οι κηπουροι τησ αυγησ

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Δύσκολο πράγμα να είσαι κυβερνητική εφημερίδα, πιό πολύ δεν γίνεται)!), όπως ο κλώνος της "Ε", και να νομίζεις πως ισορροπείς μεταξύ του πρωτοσέλιδου και του εσωτερικού θέματος αναφοράς, ανάμεσα σε "Ψαλίδι-ντρέπονται να πουν το πολλοστό;-στις επικουρικές, διετής χάρη στις κύριες" και στο "Αισιόδοξα τα πράγματα γιά τις κύριες συντάξεις". Σεβασμός στους αναγνώστες τους ΟΥΔΕΙΣ και βεβαίως συνειδητή παραπλάνηση γιά τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ που επωάζεται η αριστεροδεξιά μας κυβέρνηση. Ποιός δεν υποκλίνεται σε μία τέτοια "ανεξάρτητη-συνεταιριστική δημοσιογραφία" με την...ανοικτή παλάμη, που, μόνον αυτή, φαίνεται να τούς πρέπει.Στην ουσία, αν κανείς διαβάσει πίσω από τα μισόλογά τους γιά να σώσουν ό,τι νομίζουν ότι σώζεται από την ελλείπουσα αξιοπιστία της συγκυβέρνησης, κόβονται κι άλλο αμφότερες οι συντάξεις,επικουρικές και κύριες, άλλη μία φορά. Αυτές είναι οι "κόκκινες" γραμμές τους, εντός ΠΟΛΛΩΝ εισαγωγικών!....

Από το ημερολόγιό μου στο fb

προ πέντε ετών




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου