Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Δεν κάνει αντιπολίτευση ο ΣΥΡΙΖΑ, για την ακρίβεια η αντιπολίτευση που κάνει είναι για τα μπάζα (παράδειγμα, επιστολή παραίτησης από τη θέση του συντονιστή ενός διευθυντή μιας παθολογικής κλινικής ενός περιφερειακού νοσοκομείου της Αθήνας, του Αγία Ολγα, υιοθετείται και ανάγεται σε κεντρικό θέμα από το κόμμα - γελάει ο κόσμος!), κάνουν οι δεξιοί μόνοι τους. Νέα εμφάνιση χθες της πεντάδας Σ. Τσιτουρίδη - Χρ. Ζώη - Αρη (Σπηλιωτόπουλου) - Κρ. Κανελλοπούλου - Β. Αντώναρου με συνολική κριτική στην κυβέρνηση για τη διαχείριση της πανδημίας. Είναι η τρίτη στη σειρά που επιχειρούν - η πρώτη ήταν για την παρουσία της Αστυνομίας στα ΑΕΙ, όπου τάχθηκαν κατά της Αστυνομίας στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, και η δεύτερη για τα εθνικά θέματα με αφορμή το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Τσεσμέ», όπου εγκάλεσαν την κυβέρνηση περίπου γιατί δεν το... βυθίζει. Info: 1. Και οι πέντε, για τον έναν ή τον άλλο λόγο, έμειναν εκτός ψηφοδελτίων ΝουΔου στις εκλογές του 2019. 2. Και οι πέντε αντιθέτως είχαν «κοσμήσει», με τον έναν ή τον άλλο «τρόπο», τις κυβερνήσεις του ντεμέκ Καραμανλή. 3. Ο ντεμέκ Καραμανλής απέφυγε να πάρει θέση στις προηγούμενες δύο παρεμβάσεις της πεντάδας. 4. Και αυτή η τρίτη απόπειρα (να δημιουργήσουν προγεφύρωμα) στα δεξιά της ΝουΔου γνώρισε, φυσικά, ευρεία δημοσιότητα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ - για να μην ξεχνιόμαστε, δηλαδή, και κυρίως να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας…

Από "ΤΑ ΝΕΑ"

"ΤΑ ΝΕΑ", 08/03/21


Ο συνήγορος και το κράτος δικαίου

Δραστήριος στις πορείες και τις διαδηλώσεις υπέρ των αιτημάτων του Κουφοντίνα αναδεικνύεται ο δικηγόρος του «λεγάμενου» αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ, κύριος Καμπαγιάννης. Δραστήριος και στα social media. Με συνεχείς αναρτήσεις, ιδιαίτερα στο Facebook, εγκαλεί την οργανωμένη πολιτεία γιατί δεν υποκύπτει - λέω εγώ - στον εκβιασμό του απεργού. Είναι συνήγορος του Κουφοντίνα; Εξ όσων γνωρίζω, όχι. Είναι συνήγορος του «λεγάμενου». Είναι απλός πελάτης του ο «λεγάμενος»; Προσέφυγε σε αυτόν για κάποια κτηματομεσιτική διαφορά; Κάποιου είδους διευθέτηση επί κληρονομικών; Μια προσφυγή επί κάποιας διοικητικού χαρακτήρα προσφυγής; Οχι, τίποτε από όλα αυτά. Τον προσέλαβε ως συνήγορο σε μια αστική υπόθεση με χαρακτηριστικά μείζονος πολιτικής διαμάχης, όπως αυτή της αγωγής τού ενός εκατομμυρίου εις βάρος μας για τη βίλα του 500άρικου στο Σούνιο. Αυτός λοιπόν, ο συνήγορος, μετέχει σχεδόν επί καθημερινής βάσεως στις πορείες για τον Κουφοντίνα, ως μέλος μιας επιτροπής πρωτοβουλίας νομικών, και επιπλέον αρθρογραφεί αποκαλώντας τον Κουφοντίνα «κρατούμενο» απεργό πείνας (κρατούμενος; Οχι κατάδικος; Και μάλιστα για ένα πλήθος δολοφονιών;).

Τελευταία φαίνεται να ξεπέρασε και τον ίδιο του τον εαυτό. Ανέλαβε να απαντήσει ως... porte parole (ποιανού άραγε;) στην... κυβερνητική εκπρόσωπο! Στο πλαίσιο δε αυτής της απαντήσεως, διατείνεται ότι «η Ελλάδα εξακολουθεί (τυπικά) να είναι κράτος δικαίου»!!!

Θεμιστοπόλος υποτίθεται, θεωρεί ότι η χώρα είναι τυπικά κράτος δικαίου. Αναρωτιέμαι, τι γνώμη έχουν οι δικαστές στις δίκες των οποίων παρίσταται...

Και κάτι ακόμη: είναι άραγε και άποψη του «λεγάμενου» ότι… «τυπικά» η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι «κράτος δικαίου»;

Πολύ θα ήθελα να γνωρίζω…

(Ο άλλος δικηγόρος του «λεγάμενου», γάτα ως γνωστόν, παρακολουθεί εκ του μακρόθεν τα τεκταινόμενα, όπως και τις δραστηριότητες του συναδέλφου του. Για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις τον Μαντζουράνη, αλλά όχι ότι δεν ξέρει να φυλάγεται από τις κακοτοπιές…)

Στα όρια του σεξισμού

Και δεν σχολιάζω καθόλου - και αυτό νομίζω ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του «λεγάμενου» - τη στα όρια του σεξισμού παρότρυνση του περί ου ο λόγος θεμιστοπόλου Καμπαγιάννη προς την κυβερνητική εκπρόσωπο Αρ. Πελώνη «ελάτε στα συγκαλά σας»!!!

Ανεξαρτήτως του αν ο άνθρωπος φλερτάρει, όπως ευρέως συζητείται στον ΣΥΡΙΖΑ, με την ιδέα να πολιτευθεί, εξ όσων γνωρίζω, η κυρία Πελώνη (καθότι συνάδελφός μου στον ίδιο χώρο, στο ίδιο γραφείο επί πολλά χρόνια) ούτε τρελή είναι, ούτε παραλογίζεται παροδικά ή περιοδικά. Επιπλέον δεν είναι ξαδέρφη του Καμπαγιάννη, ούτε κουνιάδα, ούτε κολλητή του, να της απευθύνεται με τέτοιο απαξιωτικό ύφος.

Ο ευαίσθητος επ' αυτών τομέας Δικαιωμάτων και Ισότητας του ΣΥΡΙΖΑ συμφωνεί με τον δικηγόρο του «λεγάμενου»;

Είναι πολιτικά ορθό, politically correct όπως θα λέγαμε και στην εύανδρο Ηπειρο, να αντιμετωπίζεται έτσι μια γυναίκα; Ηρεμα ρωτάω...

Στην κλούβα

Στο μεταξύ, σκηνές απείρου κάλλους συνέβησαν το Σάββατο κατά τη διάλυση (μιας ακόμη) πορείας στο κέντρο της Αθήνας προς υπεράσπιση του Κουφοντίνα. Σε κάποια φάση, μια ομάδα αστυνομικών συλλαμβάνει τον γιο τού Κουφοντίνα και ακολουθεί σκηνικό το οποίο θα το βλέπει ο… Ρουβάς και θα τρώει τα νύχια του από τη ζήλια. Μην πω ότι θα σκίζει και τα ρούχα του, αλλά δεν θέλω να παρεξηγηθώ!!

Διότι, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις τον έχουν συλλάβει τον νεαρό Κουφοντίνα και περιμένουν την κλούβα για να τον στείλουν και αυτόν στη ΓΑΔΑ μαζί με τους υπόλοιπους συναγωνιστές του, ομάδα νεαρών κυριών αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας πέφτει πάνω του για να αποτρέψει τη σύλληψη και ενδεχομένως να του επιτρέψει να διαφύγει. Μια νεαρά κυρία τον σφιχταγκαλιάζει από πίσω, μια άλλη σπεύδει να πέσει μπροστά του, ωρυόμενες και οι δυο κατά των αστυνομικών δυνάμεων, υπό τις κραυγές μιας τρίτης, η οποία φωνάζει το αμίμητο «Ο γιος του είναι, τι έκανε;»!!

Δυστυχώς, ούτε οι δικές της κραυγές ούτε οι οιμωγές των δύο άλλων κυριών φέρουν κάποιο αποτέλεσμα. Οπότε η προαναφερθείσα κυρία γίνεται πιο απειλητική. «Τα καταγράφουμε όλα με την κάμερα», επαναλαμβάνει στους αστυνομικούς.

Πλην όμως δεν ιδρώνει το αφτί κανενός εξ αυτών. Ο νεαρός Κουφοντίνας μετ' ολίγον επιβιβάστηκε στην κλούβα της Αστυνομίας…

Δεξιά... αντιπολίτευση

Αυτά είναι. Δεν κάνει αντιπολίτευση ο ΣΥΡΙΖΑ, για την ακρίβεια η αντιπολίτευση που κάνει είναι για τα μπάζα (παράδειγμα, επιστολή παραίτησης από τη θέση του συντονιστή ενός διευθυντή μιας παθολογικής κλινικής ενός περιφερειακού νοσοκομείου της Αθήνας, του Αγία Ολγα, υιοθετείται και ανάγεται σε κεντρικό θέμα από το κόμμα - γελάει ο κόσμος!), κάνουν οι δεξιοί μόνοι τους. Νέα εμφάνιση χθες της πεντάδας Σ. Τσιτουρίδη - Χρ. Ζώη - Αρη (Σπηλιωτόπουλου) - Κρ. Κανελλοπούλου - Β. Αντώναρου με συνολική κριτική στην κυβέρνηση για τη διαχείριση της πανδημίας. Είναι η τρίτη στη σειρά που επιχειρούν - η πρώτη ήταν για την παρουσία της Αστυνομίας στα ΑΕΙ, όπου τάχθηκαν κατά της Αστυνομίας στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, και η δεύτερη για τα εθνικά θέματα με αφορμή το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Τσεσμέ», όπου εγκάλεσαν την κυβέρνηση περίπου γιατί δεν το... βυθίζει.

Info:

1. Και οι πέντε, για τον έναν ή τον άλλο λόγο, έμειναν εκτός ψηφοδελτίων ΝουΔου στις εκλογές του 2019.

2. Και οι πέντε αντιθέτως είχαν «κοσμήσει», με τον έναν ή τον άλλο «τρόπο», τις κυβερνήσεις του ντεμέκ Καραμανλή.

3. Ο ντεμέκ Καραμανλής απέφυγε να πάρει θέση στις προηγούμενες δύο παρεμβάσεις της πεντάδας.

4. Και αυτή η τρίτη απόπειρα (να δημιουργήσουν προγεφύρωμα) στα δεξιά της ΝουΔου γνώρισε, φυσικά, ευρεία δημοσιότητα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ - για να μην ξεχνιόμαστε, δηλαδή, και κυρίως να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας…

Επίδειξη αλαζονείας

Και δεν είναι μόνο αυτά. Αναφέρθηκα προηγουμένως σε αντιπολίτευση για τα μπάζα που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και θέλω τώρα να αναφερθώ σε ένα (ακόμη) περιστατικό συνδικαλιστικής επίδειξης αλαζονείας, όπου είναι προφανές ότι συνδικαλιστές έχουν επιεικώς μπερδέψει το γάλα με την... Καβάλα, τη Χαλκιδική με τη Χαλκίδα και την Κορώνη με τη Μεθώνη.

Πρόκειται περί εγγράφου της ΕΙΝΑΠ (το υπογράφει η πρόεδρος Παγώνη), το οποίο στάλθηκε προσφάτως στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας προς ενημέρωσή της και, ούτε λίγο ούτε πολύ, τι αναφέρει;

Οτι επειδή τις τελευταίες ημέρες, με την έκρηξη της πανδημίας, τα νοσοκομεία κατανέμουν τις δυνάμεις τους εκεί όπου υπάρχει πρόβλημα, προκειμένου να υπάρξει καλύτερη αντιμετώπιση των non Covid περιστατικών, ζητάει από τους γιατρούς να απαιτούν από τις διοικήσεις των νοσοκομείων ΜOΝΟ γραπτές, ενυπόγραφες εντολές (και να μην υπακούουν προφανώς σε προφορικές, παρόμοιες) και εν συνεχεία, λέει, αυτές οι εντολές «να αποστέλλονται άμεσα στην ΕΙΝΑΠ ώστε να τοποθετούνται επ' αυτών τα συνδικαλιστικά όργανα και οι νομικοί τους σύμβουλοι»!!!

Μα γιατί δεν ζητούν από το υπουργείο Υγείας να αναθέσει στην ΕΙΝΑΠ τη διοίκηση των νοσοκομείων; Τι... κρίση σεμνοτυφίας είναι αυτή; Απορώ…

Ιnfo:

1. Η πρόεδρος Παγώνη της ΕΙΝΑΠ που υπογράφει το έγγραφο είναι η γνωστή τηλεπερσόνα των καναλιών, η οποία μπήκε στη ζωή μας με την έλευση του κορωνοϊού. Και είναι γνωστή επίσης διότι χρησιμοποιεί πρώτο πληθυντικό (όλο «εμείς» κι «εμείς») κατά τις εμφανίσεις της όταν αναφέρεται στην πανδημία, λες και μετέχει στη λήψη των αποφάσεων.

2. Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ αναδείχθηκε επειδή ανήκει στη δεξιά ΔΗΚΝΙ.

3. Φιλοδοξεί να είναι πάλι υποψήφια στις εκλογές.

Α, ρε Κυριάκο, τι τραβάς

Α ρε Κυριάκο, τι τραβάς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου