προ έξι ετών
Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Κυριακή 7 Μαρτίου 2021
Ημιεπίσημη εφημερίδα της νέας συγκυβέρνησης και όλως ιδιαιτέρως του ΣΥΡΙΖΑ το κομματικό δελτίο της "ΑΥΓΗΣ", υπερασπίζεται τη δημοσιοποίηση των δύο διαβαθμισμένων επιστολών-οδηγιών από την ΚΥ του ΥΠΕΞ προς τις πρεσβευτικές αρχές της χώρας, σε σχέση με την αντίδραση στην παράνομη Τουρκική ΝΟΤΑΜ, με την οποία δεσμευόταν το μισό Αιγαίο γιά ναυτικές και αεροπορικές ασκήσεις, μιλώντας γιά...βασιλικότερους του ρεπορτάζ, με αφορμή τις εκδηλωθείσες αντιδράσεις σε άλλα ΜΜΕ. Μα το θέμα δεν είναι εκεί. Αισθάνεται άνετα ο ΥΠΕΞ Ν.Κοτζιάς όταν βλέπει απόρρητα έγγραφα του Υπουργείου του να δημοσιεύονται ακόμη και στην "ΑΥΓΗ"; Τότε πρός τί η διαβάθμιση σε κρατικά έγγραφα, αν πρόκειται να είναι αδαπάνως κοινό κτήμα άσπονδων φίλων και εχθρών; Κακή αρχή έκαναν οι εμπνευστές της διαρροής, όπου κι αν αυτή έγινε!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου