Ενα προσωπικό ιστολόγιo για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, την καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματά της..Η προσωπική μου ματιά στην επικαιρότητα, προς συμφωνία ή διαφωνία όσων με τιμούν και με "διαβάζουν".Σας ευχαριστώ!
οι κηπουροι τησ αυγησ
Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017
ΣΥΓΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ "ΑΥΓΗΣ", ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ "ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ" ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ, ΕΙΝΑΙ Η....ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ(....), ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΑΝΟ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ Τ/Ο ΣΤΑΘΜΟΥ "Blue Sky" ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΛΙΝΑ ΚΛΕΙΤΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ (21:00-22:15).ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ, ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ....ΔΙΟΤΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΟΣΩΝ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου