οι κηπουροι τησ αυγησ

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

"....Αν νομίζουν ότι θα καταφέρουν το τέλειο έγκλημα να συκοφαντήσουν, να πετάξουν τη λάσπη στον ανεμιστήρα και μετά να πουν ότι η Βουλή δεν εξετάζει τίποτα επί της ουσίας, δεν καλεί καν τους «προστατευόμενους» μάρτυρες γιατί έχει επέλθει παραγραφή, κάνουν μεγάλο λάθος. Ποιος εισαγγελικός λειτουργός, ανεξάρτητος και έντιμος, θα αρνηθεί να κινήσει την ποινική διαδικασία κατά των «μαρτύρων» και των συνεργών τους για συκοφαντική δυσφήμηση, ψευδορκία, σύσταση και συμμορία και ένα σωρό άλλα εγκλήματα; Ποιο αστικό δικαστήριο θα αρνηθεί να εκδικάσει αγωγές αποζημίωσης; Ποια Βουλή θα αρνηθεί τη συγκρότηση επιτροπής με ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς για τη διερεύνηση παραγεγραμμένων πράξεων αν το ζητήσει ο ενδιαφερόμενος, όπως προβλέπει ρητά το άρθρο 86 παρ. 5 του Συντάγματος; Ποιος θα παρεμποδίσει την επόμενη Βουλή να αποσαφηνίσει τη νομοθεσία περί «μαρτύρων δημοσίου συμφέροντος», η οποία ούτως ή άλλως παραβιάζεται κραυγαλέα στην προκειμένη περίπτωση; Οχι, δεν θα ξεφύγουν με υπεκφυγές. Δεν θα περάσει το λαθρεμπόριο λάσπης, υπάρχουν πάμπολλοι εθνικοί και διεθνείς νομικοί φραγμοί. Θα βγουν οι κουκούλες...."


Σαμαράς και Βενιζέλος, Στουρνάρας και Λοβέρδος,
από "ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ"






                               "ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 10-11/02/18

Η συνέντευξη Σαμαρά στο Διονύση Νασόπουλο

«Απαντώ στη συκοφαντία μηνύοντας τους συκοφάντες. Κι όποιος άλλος χρειαστεί να ελεγχθεί, θα ελεγχθεί στην πορεία. Και θα μηνυθεί στην πορεία. Θα τους πάω μέχρι τέλους!..», αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο Αντώνης Σαμαράς για την στοχοποίησή του στην υπόθεση της Novartis, ενώ εξαπολύει δριμύ κατηγορώ κατά του Αλέξη Τσίπρα τον οποίο συνδέει ευθέως με μια «σκευωρία» που βασίζεται σε «στημένους ανώνυμους μάρτυρες».

Ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρει ότι η δικογραφία ήδη καταρρέει, αφήνει βαρύτατες αιχμές για τους χειρισμούς της εισαγγελέως Διαφθοράς Ελένης Τουλουπάκη και παράλληλα θεωρεί αυτονόητο ένα αντιπολιτευτικό μέτωπο: «Ολοι όσοι επιθυμούν "φυγή προς τα μπρος" για τη χώρα, με μεταρρυθμίσεις, δεν πρόκειται να συμβιβαστούν με το Μαδουριστάν που στήνει ο κ. Τσίπρας», είναι το δικό του μήνυμα.

Διαβλέπετε ότι στόχος, μαζί με τον Σαμαρά, είναι το «παλαιό σύστημα»; 

Αυτοί είναι το "παλιό". Ο,τι πιο σάπιο υπήρχε στο "παλιό". Κοιτάξτε, σπατάλη στο χώρο της δημόσιας υγείας υπήρχε, και μεγάλη μάλιστα. Διαφθορά στο χώρο του φάρμακου υπήρχε. Η κυβέρνησή μου ήταν εκείνη που έκοψε τη σπατάλη στο χώρο της υγείας και χτύπησε όσο κανείς στο παρελθόν τη διαφθορά στο χώρο του φαρμάκου. Το 2011 η δημόσια δαπάνη για το φάρμακο ήταν 5,8 δισεκατομμύρια. Και το 2014 την είχαμε ρίξει στο 2,1. Δηλαδή μείωση 63,4%. Ανάμεσα στο 2011 και το τέλος του 2014 ψηφίσαμε πολιτικές που τελείωναν το "πάρτι" για τα καλά. Και το σπουδαιότερο, τις εφαρμόσαμε! Με πολύ μεγάλη δυσκολία, γιατί όλοι όσοι "έχαναν", αντιστάθηκαν λυσσαλέα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν τότε απέναντι! Kαι καταψήφιζε τα πάντα… Κι έρχονται σήμερα όσοι συμμάχησαν τότε με τη διαφθορά να καταγγείλουν όσους χτύπησαν τότε τη διαφθορά κι έφεραν αποτελέσματα. Αυτοί είναι ό,τι πιο σάπιο υπάρχει στο "παλιό"...

Τι περιμένατε και τι σας αιφνιδίασε από αυτές τις εξελίξεις;
Εγώ απ' αυτούς περίμενα τα χειρότερα. Και κάποιοι καλοπροαίρετοι μου έλεγαν τότε: «Μήπως είσαι "υπερβολικός";». Μακάρι να έκανα λάθος, αλλά αυτό πίστευα... Σήμερα οι ίδιοι καλοπροαίρετοι ξέρετε τι μου λένε; «Και λίγα μας έλεγες τότε...».

Είναι αντιπερισπασμός για το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα ή πρόκειται για σχεδιασμό με μεγαλύτερο βάθος;

Προφανώς είναι αντεκδίκηση. Πήγαν να διασπάσουν τη ΝΔ. Δεν τους βγήκε! Πήγαν να διαχωρίσουν τον λαό από τη ΝΔ. Δεν τους βγήκε. Ο Κυριάκος το χειρίστηκε πολύ καλά. Πήγαν να βγάλουν «ακραίους» και «γραφικούς» όσους κατέβηκαν στο Σύνταγμα. Ο θαρραλέος Μίκης τους το χάλασε. Κι ύστερα πέρασαν στην αντεκδίκηση για το συλλαλητήριο. Οχι απλώς σε «αντιπερισπασμό»... Ο χρόνος που επέλεξαν το δείχνει - ακριβώς μια μέρα μετά. Τα λάθη που έκαναν στην καθοδήγηση των στημένων "ανώνυμων" μαρτύρων, τι δείχνουν όλα αυτά; Βιασύνη και πανικό δείχνουν!

Η μήνυση κατά Τσίπρα - Παπαγγελόπουλου υποδηλώνει ότι θεωρείτε τον Πρωθυπουργό και τον αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης ως ηθικούς αυτουργούς; Γιατί εξαιρείτε τον υπουργό Δικαιοσύνης ή ακόμη περισσότερο κάποιους δικαστικούς λειτουργούς; 
 
Προσπάθησαν να με εμπλέξουν σε μια βρωμερή υπόθεση. Χωρίς στοιχεία, χωρίς αποδείξεις, με στημένους ανώνυμους μάρτυρες, με δικογραφία γεμάτη λάθη, που καταρρέει. Εγώ απαντώ στη συκοφαντία μηνύοντας τους συκοφάντες. Κι όποιος άλλος χρειαστεί να ελεγχθεί, θα ελεγχθεί στην πορεία. Και θα μηνυθεί στην πορεία. Θα τους πάω μέχρι τέλους!.. Εδώ έχουμε τον πρώην πρωθυπουργό να μηνύει τον τωρινό. Κι αυτό έχει βαριά συμβολική σημασία πλέον και ακόμα βαρύτερες πολιτικές συνέπειες. Οπως σας είπα, θα τους πάω μέχρι τέλους. Η συκοφαντία αυτή θα αποδειχθεί πλήρως. Και η σκευωρία θα έλθει στο φως. Οταν είσαι αθώος και σε κατηγορούν για τέτοια πράγματα, ο μόνος τρόπος να αμυνθείς είναι να τους κάνεις μήνυση. Είναι τόσο αστείες οι κατηγορίες και τόσο κακότεχνο το στήσιμο των ψευδομαρτύρων που δεν θα τη γλιτώσουν. Από αυτή την υπόθεση κάποιος τελικά θα καταδικαστεί. Και δεν θα είμαι εγώ!
Γιατί εγώ ξέρω ότι είμαι αθώος και καθαρός. Αλλοι πρέπει να ανησυχούν.

Φαντάζομαι ότι δεν περιμένετε η Βουλή να παραπέμψει τον Πρωθυπουργό...

Η σημερινή Βουλή δεν θα τον παραπέμψει γιατί ο ίδιος προστατεύεται από την ασυλία που του δίνει η τωρινή πλειοψηφία. Αλλά στην επόμενη Βουλή δεν θα έχει την πλειοψηφία και δεν θα έχει ασυλία. Και τότε...

Αυτή η Βουλή, όμως μπορεί να προχωρήσει σε Προανακριτική Επιτροπή για τις καταγγελίες των "προστατευομένων μαρτύρων". Είναι εξέλιξη που μάλλον αναμένετε;

Ναι, αλλά με μάρτυρες χωρίς κουκούλες! Εμείς επεκτείναμε την "προστασία μαρτύρων" για υποθέσεις οργανωμένης διαφθοράς όπου πραγματικοί μάρτυρες θα κινδύνευαν. Η δική μας κυβέρνηση το έκανε. Για να χτυπήσουμε τη διαφθορά!
Οχι για να σπιλώσουμε τους πολιτικούς μας αντιπάλους, όπως κάνει σήμερα η κυβέρνηση Τσίπρα. Δεν υπάρχει στον κόσμο δημοκρατία που δέχεται να δικάζονται πολιτικοί με στημένους ανώνυμους! Κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως κάθε φορά που έρχεται ένα κόμμα στην κυβέρνηση θα μπορούσε να εξοντώνει τους πολιτικούς του αντιπάλους με στημένες «δίκες». Αυτό δεν είναι σύγχρονη δημοκρατία - είναι...«Μαδουριστάν»!

Κυβερνητικά στελέχη λένε πως τα στοιχεία του FBI αναφέρουν και το όνομά σας...

Λάθος! Αν διαβάσετε την "αλληλογραφία", η εισαγγελέας Τουλουπάκη ζήτησε τα στοιχεία που έχει από τη δική του έρευνα το FBI για την Ελλάδα. Και όταν της στάλθηκαν, δεν βρέθηκε τίποτε για τον Σαμαρά! Κι ύστερα, πάλι η εισαγγελέας ζήτησε από το FBI αν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά σε έρευνα 7 πολιτικών προσώπων, μεταξύ των οποίων και για τον Σαμαρά. Και το FBI της έδωσε την άδεια... Αλλά την επιλογή αυτών των πολιτικών προσώπων την έκανε η κυρία εισαγγελέας, όχι το FBI! Και, το κυριότερο, και τη δεύτερη φορά τα στοιχεία του FBI δεν αναφέρουν τίποτε για Σαμαρά.

Η Novartis είναι το εκλογικό όχημα της κυβέρνησης; Μπορεί να αποτελέσει ένα σκηνικό για κάλπες;
Παντού αλλού στον κόσμο - γιατί πρόκειται για διεθνές σκάνδαλο - η διερεύνηση των παράνομων δραστηριοτήτων της εταιρείας έγινε χτυπώντας τα κυκλώματα στην εμπορία του φάρμακου. Εδώ προσπαθούν να σπιλώσουν τους πολιτικούς που κατά κύριο λόγο χτύπησαν τη διαφθορά στο χώρο του φάρμακου. Δεν σας λέει κάτι αυτό; Κοιτάξτε: Πήγαν να στήσουν προεκλογικό σκηνικό με ερώτημα "αν τα πήραν" οι πολιτικοί τους αντίπαλοι. Αλλά τους χαλάσαμε τα σχέδια. Γιατί τώρα το δίλημμα που θα επικρατήσει θα είναι το ανάποδο: αν θα κάτσουν στο εδώλιο όσοι έστησαν τη σκευωρία και τη συκοφαντία των πολιτικών τους αντιπάλων. Ο κόσμος καταλαβαίνει πια ότι στήθηκε μια κανονική σκευωρία.

Ο κόσμος ξέρει ποιοι χτύπησαν τη διαφθορά και ποιοι συμμάχησαν μαζί της. Ο κόσμος ξέρει ποιοι πάνε να στήσουν καθεστώς Μαδούρο στην Ελλάδα. Κι έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πέσει στο λάκκο που έσκαβε για άλλους.
Η ακραία πόλωση τι θα αφήσει πίσω; Ανησυχείτε ότι μπορεί να αφήσει σημάδια και στην κοινωνία;

Εγώ έκανα εθνική συναίνεση με τους παλαιότερους πολιτικούς μου αντιπάλους. Οταν ο λαός μού έδωσε την εντολή να τα βρω μαζί τους, κάναμε κυβέρνηση που έβγαζε τη χώρα από την κρίση και την έβγαζε από τα Μνημόνια κανονικά. Οχι με νέα Μνημόνια και υποθήκευση της δημόσιας περιουσίας για 99 χρόνια! Οχι με συντριπτική υπερφορολόγηση των πάντων... Εμείς, λοιπόν, κάναμε συναίνεση όταν χρειάστηκε. Αλλά «συναίνεση» με συκοφάντες και με παρακρατικούς δεν υπάρχει. Αντίθετα, η κάθαρση από το «κόκκινο παρακράτος» - όπως κατήγγειλαν και δικοί τους πρώην υπουργοί - θα λειτουργήσει λυτρωτικά και ενωτικά για την κοινωνία.

Η αντιπολίτευση πρέπει να δημιουργήσει ένα κοινό μέτωπο μπροστά σε αυτό το σκηνικό; 
 
Προφανώς. Κι όπως βλέπετε, και από τον χώρο της αντιπολίτευσης καταδικάζονται όλα αυτά με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο.
Ολοι όσοι επιθυμούν "φυγή προς τα μπρος" για τη χώρα, με μεταρρυθμίσεις, δεν πρόκειται να συμβιβαστούν με το Μαδουριστάν που στήνει ο κ. Τσίπρας.

"ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 10-11/02/18


ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ,
Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος


Από τα στοιχεία της δικογραφίας που έχω δει και με αφορούν:

Πρώτον, οι μαρτυρίες είναι απολύτως ψευδείς. Ουδέποτε έλαβα ως υπουργός Οικονομικών οποιαδήποτε απόφαση που να ωφέλησε άμεσα ή έμμεσα τη Novartis. Προκαλώ τον οποιονδήποτε να προσκομίσει στοιχεία περί του αντιθέτου. Οι μάρτυρες λένε ασυναρτησίες, δεν γνωρίζουν για τι πράγμα μιλάνε, αγνοούν βασικά στοιχεία κατανομής αρμοδιοτήτων στα υπουργεία. Την περίοδο που ήμουν υπουργός Οικονομικών ελήφθησαν σκληρά μέτρα μείωσης της φαρμακευτικής δαπάνης, η οποία έπεσε κάτω από το μισό σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Η Novartis βεβαίως και δεν εξαιρέθηκε από αυτό.

Δεύτερον, η σύζυγός μου έχει διαφανή επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν εγώ γίνω υπουργός. Ολες οι δραστηριότητες της εταιρείας της γίνονται με νόμιμα παραστατικά και τιμολόγια, τα δε εισοδήματά της συμπεριλαμβάνονται στις φορολογικές μας δηλώσεις και στο πόθεν έσχες που καταθέτω εγώ. Σας θυμίζω την εισβολή της Οικονομικής Αστυνομίας στα γραφεία της τον Σεπτέμβριο του 2016, την ημέρα που η Τράπεζα της Ελλάδος έλαβε αποφάσεις αλλαγής του Διοικητικού Συμβουλίου μιας συγκεκριμένης τράπεζας. Αφαιρέθηκαν και ελέγχθηκαν όλα τα αρχεία της και ουδέν μεμπτόν βρέθηκε ενάμιση χρόνο τώρα.

Τρίτον, τα περί δήθεν δωροδοκίας μου, που αναφέρουν οι μάρτυρες είναι γελοία, αισχρά και συκοφαντικά και θα αντιμετωπιστούν στα δικαστήρια. Σύμφωνα με εκτίμησή μου οι μάρτυρες τελούν κατά πάσα πιθανότητα υπό καθεστώς εκβίασης και τους έχει ζητηθεί να πουν αυτές τις αναίσχυντες συκοφαντίες. Με άλλα λόγια εκτιμώ ότι δεν μιλούν οι μάρτυρες, αλλά μιλούν άλλοι με το στόμα των μαρτύρων. Τα εισοδήματά μας και τα περιουσιακά μας στοιχεία είναι αυτά που περιλαμβάνονται στο πόθεν έσχες. Δεν έχουμε καταθέσεις στο εξωτερικό. Ολες μας οι καταθέσεις είναι σε ελληνικές τράπεζες.

Τέταρτον, από τα παραπάνω συμπεραίνω ότι αυτή η υπόθεση είναι μια στημένη σκευωρία με συγκεκριμένη πολιτική στόχευση. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό εις βάρος μου τα τελευταία τρία χρόνια. Σας θυμίζω τις επιθέσεις το πρώτο εξάμηνο του 2015, τις επιθέσεις στη σύζυγό μου και σε μένα προσωπικά μετά την αλλαγή του ΔΣ της συγκεκριμένης τράπεζας και την πρόσφατη σκευωρία με το πόθεν έσχες μου η οποία κατέρρευσε μία εβδομάδα μετά. Δεν πτοούμαι από τις επιθέσεις, θα συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου ως διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, όπως πρέπει. Νιώθω όμως ντροπή και αηδία για τις μεθοδεύσεις αυτές που καταλύουν το κράτος δικαίου, σπιλώνουν χαρακτήρες και καταρρακώνουν το κύρος της χώρας στο εξωτερικό.


                                         "ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 10-11/02/18


Η συνέντευξη Βενιζέλου, στο Διονύση Νασόπουλο

«Η κυβέρνηση νόμιζε ότι θα λασπώσει πρόσωπα που την ενοχλούν. Η κοινωνία δεν τσιμπάει» διαμηνύει ο Βαγγέλης Βενιζέλος, προεξοφλώντας ότι με τους χειρισμούς που συνοδεύουν την υπόθεση Novartis θα ασχοληθούν λίαν συντόμως τόσο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όσο και το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφέρει στα «ΝΕΑ» ότι η κυβέρνηση «θα βρει απέναντί της όλους εκείνους που πιστεύουν στην κοινοβουλευτική δημοκρατία, το κράτος δικαίου, τη διάκριση των εξουσιών» και τονίζει με έμφαση ότι το «λαθρεμπόριο λάσπης» δεν θα περάσει καθώς υπάρχουν πάμπολλοι εθνικοί και διεθνείς νομικοί φραγμοί και εντέλει «θα βγουν οι κουκούλες».

Από την αναζήτηση συναίνεσης για το ζήτημα του ονόματος της ΠΓΔΜ, η κυβέρνηση με όχημα την υπόθεση Novartis κινείται πλέον σε τροχιά μετωπικής ρήξης με την αντιπολίτευση. Γιατί συνέβη αυτό;

Το αφήγημα της «καθαρής εξόδου» από το Μνημόνιο δεν συγκροτείται και δεν πείθει. Success story δεν υπάρχει. Αυτά που επιδιώκουμε για μετά το 2019 μπορούσαν να έχουν επιτευχθεί με πολύ καλύτερο τρόπο το 2015 αν συνεχιζόταν η πορεία του 2014. Η κυβέρνηση προσπάθησε λοιπόν να μετακινηθεί στο πεδίο της εξωτερικής πολιτικής. Οχι όμως για να διαμορφώσει συναίνεση, αλλά για να μεταφέρει στην αντιπολίτευση το πρόβλημα της διαφωνίας ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Ξέρετε ότι τοποθετήθηκα λέγοντας την αλήθεια στο όνομα του εθνικού συμφέροντος και χαίρομαι γιατί η ΔΗΣΥ ακολούθησε την ίδια γραμμή. Η ΝΔ έκανε την επιλογή να διαφυλάξει την κομματική της ενότητα την οποία και προέταξε. Εχω πει ότι το momentum επέτρεπε αρχικά να διαμορφωθεί μια λύση. Τώρα, όμως, λόγω των συσχετισμών στη γειτονική χώρα και λόγω της μικροκομματικής αντίληψης που επικράτησε, μια ολοκληρωμένη και οριστική συμφωνία με την ΠΓΔΜ είναι πολύ δύσκολο να προκύψει και να συγκεντρώσει ευρεία συναίνεση. Θεωρώ λοιπόν ότι η ηγετική ομάδα της κυβέρνησης θέλησε να δημιουργήσει με όχημα τις αθλιότητες στην υπόθεση Novartis εσωτερικό πρόβλημα στην αξιωματική αντιπολίτευση. Παράλληλα δε να στοχεύσει στον μεσαίο χώρο πρόσωπα που δεν θα φλερτάρουν ποτέ με την ιδέα της συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ ώστε να υποκατασταθούν οι ΑΝΕΛ. Το σχέδιο αυτό ήταν εκ γενετής γελοίο. Βρίσκουν απέναντί τους όλους εκείνους που πιστεύουν στην κοινοβουλευτική δημοκρατία, το κράτος δικαίου, τη διάκριση των εξουσιών. Η σύγκρουση γίνεται πλέον στο μέτωπο των θεσμών. Είχα προβλέψει πολλές φορές ότι πλησιάζοντας προς το τέλος της θητείας της παρούσας Βουλής θα προκύψει θεσμική κρίση και αυτό συμβαίνει τώρα. Υπάρχουν πλέον συνθήκες ρήξης με όσους βιάζουν και διαστρέφουν θεμελιώδεις θεσμούς της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Η κυβέρνηση νόμιζε ότι θα λασπώσει πρόσωπα που την ενοχλούν. Η κοινωνία δεν τσιμπάει.

Από τους έως τώρα χειρισμούς της κυβέρνησης αλλά και της Δικαιοσύνης στην υπόθεση αυτή ανακύπτουν θεσμικά ζητήματα;

Η κυβέρνηση δεν έχει κανένα σεβασμό στους θεσμούς, δεν αντιλαμβάνεται τι σημαίνει διάκριση των εξουσιών. Εκθέτει συνεχώς εισαγγελικούς λειτουργούς που τους εμφανίζει ως παρακολούθημά της. Ο Πρωθυπουργός, διάφοροι υπουργοί και μαζί τους φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ μήνες τώρα προαναγγέλλουν το περιεχόμενο καταθέσεων που ανώνυμοι «προστατευόμενοι» μάρτυρες έδωσαν μόλις πριν λίγες εβδομάδες. Ερχεται στη Βουλή φάκελος με τις καταθέσεις μόνο τριών τέτοιων μαρτύρων που κατά τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας είναι άνευ αποδεικτικής αξίας χωρίς άλλ στοιχεία. Κανένα άλλο στοιχείο δεν υπάρχει στον φάκελο. Τα περιβόητα έγγραφα του FBI δεν λένε τίποτα απολύτως για πολιτικά πρόσωπα και ρητά αναγράφουν ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν σε ποινική διαδικασία. Τα ονόματα επτά πολιτικών προσώπων αναγράφονται όχι επί της ουσίας, αλλά γιατί διαδικαστικά αυτό ζητήθηκε από την ελληνική πλευρά - παρανόμως - για τη δημιουργία εντυπώσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επισκέπτεται την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου την ημέρα που πηγαίνει εκεί η δικογραφία. Ο υπουργός και ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης «μελετούν» παρανόμως τη δικογραφία και παρεμβαίνουν σε εκκρεμή υπόθεση αποφαινόμενοι επί της ουσίας πριν ο φάκελος πάει καν στη Βουλή. Στη δικογραφία δεν περιλαμβάνεται η εισαγγελική διάταξη για την απονομή του καθεστώτος του προστατευόμενου μάρτυρα ούτε η έγκριση του αρμόδιου αντεισαγγελέα του ΑΠ. Το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα δόθηκε χωρίς να πληρούνται οι ουσιαστικές και διαδικαστικές προϋποθέσεις του νόμου. Ολα αυτά θα απασχολήσουν αμέσως και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Στο περιβόητο έγγραφο του FBI το όνομά σας δεν περιλαμβάνεται, ούτε είχατε κάποια σχετική αρμοδιότητα με την αγορά φαρμάκου. Γιατί βρεθήκατε στον κύκλο των πρωταγωνιστών; 
 
Δεν έβαλαν μυαλό από την τύχη που είχαν προηγούμενες προσπάθειές τους. Εκαναν λοιπόν το λάθος να με προκαλέσουν τόσο βάρβαρα και ανόητα. Δεν πρόσεξαν ότι μια αναφορά που γίνεται σε επίσημο έντυπο της Novartis στο ούτως ή άλλως αναρμόδιο υπουργείο Οικονομικών αφορά τον Μάιο του 2012 όταν δεν ήμουν πλέον υπουργός Οικονομικών. Δεν σκέφτηκαν ότι επί των ημερών μου ως υπουργού Οικονομικών κουρεύτηκαν λόγω PSI τα ομόλογα των φαρμακευτικών εταιρειών, που έχασαν έτσι 2,8 δισ., δηλαδή μια ολόκληρη ετήσια δημόσια φαρμακευτική δαπάνη με δεδομένα 2014. Δεν είδαν ότι στο έγγραφο των αμερικανικών Αρχών δεν αναφέρονται καν τα ονόματα Πικραμμένος, Κουτρουμάνης και Βενιζέλος. Δεν διάβασαν τις συνεντεύξεις του κομβικού προσώπου, τότε επικεφαλής της Novartis, που λέει ότι δύο πρόσωπα δεν έχει συναντήσει ποτέ στη ζωή του, τους κ.κ. Πικραμμένο και Βενιζέλο. Δεν μπόρεσαν να κατασκευάσουν καν μια ιστορία.

Η κυβέρνηση προσανατολίζεται στο να διαπιστωθεί από τη Βουλή η παραγραφή των πράξεων που φέρεται να τελέσθηκαν από υπουργούς ώστε η υπόθεση να επιστρέψει στη Δικαιοσύνη που μπορεί να ασχοληθεί ξανά με πρώην πρωθυπουργούς και υπουργούς μόνο αν υπάρξουν ενδείξεις για ξέπλυμα χρήματος. Πώς θα αντιδράσετε σε μια τέτοια εξέλιξη;

Αν νομίζουν ότι θα καταφέρουν το τέλειο έγκλημα να συκοφαντήσουν, να πετάξουν τη λάσπη στον ανεμιστήρα και μετά να πουν ότι η Βουλή δεν εξετάζει τίποτα επί της ουσίας, δεν καλεί καν τους «προστατευόμενους» μάρτυρες γιατί έχει επέλθει παραγραφή, κάνουν μεγάλο λάθος. Ποιος εισαγγελικός λειτουργός, ανεξάρτητος και έντιμος, θα αρνηθεί να κινήσει την ποινική διαδικασία κατά των «μαρτύρων» και των συνεργών τους για συκοφαντική δυσφήμηση, ψευδορκία, σύσταση και συμμορία και ένα σωρό άλλα εγκλήματα; Ποιο αστικό δικαστήριο θα αρνηθεί να εκδικάσει αγωγές αποζημίωσης; Ποια Βουλή θα αρνηθεί τη συγκρότηση επιτροπής με ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς για τη διερεύνηση παραγεγραμμένων πράξεων αν το ζητήσει ο ενδιαφερόμενος, όπως προβλέπει ρητά το άρθρο 86 παρ. 5 του Συντάγματος; Ποιος θα παρεμποδίσει την επόμενη Βουλή να αποσαφηνίσει τη νομοθεσία περί «μαρτύρων δημοσίου συμφέροντος», η οποία ούτως ή άλλως παραβιάζεται κραυγαλέα στην προκειμένη περίπτωση; Οχι, δεν θα ξεφύγουν με υπεκφυγές. Δεν θα περάσει το λαθρεμπόριο λάσπης, υπάρχουν πάμπολλοι εθνικοί και διεθνείς νομικοί φραγμοί. Θα βγουν οι κουκούλες.
"ΤΑ ΝΕΑ/ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ", 10-11/02/18

ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ,
πρώην Υπουργού,
Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της ΔΗ.ΣΥ

Οταν οι ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου το μετατρέπουν σε χαλκείο, τότε όλα είναι πιθανά. Ολα μπορούν να γίνουν σε αυτή τη χώρα. Τίποτε δεν ανήκει στο χώρο του αδιανόητου με το καθεστώς ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Κι αυτό γιατί το σημερινό κυβερνητικό κράμα δεν έχει σχέση με τη Δημοκρατία και το κράτος δικαίου.

Σύμπας ο πολιτικός κόσμος και μαζί με αυτόν και ο ελληνικός λαός την τελευταία εβδομάδα, αρχής γενομένης - όλως τυχαίως - την επομένη του συλλαλητηρίου, γίνονται μάρτυρες της πιο οπερετικής, της πιο θλιβερής και ταυτοχρόνως της πιο επαίσχυντης απόπειρας κατασυκοφάντησης των πολιτικών αντιπάλων της κυβέρνησης. Η απόπειρα αυτή έγινε κάτω από πρωτοφανείς, αντιδικονομικές και πολύ ύποπτες συνθήκες.

Συνθήκη πρώτη: Η συγκεκριμένη υπόθεση προαναγγέλθηκε από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ στις 19.1.2018 όπου μιλούσε για «διαρκές μέτωπο με τη διαπλοκή και τη διαφθορά» και υποσχόταν:
«Σας διαβεβαιώνω ότι εδώ ισχύει απόλυτα αυτό που είπε ο Ευκλείδης στους βουλευτές στην τελευταία συνεδρίαση: Ακόμα δεν έχετε δει τίποτα...».
Συνθήκη δεύτερη: Εκτός από τον Πρωθυπουργό ο κυβερνητικός εταίρος απειλούσε τους πολιτικούς τους αντιπάλους με βάση αυτή την υπόθεση αρκετές μέρες πριν η δικογραφία διαβιβαστεί στην Βουλή.
Συνθήκη τρίτη: Την ημέρα που επρόκειτο η δικογραφία να διαβιβαστεί στη Βουλή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επισκέφτηκε τον Αρειο Πάγο, προφανέστατα τελείως αναρμοδίως, την αρμόδια εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Τουλουπάκη. Και ενώ η δεύτερη δήλωνε ότι αυτή η επίσκεψη δεν είχε καμία σχέση με την υπόθεση, ο υπουργός Δικαιοσύνης όχι μόνο τη συνομολογούσε, αλλά και την δικαιολογούσε όλως ατόπως.
Συνθήκη τέταρτη: Το βράδυ της ίδιας ημέρας το δίδυμο των κυβερνητικών υπουργών για θέματα Δικαιοσύνης μετά από σύσκεψη με τον Πρωθυπουργό έκαναν δηλώσεις on camera επί της ουσίας της υπόθεσης και μάλιστα προδίκαζαν την εξέλιξή της. Ο δεύτερος δε στην ιεραρχία εξ αυτών δήλωνε μπροστά σε όλο το πανελλήνιο ότι είναι ενήμερος για την δικογραφία (!!!) και ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως του ελληνικού κράτους.
Συνθήκη πέμπτη: Διαβιβάστηκε η δικογραφία στη Βουλή… Που περιείχε από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα φαιδρότητες που κατέθεσαν κάποιοι κουκουλοφόροι ψευδομάρτυρες. Παντελής έλλειψη δηλαδή ουσιαστικού αποδεικτικού υλικού, τελείως αναντίστοιχου με όσα έλεγαν οι υπουργοί της κυβέρνησης. Και με βάση αυτές τις φαιδρότητες, με τις οποίες η συμμορία προσπάθησε να συκοφαντήσει τους πολιτικούς της αντιπάλους, απονεμήθηκε στους ψευδομάρτυρες καθεστώς προστασίας ενώ ο νόμος επιβάλλει ρητά το καθεστώς αυτό να απονέμεται μόνο όταν οι καταθέσεις εμπεριέχουν στοιχεία σοβαρά.
Συνθήκη έκτη: Οι κουκουλοφόροι ψευδομάρτυρες, που σε λίγο καιρό θα τους μάθει όλη η Ελλάδα, άρχισαν να καταθέτουν τις άθλιες εικοτολογίες τους κι όχι τις μαρτυρίες τους κατά το τέλος Νοεμβρίου 2017 και η τελευταία κατάθεση έγινε τη μέρα του συλλαλητηρίου της Αθήνας!!! Οι παρακρατικές μεθοδολογίες επιστρατεύτηκαν δηλαδή υπό το κράτος του σκανδάλου των οβίδων της Σαουδικής Αραβίας και των συλλαλητηρίων.


Οι ανωτέρω συνθήκες, αν και θα μπορούσαν να αποτελούν σενάριο για ένα τριτοκλασάτο δικαστικό δράμα, εντούτοις συνθέτουν τη ζοφερή περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην οποία συγγράφει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί η παρούσα κυβέρνηση υπό την καθοδήγηση του Πρωθυπουργού. Στόχος αυτών των μεθοδεύσεων ήταν να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές, όποτε αυτές γίνουν, με σκανδαλολογία εις βάρος της αντιπολίτευσης. Με αθλιότητες τόσο εξόφθαλμες που ταυτίστηκαν με την ανίκητη κατάσταση της γελοιότητας.

Στο σημείο όμως αυτό είμαι υποχρεωμένος να υπογραμμίσω ότι η κακόγουστη και κακοστημένη παράσταση έλαβε τέλος. Την αυλαία της έριξε η δημοσιοποίηση του περιεχόμενου της δικογραφίας. Κι από εδώ και πέρα αρχίζει η αντίστροφη πορεία. Τώρα οι συμμορίτες θα πληρώσουν ακριβά.
Η έννομη τάξη θα θριαμβεύσει. Απλετο φως θα χυθεί και θα αποδοθούν οι ευθύνες σ' αυτούς που επιχείρησαν να θέσουν την αντιπολίτευση εκτός του πολιτικού και εντός του ποινικού πεδίου. Ευθύνες ποινικές, αστικές, πειθαρχικές, πολιτικές. Η πολιτική αλητεία κατ' απομίμηση του κομπανιέρο Μαδούρο θα καταλάβει πως η άνομη επίθεση στην τιμή και την υπόληψη των πολιτικών της αντιπάλων θα συντριβεί. Συντρίβεται άλλωστε ήδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου