Είμαι περίπου βέβαιος ότι ο σύντροφος Μήτσος, "γκουρού" του κλώνου της "Ε", που δημοσιοποιεί-δίχως και να κατονομάζει, σεμνότητι γαρ- τη βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ που φιλοξενεί στο σπίτι της πρόσφυγες, προτρέπων δημοσίως τους πολίτες να ακολουθήσουν την κίνησή της, θα είναι, αν δεν είναι ήδη και δεν το γράφει σεμνότητι γαρ και δη εμφύτου και αυτού, ο πρώτος που το κάνει, γιά να δώσει το καλό παράδειγμα. Αν ήμουν, πάντως, στη θέση του θα κινητοποιούσα και την όλη εφημερίδα της "Εφ.Συν", προκειμένου να μισθώσει χώρους, ιδία αυτής δαπάνη(δοτική), γιά τη φιλοξενία προσφύγων, από το πενιχρό της υστέρημα, ως ανεξάρτητη-συνεταιριστική εφημερίδα με περιορισμένα έσοδα, ή έστω τους συντάκτες της αφ΄εαυτών "μαζικά". Θα είναι κρίμα να παραμείνει η "ιδέα Τρίμη" (άλλο ένα) πυροτέχημα αριστερού εντυπωσιασμού...
Από το ημερολόγιό μου στο fbπρο πέντε ετών
 |
| "Εφ.Συν"', 09/03/16 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου