ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗ: Η Τουρκία, έπειτα από μία πολύμηνη ελληνοτουρκική κρίση και με τη διεθνή κοινότητα να την καταγγέλλει, φαίνεται ότι επιμένει στην τακτική των προκλήσεων. Αυτό φανερώνουν και οι τελευταίες δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας, η συνεχής επιθετική ρητορική της, το blame game αλλά και η προπαγάνδα. Οπως ο πρόσφατος ισχυρισμός περί δήθεν παρενόχλησης του τουρκικού ωκεανογραφικού «Τσεσμέ» από ελληνικά μαχητικά. Απέναντι σ' όλα αυτά η Αθήνα δεν «τσιμπάει». Και πολύ καλά κάνει. Δείχνει προσηλωμένη στον σχεδιασμό της που είναι η ενδυνάμωση των γνωστών συμμαχιών της (με ΗΠΑ και Γαλλία), η οικοδόμηση νέων, όπως με χώρες του αραβικού τόξου (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία), αλλά και η συνεργασία με χώρες-«κλειδιά» στην περιοχή, όπως το Ισραήλ και η Αίγυπτος. «Αυτοί κάνουν πολιτική άλλων εποχών και βγάζουν το "Τσεσμέ", εμείς "χτίζουμε" συμμαχίες» έλεγε προ ημερών ανώτατος παράγοντας του υπουργείου Αμυνας την ώρα που η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του «Πενταγώνου» επισκεπτόταν το Αμπου Ντάμπι. Και σε αυτή τη γραμμή πρέπει να παραμείνουμε....
Από "ΤΑ ΝΕΑ"
 |
| "ΤΑ ΝΕΑ", 09/03/21 |
«Το Κάιρο δεν έχει καμία πρόθεση να διαπραγματευθεί με την Αγκυρα τις θαλάσσιες ζώνες» ανέφερε στον Νίκο Δένδια ο αιγύπτιος ΥΠΕΞ Σάμεχ Σούκρι
ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΦΩΤΑΚΗ
ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΚΛΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου