Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017
ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΘΗΜΑΓΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ...- ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ;....- ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!...- ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΘΑΝΟΥ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ;...- ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΟ ΔΝΤ...- ΜΕ ΕΥΣΧΗΜΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ;...- ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΡΙΖΑΙΪΚΗ (ΑΝ)ΑΛΗΘΕΙΑ;...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου