![]() |
Ο Αλέξης Τσίπρας είπε λοιπόν 14 φορές «σας κατηγορώ» στον Κυριάκο Μητσοτάκη στην ομιλία του στη Βουλή για την αστυνομική βία. Το οποίο δεν τον κάνει Εμίλ Ζολά, δεν τον κάνει ούτε Παντελή Ζερβό στον «Κατήφορο» του Δαλιανίδη, αλλά δεν είναι το θέμα μας, νομίζω, ασχέτως αν σε αυτό στάθηκαν αρκετά τα ΜΜΕ. Το θέμα μας είναι ότι, αν άκουσες την πρωτολογία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, μένεις με την απορία: τι περιμένει και δεν θέτει ζήτημα εκλογών; Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης το είπε ξεκάθαρα, απευθυνόμενος προς τον Πρωθυπουργό: «Κύριε Μητσοτάκη, θα σας το πω ευθέως: δεν μπορείτε πια». Τελεσίδικη ετυμηγορία. Κατά τον κ. Τσίπρα, ο κ. Μητσοτάκης «δεν μπορεί πια» –για να θεμελιώσει μάλιστα το σκεπτικό της απόφασης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ διάνθισε την πρωτολογία του με τουλάχιστον επτά αναφορές περί κυβερνητικής «αποτυχίας». Μητσοτάκης σε Τσίπρα: «Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό το οποίο κάνετε είναι επικίνδυνο;» Πατήστε εδώ Ενας όμως πολιτικός που αγαπάει, όπως λέει, τον λαό και τη χώρα, θα περίμενες να κάνει ό,τι μπορεί για να την απαλλάξει από έναν Πρωθυπουργό που «δεν μπορεί πια». Κι όμως δεν ζήτησε εκλογές, ούτε καν το υπαινίχθηκε, λέξη δεν είπε για κάλπες το καλοκαίρι, ή το φθινόπωρο, ώστε να γλιτώσουμε από αυτόν που κατά την άποψή του «δεν μπορεί πια». Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο κ. Τσίπρας επιδεικνύει αίσθημα ευθύνης και δεν θέλει να οξύνει το κλίμα, βάζοντας τη χώρα σε μια τοξική εκλογολογία. Σωστά. Ομως αίσθημα ευθύνης και να καλείς τον κόσμο να βγαίνει στους δρόμους και στις πλατείες εν μέσω πανδημίας, με μοναδικό επιχείρημα για τη μη διασπορά την περιπτωσιολογία της διαδήλωσης του περασμένου Οκτωβρίου στο Εφετείο, είναι πράγματα ασύμβατα. Διότι το είπε και αυτό ο κ. Τσίπρας στη Βουλή: οι διαδηλώσεις δεν είναι, λέει, superspreading events, επειδή δεν υπήρξαν κρούσματα μετά τη συγκέντρωση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής το φθινόπωρο. Οντως δεν υπήρξε τότε έκρηξη κρουσμάτων. Αλλά τότε, πάλι ο ίδιος μας είχε φάει τα αυτιά για τον επικίνδυνο συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Και πάλι δεν υπήρχαν κρούσματα. Τι σημαίνει αυτό; Οτι δεν ήταν –και δεν είναι– επικίνδυνος ο συνωστισμός στα λεωφορεία; Ο κ. Τσίπρας δεν ζητάει εκλογές για να φύγει ένας Πρωθυπουργός που κατά την άποψή του «δεν μπορεί πια», για δύο λόγους:
Ο κ. Τσίπρας ξέρει ότι τα χρονικά περιθώρια είναι στενά. Εχει τρεις-τέσσερις εβδομάδες ακόμα να κάνει ό,τι μπορεί για να δώσει ένα πολιτικό στίγμα, χωρίς όμως να μπορεί να ελπίζει για κάτι πιο ανατρεπτικό. Οταν πάρει μπρος η οικονομία, το κλίμα θα αλλάξει. Οπως και όσο θα προχωρούν οι εμβολιασμοί, για τους οποίους απέφυγε αυτή τη φορά να πει μια λέξη. «Μη φοβάστε, δεν θα σας ρίξουμε εμείς, όσο και αν μας υπερτιμάτε. Η δημοκρατία θα σας ρίξει», είπε κλείνοντας τη δευτερολογία του. Ενα lapsus linguae που θα μπορούσε να το διαβάσει κανείς με πολλούς τρόπους. Πηγή: Protagon.gr |
Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Σάββατο 13 Μαρτίου 2021
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο κ. Τσίπρας επιδεικνύει αίσθημα ευθύνης και δεν θέλει να οξύνει το κλίμα, βάζοντας τη χώρα σε μια τοξική εκλογολογία. Σωστά. Ομως αίσθημα ευθύνης και να καλείς τον κόσμο να βγαίνει στους δρόμους και στις πλατείες εν μέσω πανδημίας, με μοναδικό επιχείρημα για τη μη διασπορά την περιπτωσιολογία της διαδήλωσης του περασμένου Οκτωβρίου στο Εφετείο, είναι πράγματα ασύμβατα. Διότι το είπε και αυτό ο κ. Τσίπρας στη Βουλή: οι διαδηλώσεις δεν είναι, λέει, superspreading events, επειδή δεν υπήρξαν κρούσματα μετά τη συγκέντρωση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής το φθινόπωρο. Οντως δεν υπήρξε τότε έκρηξη κρουσμάτων. Αλλά τότε, πάλι ο ίδιος μας είχε φάει τα αυτιά για τον επικίνδυνο συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Και πάλι δεν υπήρχαν κρούσματα. Τι σημαίνει αυτό; Οτι δεν ήταν –και δεν είναι– επικίνδυνος ο συνωστισμός στα λεωφορεία;....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου