ο κ. Κωνσταντόπουλος, με αφορμή τη συζήτηση για τη δίκη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου έστρεψε τα πυρά του κατά του υπουργού Δικαιοσύνης, Μιχάλη Καλογήρου, ο οποίος είπε πως υπάρχει ζοφερό κλίμα στη Δικαιοσύνη. Ο κ. Κωνσταντόπουλος απάντησε πως «όταν είσαι υπουργός δεν κάνεις διαγνώσεις, αλλά εξηγείς στην κοινωνία.

Αν υπάρχει ζοφερό κλίμα σε τι συνίσταται, ποιες είναι συνέπειές του, ποιες οι επιρροές του στον τρόπο λειτουργίας, από ποιες αιτίες δημιουργήθηκε, ποιοι είναι οι λόγοι που αφήνουν αυτό το ζοφερό κλίμα διατηρείται και αφού ενημερώσεις πας σπίτι σου». «Δεν μπορεί να είσαι υπουργός και να μιλάς για προβληματική Δικαιοσύνη. Στα χέρια τους έγινε προβληματική η δικαιοσύνη» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

«Δεν ήμουν εγώ που έκανα τους χειρισμούς με την κ. Θάνου, με την κ. Δημητρίου» υπογράμμισε και συμπλήρωσε «όταν αιωρούνται κατηγορίες περί ‘’ρασπουτινισμού’’ στη Δικαιοσύνη, καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για μηχανισμό εξουσίας παραθεσμικής που επιβάλλεται στη λειτουργία της».

Σε ερώτηση αν πιστεύει πως η κυβέρνηση επιχείρησε να χειραγωγήσει τη Δικαιοσύνη, απάντησε θετικά και συμπλήρωσε πως «δεν έβαλα εγώ αρμόδιο για θέματα δικαιοσύνης τον κ. Παπαγγελόπουλο». Για να καταλήξει πως «όταν άκουσα ότι ο Παπαγγελόπουλος ήταν επίλεκτος της κυβέρνησης ως αρμόδιος για έναν τομέα θεμάτων της Δικαιοσύνης διαμαρτυρήθηκα.

Εκεί έμαθα ότι βασικό του προσόν ήταν πως υπήρξε η σκιά του κ. Παυλόπουλου. Η επιλογή όμως έγινε επειδή ήταν γείτονας του Τσίπρα. Δεν μπορούμε να κάνουμε υπουργούς τους γείτονές μας».

Πηγή: onetv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου