Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

"...Το πανεπιστήμιο οφείλει να αποκτήσει όραμα και στρατηγική συνδεόμενο με τις διεθνείς εξελίξεις, καθώς και το αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας. Μπορεί; Το ερώτημα αυτό διέτρεξε τις ομιλίες των πανεπιστημιακών και των φοιτητών στη χθεσινή εκδήλωση της Πρωτοβουλίας για Παιδεία και Ανάπτυξη. Το «παρών» έδωσαν ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυρ. Μητσοτάκης, ο επικεφαλής του Ποταμιού, Στ. Θεοδωράκης, ο Ευ. Βενιζέλος καθώς και βουλευτές της Ν.Δ., της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και του Ποταμιού, καταδεικνύοντας έτσι την ύπαρξη συναίνεσης «κατά της οπισθοδρόμησης που επιχειρείται με το νομοσχέδιο Γαβρόγλου για την ανώτατη εκπαίδευση και έρευνα». Αλλωστε, ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι θα επαναφέρει με βελτιώσεις τον νόμο που ψηφίστηκε το 2011 με 255 ψήφους, ζητώντας και πάλι ευρεία συναίνεση...."

Το ολοσέλιδο θέμα, από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 11/07/17
 http://www.kathimerini.gr/917854/article/epikairothta/ellada/metwpo-kata-ths-opis8odromhshs-aei
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 11/07/17
 http://www.kathimerini.gr/917863/article/epikairothta/politikh/oxi-ston-gavrogloy-nai-sth-synainesh
"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 11/07/17
http://www.kathimerini.gr/917864/article/epikairothta/ellada/sygkliseis-alla-kai-diafwnies-ypoyrgeioy----panepisthmiakwn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου