οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

ΔΥΟ ΠΑΝΑΞΙΟΙ ΠΤΕΡΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΚΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΡΑΤΕΥΘΗΣΑΝ: ΑΝΤΙΠΤΕΡΑΡΧΟΣ Γ. ΠΕΤΚΟΣ- ΥΠΟΠΤΕΡΑΡΧΟΣ Γ. ΔΡΙΤΣΑΚΟΣ...

Από το ημερολόγιό μου στο fb

προ έξι ετών



Από "ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής

Κρίσεις γιά τις κρίσεις στην κορυφή της ιεραρχίας της Πολεμικής Αεροπορίας, από "ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής". Πράγματι οι επιλογές να αποστρατευθούν ο Επιτελάρχης ΓΕΕΘΑ Αντιπτέραρχος(Ι) Γιώργος Πέτκος και ο Υπαρχηγός ΓΕΑ Υποπτέραρχος(Ι) Γιώργος Δριτσάκος έχουν σχολιασθεί αρνητικώς, διότι θεωρούνται στελέχη της ΠΑ αξιόλογα και αθόρυβοι, με έργο στις θέσεις όπου εκλήθησαν να υπηρετήσουν και με θετική αύρα. Η αποστρατεία τους δεν στέλνει καλό μήνυμα στον κόσμο της Πολεμικής Αεροπορίας. Δεν έπρεπε!..

Σ.Χ.Μ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου