οι κηπουροι τησ αυγησ

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

ΕΠΙΣΠΕΥΔΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ, ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ...ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ, ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!

Η τακτή, ανά Σάββατο, ανοικτή επιστολή 
προς τον Πρωθυπουργό...

"ΕΣΤΙΑ", 10-11/02/18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου