οι κηπουροι τησ αυγησ

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΧΟYΝ ΜΑΘΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΝΑ "ΔΙΝΟΥΝ", ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ "ΠΑΙΡΝΟΥΝ", ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ...ΙΔΟΥ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ!

Από τον κλώνο της "Ε"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου