οι κηπουροι τησ αυγησ

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΧΤΣΙΟΓΛΟΥ...

Από τα παραπολιτικά του "ΕΘΝΟΥΣ"

"ΕΘΝΟΣ", 11/01/18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου