οι κηπουροι τησ αυγησ

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Απόρρητα έγγραφα ενός από τα πιό σημαντικά και ευαίσθητα Υπουργεία του κράτους, του Υπουργείου των Εξωτερικών, διαρρέουν στην ημιεπίσημη εφημερίδα του κυβερνώντος Κόμματος....Πώς άραγε θα πρέπει να αισθάνεται ο ΥΠΕΞ σύντροφος Ν. Κοτζιάς, όταν, κάτω από τη μύτη του, διαρροείς του Υπουργείου του διαρρέουν στην κομματική εφημερίδα διαβαθμισμένα έγγραφα; Ποιάν εικόνα δίνει προς τα έξω το Υπουργείο "του"; Δεν θα πρέπει να το ψάξει λίγο το θέμα, ακόμη κι αν αισθάνεται υποχρεωμένος να κάνει στραβά μάτια; Πάντως τέτοια πράγματα-προφανώς κι άλλα ΜΜΕ θα ενδιαφερθούν προς τούτο,αν δεν το απαιτήσουν λόγω ίσης μεταχείρισης...-μόνον σοβαρή εικόνα δεν περιποιούν. Και όχι αδίκως ξένες χώρες που επικοινωνούν με το ΥΠΕΞ, με διαβαθμισμένα έγγραφά τους, θα έχουν κάθε λόγο να διερωτώνται γιά την ασφάλεια των εγγράφων τους. Μήπως πρέπει να γίνει κάτι ΤΩΡΑ, ώστε να μην ξαναγίνει τέτοιο χουνέρι; (Με αφορμή το σχόλιο από "ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής")

Από το ημερολόγιό μου στο fb

προ έξι ετών


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου